Doen alsof wolvenshirts dragen iets negatiefs isquote:Op zondag 20 juni 2010 01:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ritmo ga nou geen anime kijkende wolven shirt mensen lopen bashen die hebben het zo eenzaam en alleen op de wereld al zo zwaar
Ik wil ze helpen.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ritmo ga nou geen anime kijkende wolven shirt mensen lopen bashen die hebben het zo eenzaam en alleen op de wereld al zo zwaar
ik leef in mijn eigen wereldquote:
Autistquote:Op zondag 20 juni 2010 03:26 schreef schijffie het volgende:
Normaal kijk ik ook nooit voetbal, dus waarom nu ineens wel? Wat mij betreft geen verschil met dit en vv polderboys tegen de vv de doordouwers.
Als ik dan een autist ben, so be it.
goed plan.quote:
Alsof dat voor die kinderen een sociale verplichting isquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:16 schreef Broder het volgende:
[..]
Zo te lezen gaat het om een leuk uitje naar het vliegveld logisch dat je daarvoor een wedstrijd laat schieten.
Wat ik bedoel is dat je kinderen op school beetje mischien een beetje buiten de boot vallen door de wedstrijden van oranje niet te kijken.
quote:Op zondag 20 juni 2010 02:29 schreef Penisbaard het volgende:
Extra klacht: Animeflikkers die voor Japan waren vanwege hun homofiele japanse kankerseries en fapboekjes vol getekende kinderen die verkracht wordon door tentakels
Kun je natuurlijk niet op voorhand weten héquote:Op zondag 20 juni 2010 11:10 schreef Maikuuul het volgende:
Wat ook mooi is zijn mensen die hebben gekeken en dan zeggen "pffffff wat een kutwedstrijd blablabla" kijk dan gewoon niet
Elke wedstrijd die je gekeken heb, is per definitie dus een goede wedstrijdquote:Op zondag 20 juni 2010 11:10 schreef Maikuuul het volgende:
Wat ook mooi is zijn mensen die hebben gekeken en dan zeggen "pffffff wat een kutwedstrijd blablabla" kijk dan gewoon niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |