en dit is je hoeveelste kuttopic?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:07 schreef Ritmo het volgende:
Serieus, die moeten toch gewoon kapot?![]()
Klacht: autisten die de wedstrijd niet keken.
Ik kreeg de slappe lach, liep net naar de keuken om drinken te halen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat was echt erg ja, iedereen hier ontplofte van woede. En daarna heel droog: "nee."
Je keek toch niet?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:04 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Ik kreeg de slappe lach, liep net naar de keuken om drinken te halen.
Dat heb je helemaal juist. Ze kunnen maandag vertellen over snelle vliegtuigen met gekleurde rook, over achteruitvliegende helikopters, over ontploffingen met veel vuur en zwarte rook... Over de tank waar ze inmochten en dat landingsvaartuig...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:49 schreef Broder het volgende:
[..]
Maar kan mij wel voorstellen dat ze graag verhalen uitwisselen wanneer ze weer op school zijn of is dit nou zo gek?
Dat zei niemand, ik heb de laatste helft gezien,quote:
Die kinderen van jou gaan zó HARD gepest worden.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat heb je helemaal juist. Ze kunnen maandag vertellen over snelle vliegtuigen met gekleurde rook, over achteruitvliegende helikopters, over ontploffingen met veel vuur en zwarte rook... Over de tank waar ze inmochten en dat landingsvaartuig...
En dan vragen ze aan hun klasgenootjes: "Hoe was jullie weekend?" Dan zie je die anderen nadenken of ze maar weer eens moeten vertellen hoe hun vader laveloos met een stel luidruchtige idioten (de buren) wild gebarend naar de TV zat te schreeuwen of dat ze dit keer maar liever niets zeggen.
Maar het kan ook helpen dat ze niet in Nederland op school zitten, trouwens.
En de kinderen van jou zullen altijd loonslaven blijven.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die kinderen van jou gaan zó HARD gepest worden.![]()
Eigenlijk zielig voor ze.
En waar slaat dat op?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:07 schreef Uro het volgende:
[..]
En de kinderen van jou zullen altijd loonslaven blijven.
In Indonesie toch? Mooie tegenhanger van de Oranjecamping: Het Jappenkamp.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:08 schreef Uro het volgende:
[..]
Nederland en Japan hebben nooit aan dezelfde fronten gestaan.
Zou het?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die kinderen van jou gaan zó HARD gepest worden.![]()
Eigenlijk zielig voor ze.
Andere oorlog, ofzo?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
In Indonesie toch? Mooie tegenhanger van de Oranjecamping: Het Jappenkamp.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:11 schreef MB23 het volgende:
Interlands tegen nietszeggende landjes zijn altijd kut. Dat gevoel van Nederland - Frankrijk en Nederland - Italie, dat was mooi. Nu kan ik me gewoon totaal niet voorstellen dat mensen juichen bij een goalZijn veredelde oefeninterlands dit, hopen op een mooie tegenstander in de volgende ronde.
Maarja, Nederlands elftal sowieso
Ik heb blijkbaar in dat topic gepostquote:
Andere oorlog dan wat? Hij zegt Nederland Japan is zo 1942 dus ik neem aan dat 'ie Indië bedoelt.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |