Ja en nu elke 3 maanden een nieuwe release!!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 08:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met als gevolg dat er een paar jaar later maar een nieuw systeem komt.![]()
Echt wel....heerlijk!quote:Hahaha. Echt niet... winter
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
winkelen
kijken of er ergens nog mensen zijn die aan het werk zijn
Rare naam voor een schoonmoeder.quote:
Rare naam voor een ex-schoonmoeder.quote:
Volgens mij gaat Soempie vandaag. En ziet ze dus de Red Arrows en Patrouille de France niet stunten. Dat deden ze alleen gisteren.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 08:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Eerste luchtmachtdag trekt 100.000 bezoekers
Soempie was niet allen
Lekker, vers brood.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:14 schreef TradeMarkie het volgende:
Eerst maar eens naar de bakker, want gister vergeten om voor vandaag te bestellen
Doe maar decadent.. bestellen bij de bakker. Doen mn collega's ook. Ik koop gewoon het brood bij de AH.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:14 schreef TradeMarkie het volgende:
Eerst maar eens naar de bakker, want gister vergeten om voor vandaag te bestellen
Wij hebben geen supermarkt met lekker brood, dus dan maar naar de bakkerquote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Doe maar decadent.. bestellen bij de bakker. Doen mn collega's ook. Ik koop gewoon het brood bij de AH.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wij hebben geen supermarkt met lekker brood, dus dan maar naar de bakker
AH en Deen hebben wel lekker brood, maar die zitten hier beide niet
Geef ik een serieuze reactie, is het weer niet goedquote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik zou kunnen zeggen... hap maar ik doe het niet...
![]()
ik denk dat tegels kijken vandaag niet meer gaat gebeuren... er liggen hier nog 2 personen in bed te slapen.
Ik neem nog een kopje thee!!![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Geef ik een serieuze reactie, is het weer niet goed
En ja, ik hap, want honger en nog geen brood
Daag
Een Poolse (uitwisseling) collega had lekker soep gemaakt.quote:
En jullie loten dan welke 2 mensen er niet mee mogen doen?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:22 schreef Diaan73 het volgende:
Wij doen zelfs met kerst een toernooiWe zijn met zn 10-en dan, en hebben dan twee tafels van 4. Ik heb de eerste keer gewonnen
De kinderen vermaken zich ook wel![]()
Er moet iemand bier halen en er moet iemand met hapjes rondquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En jullie loten dan welke 2 mensen er niet mee mogen doen?
Dat kunnen de kinderen toch doen?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Er moet iemand bier halen en er moet iemand met hapjes rond
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En jullie loten dan welke 2 mensen er niet mee mogen doen?
We hebben een heus speelschema zodat iedereen een keer met elkaar speelt, dus in totaal 9 potjes. Degene die niet speelt, zorgt voor de drankjes, hapjes en de kinderen...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Er moet iemand bier halen en er moet iemand met hapjes rond
Is één van de oudste een meisje? Dan kan die moedertje spelen en op de kleinsten letten. De oudste jongen kan vadertje spelen; eten en drinken dus.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat lukt met 2 kinderen wel... de andere 3 zijn nog te klein.
Ja klopt helemaal... mn nichtje en Twan zijn de oudsten. Mn alleroudste nichtje van nu bijan 18 jaar doet mee met kaarten. nichtjes zijn de kinderen van mn oom...neefjes zijn de kinderen van mn broertjequote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is één van de oudste een meisje? Dan kan die moedertje spelen en op de kleinsten letten. De oudste jongen kan vadertje spelen; eten en drinken dus.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:40 schreef Diaan73 het volgende:
Zo mn fobo en onderschrift een beetje geüpdate...![]()
werd tijd hè? Het lukt me alleen nog niet om bepaalde foto's erop te zetten omdat die te groot zijn. Binnenkort maar even verkleinen in photobucket.quote:
Wie is "ze"?quote:
Een F-16 die een demo vloog met een Apache. Hij moest extreem langzaam vliegen. Dus hij vloog bijna op z'n staart met afterburner aan om maar niet uit de lucht te vallen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is er trouwens iets op de luchtmachtdagen dat echt een gruwelijk veel lawaai maakt voor een straalvliegtuig en dat om en na bij 5 minuten terug zou vliegen?
Het Apache demo team vliegt nu. De F16 staat daarna weer in de planning. Hij zal dus wel in een holding pattern boven jou hoofd hangen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nog steeds ter hoogte van Den Boch? Ik hoor op m'n werk regelmatig Awacs laag overvliegen (landen) maar dit maakte aanzienlijk meer herrie en voo zover ik weet zijn die Awacs al niet echt stil
zolang we maar winnenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:24 schreef Etcetera het volgende:
Ik was fussball kijkenNederland
Wat een kutpot
Maar 1-0 gewonnen
Ik geloof je op je woord.quote:
Ik kijk wel naar Zweedse meisjes op NL 2.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:40 schreef Etcetera het volgende:
Verstandig
Ik ga Fringe verder kijken denk ik
Was het echt zo erg?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:55 schreef Etcetera het volgende:
Niet verwonderlijk
Maar het is toch 1-0 geworden?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:03 schreef Etcetera het volgende:
Er gebeurde niet zo heel bijster veel, veld was te slecht om fatsoenlijk te kunnen rondspelen, Japan had de verdediging uitstekend staan waardoor Oranje er niet doorheen kwam.
Slapen is ook het beste dat je kunt doen tijdens voetbal...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
in slaap gevallen tijdens het voetbal
De rust?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik denk dat ik een kleine 10 minuten gezien heb
Dus ik heb nog steeds gelijk als ik mensen, die roepen dan NL het WK gaat winnen, gek noem.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
in de eerste 3 minuten van de 2e helft was er meer gebeurd dan de hele eerste helft
Ik was even in Utrecht. In de stationshal hadden ze 't op een scherm van vijf meter of zo. Ik ben daar héél hard langs gelopen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik denk dat ik een kleine 10 minuten gezien heb
inderdaad, geen enkel land blinkt tot nu toe echt uitquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
geen idee, wat ik zo hoor zijn er nog maar weinig wedstrijden geweest die de moeite van het kijken waren
Gelukkig welquote:
Dat weet zo net nog niet.quote:
Eigenlijk heb je al je werk vorig jaar al gedaan.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:51 schreef Etcetera het volgende:
Ik pas dit jaar voor het maken, ben me iets te druk bezig met afstuderen en ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat het maken van Awards (hoe leuk het ook is) me te veel afleid
Even op Andy wachten voor de organisatie dus.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:05 schreef Etcetera het volgende:
Gewoon opnieuw uitdelenHeb ze volgens mij allemaal nog op photobucket staan
Hoe is het met Oma?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:19 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
Wij waren boodschappen doen en het was superdruk... , voetbal kijken, op visite bij mn ouders en naar het ziekenhuis. Net weer thuis!! En nu op de bank.....
Nu nog wel goed... ze kan goed zonder haar sigaretten en eet goed in het ziekenhuis. Verder krijgt ze nu af en toe ook zuurstofmasker. Zo proberen ze het zuurstofgehalte in haar bloed boven de 90% te krijgen en de longinhoud was maar 37% hoger te krijgen. Vandeweek was ze wat tegendraads en aan het mopperen. Mn oom is toen een beetje tegen haar uitgevallen en dat had ze wel nodig. Ze heeft vervolgens haar excuses aangeboden aan de artsen en verpleegstersquote:
de Red Arrows heb ik gister gezien.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Soempie vandaag. En ziet ze dus de Red Arrows en Patrouille de France niet stunten. Dat deden ze alleen gisteren.
Heb ik net al gedaan op de bank.quote:
Jij?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Iemand hier nog grootse plannen vanavond?
Beter nog even uitzieken inderdaad.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ben hier aan het posten. nee dus
Tot gisteren snotverkouden/ hoofdpijn. Heb gisteravond een avondje kroeg afgezegd.
Vandaag ging het weer een stuk beter maar het lijkt me niet heel handig om nu even zwaar door te zakken.
Goed dat de acceptatie er is.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nu nog wel goed... ze kan goed zonder haar sigaretten en eet goed in het ziekenhuis. Verder krijgt ze nu af en toe ook zuurstofmasker. Zo proberen ze het zuurstofgehalte in haar bloed boven de 90% te krijgen en de longinhoud was maar 37% hoger te krijgen. Vandeweek was ze wat tegendraads en aan het mopperen. Mn oom is toen een beetje tegen haar uitgevallen en dat had ze wel nodig. Ze heeft vervolgens haar excuses aangeboden aan de artsen en verpleegstersen beseft nu ook dat zij nu enkel en alleen voor haarzelf in het ziekenhuis ligt. Ow tijdens bezoekuur zit ze gewoon in de centrale hal... ze is niet bedlegerig en ziet er goed uit. De kijkoperatie is a.s. dinsdag, dat is best spannend. De operatie die evt. daarna komt, wordt heel zwaar.
ywquote:thnx for asking![]()
Ja, echt wel.. ze had eerst het idee opgevat om dagbehandeling aan te vragenquote:
En? Mooi?quote:
Dan ben je op tv geweest,quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:38 schreef Soempie het volgende:
Het leukst was de 'crash' van dat mini-vliegtuigje met die camera's, omdat ik daar zo ongeveer met m'n neus bovenop stond vandaag. Daarna begon het te hozen en hebben we snel een tent opgezocht.
En een gepaste actie van je oom dus.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, echt wel.. ze had eerst het idee opgevat om dagbehandeling aan te vragenuiteindelijk maar niet gedaan.
Yeps. Mn moeder had er bij gezeten en haar ogen uitgekeken, zij kan dat niet... mijn oom heel goed en van mn oom kan mn oma het ook hebben. Het was ook echt even nodig.quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps. Mn moeder had er bij gezeten en haar ogen uitgekeken, zij kan dat niet... mijn oom heel goed en van mn oom kan mn oma het ook hebben. Het was ook echt even nodig.
Morgen komen de ouders van Peace vanuit het Noorden en gaan we weer even op bezoek, zal mn oma ook erg leuk vinden!!
Ja, te laat, ergens terug te zien/horen?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mochten er nog R.E.M. fans zijn hier. Vannacht live op Rockpalast (concert Rock am Ring)
* meldt!!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mochten er nog R.E.M. fans zijn hier. Vannacht live op Rockpalast (concert Rock am Ring)
Heeft WDR iets van een Endlosung Gemist oid?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
0.25 - 02.00
Was even te lui/gemakkelijk om te zoeken, maar inmiddels dus ook al opgezocht.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je zit achter de computer en nog moet je dit vragen?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heeft WDR iets van een Endlosung Gemist oid?
Als ik het opgenomen heb, kan ik het wel branden op dvd en meenemen naar de bbq-meet of opsturen. No problem!!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heeft WDR iets van een Endlosung Gemist oid?
Pic(s)quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:15 schreef Diaan73 het volgende:
Van het concert in Rome hebben we een heel mooi schilderij dat in de woonkamer hangt.
er stond me wel iets bij dat je/ jullie fan waren. Maar 3xquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:15 schreef Diaan73 het volgende:
Gevonden:
Uitzendtijd:
00:25 - 02:00 uur
Het is het concert van 2005, dat jaar/concert hebben wij R.E.M. 3x gezien. In feb. in Nederland, in juni in Rome en in juli op Rock Werchter.Van het concert in Rome hebben we een heel mooi schilderij dat in de woonkamer hangt.
Yes please.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als ik het opgenomen heb, kan ik het wel branden op dvd en meenemen naar de bbq-meet of opsturen. No problem!!
En niet naar Veendam. Want dan fikt je huis af.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
'Groningers willen studentenstop'
Etcie, je mag niet meer naar Groningen verhuizen....
Toevallig in Rome... we hadden een lang weekendje Rome geboekt en later hoorde ik dat REM een extra concert gaf in Rome, op de datum dat wij er zouden zijn... meteen via een Italiaanse site kaartjes geregeld en gegaan!! Het mooiste concert van REM die ik heb gezien.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
er stond me wel iets bij dat je/ jullie fan waren. Maar 3x
Je bent een schat.quote:
Nice.quote:
quote:
Dat mag ook.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ook voor onszelf. Ik vond het een goed concert toen!! Leuk om te hebben.
Vorige zomer geleerd op een bruiloft in Ierland dat zo'n ding een Wicked heet en dat het enkel te zuipen is als je er een dubbele vodka in gooitquote:
quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 03:40 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Vorige zomer geleerd op een bruiloft in Ierland dat zo'n ding een Wicked heet en dat het enkel te zuipen is als je er een dubbele vodka in gooit
Goeiemorgen Diaanquote:Op zondag 20 juni 2010 07:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik vind het erg lekker.
Goedemorgen![]()
Lekker ontbijtje Cobra!!
Ja lekker en een eitje...quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 07:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Je hebt maar voor 2 gedekt zie ik?
Goedemorgen![]()
![]()
Terwijl half 10 nog niet eens zo heel laat is...quote:Op zondag 20 juni 2010 08:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan moet ik ernstig laat naar bed gaan wil ik dat halen
Het eitje staat bij de koffie mok.quote:Op zondag 20 juni 2010 07:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja lekker en een eitje...Die zie ik ook niet staan.
quote:Ik heb nu het concert van R.E.M. erop staan
Zo daar ben je wel even mee bezig geweest...quote:Op zondag 20 juni 2010 09:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het eitje staat bij de koffie mok.
En hier is wat toast;
[ afbeelding ]
[..]
Sorry, ik moest eerst even een brandmelding afhandelen. En nee, niet veroorzaakt door de toast.quote:Op zondag 20 juni 2010 09:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo daar ben je wel even mee bezig geweest...![]()
maar dankjewel!!
![]()
Lennon is druk aan het meedansen!!
ow okay... ja dat gaat wel even voor ja.quote:Op zondag 20 juni 2010 09:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sorry, ik moest eerst even een brandmelding afhandelen. En nee, niet veroorzaakt door de toast.
Dat zijn er nog niet zo veel of wel?quote:Op zondag 20 juni 2010 09:22 schreef iamredleader het volgende:
Even een herinnering voor iedereen: zondag 18 juli 2010, vanaf een uurtje of 16:00 of zo, een AKQ, AKQSC en mini-OUD (:6 voor MM) meet bij de familie IARL
Graag even melden (liefst per PM) of je komt of niet, en met hoeveel mensen.
Reeds aangemeld:
iamredleader
tinuviel
Jair
Cobra4
Diaan73+man en kind
Its-Jojo-4you
MadMaster+vriendin
Ter info: de meet vindt in Amstelveen plaats
quote:
Goed gedaan!!!quote:Op zondag 20 juni 2010 09:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb PS maar even een berichtje gestuurd.
Dan maar de teletubbies nadoen: Nog een keer!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Van de teringtubbies was tietentubbie wel het leukste.quote:Op zondag 20 juni 2010 10:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
tering..
(of zei je niet tering tubbies?)
Peace heeft een concert van The Pixies erop gezet....quote:Op zondag 20 juni 2010 10:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan maar de teletubbies nadoen: Nog een keer!!!!!!!!!!!!!!!
Tuurlijk...quote:Op zondag 20 juni 2010 10:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Van de teringtubbies was tietentubbie wel het leukste.
quote:Op zondag 20 juni 2010 10:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, ga maar eens een stukje lopen. later
quote:Op zondag 20 juni 2010 10:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, ga maar eens een stukje lopen. later
Ik moet even in de agenda kijken, maar in principe kom ikquote:
+1quote:Op zondag 20 juni 2010 10:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik moet even in de agenda kijken, maar in principe kom ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op zondag 20 juni 2010 10:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik moet even in de agenda kijken, maar in principe kom ik
Ik was naar Nijmegen voor Musequote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:01 schreef Cobra4 het volgende:
Waar is iedereen!?
quote:Op zondag 20 juni 2010 12:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik was naar Nijmegen voor Muse. Tof concert! En daarna nog tijden in Nijmegen in de file gestaan, toen we eenmaal op de snelweg buiten de stad waren ging het wel weer lekker door.
Mogelijk niet. Ik vind toch dat er een verschil zit tussen een meet ergens in de stad en een meet bij iemand thuis. Hoe leuk het misschien ook is bij Red geef ik toch de voorkeur aan een stadsmeetquote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:02 schreef Whiteguy het volgende:
Zo.. begin weer enigszins fit te raken hier
Die beslissing schuif ik nog even voor me uitquote:
Reeds aangemeld:quote:
Dat zal mijn echtgenote niet fijn vinden.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Reeds aangemeld:
iamredleader
tinuviel
Jair
Cobra4
Diaan73+man en kind
Its-Jojo-4you
MadMaster+vriendin
TradeMarkie
10 volwassenen
Zolang je echtgenote niet meekomt en we hier geen foto's van de meet plaatsen...quote:Op zondag 20 juni 2010 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zal mijn echtgenote niet fijn vinden.
En of Mw. MM meekomt is nog niet bekend...
Goedenavond overigens...
Ja, ja, dat soort geintjes ken ik...quote:Op zondag 20 juni 2010 20:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zolang je echtgenote niet meekomt en we hier geen foto's van de meet plaatsen...
of beide?quote:Op zondag 20 juni 2010 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met je vriendin of met je echtgenote...?
De kans is aanwezig dat ik niemand meeneem.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:42 schreef iamredleader het volgende:
Dus wie neem je nou mee - mrs MM of je vriendin of allebei?
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die beslissing schuif ik nog even voor me uit
[ afbeelding ]
Tering hee.
Hebben nog wel een (theoretische) kans volgens mij.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:25 schreef Etcetera het volgende:
Liggen ze er nou uit trouwens?
Gelijk gespeeldquote:Op zondag 20 juni 2010 22:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Weet ik niet eigenlijk, wat hadden ze de 1e wedstrijd gedaan?
goed bezigquote:Op zondag 20 juni 2010 23:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik sta op het moment bovenaan de WK-poule waar ik aan mee doe. Had het niet verwacht van te voren
. Als Portugal-Noord Korea morgen niet 1-0 wordt blijf ik ook nog even bovenaan staan
Uhuquote:
Druk maar leuk weekend dusquote:Op maandag 21 juni 2010 01:13 schreef Nembrionic het volgende:
-verhaal-
10? Komt er weer een mystery guest dan?quote:Op zondag 20 juni 2010 20:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Reeds aangemeld:
iamredleader
tinuviel
Jair
Cobra4
Diaan73+man en kind
Its-Jojo-4you
MadMaster+vriendin
TradeMarkie
10 volwassenen
Wanneer ga je weer terug naar Gent?quote:Op maandag 21 juni 2010 01:13 schreef Nembrionic het volgende:
- knip -
Klinkt als een geslaagd weekend. Zo te zien gaat Cobra gelijk krijgenquote:Op maandag 21 juni 2010 01:13 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben blij dat we naar Gent zijn gegaan in plaats van Texel
...
Volgens mij ben ik nog wat vergeten maar ach
Mogguh Jojo.quote:
Lekker. Dank je wel.quote:
20 uur, 24 minuten geledenquote:Op maandag 21 juni 2010 08:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo te zien heeft PS een hoop in te halen, iemand haar nog online gezien?
Dat Ivoorkust alsnog door kan gaan. Hebben ze n.a.v gisteren niet verdiendquote:
De beste methode is dat ik erbij zit zodat ik kan zien waar er naar gekeken wordt. En omdat ik geen zin heb om heel Nederland door te reizen hiervoor, zie ik dat niet gebeurenquote:Op maandag 21 juni 2010 08:59 schreef Cobra4 het volgende:
Mogguh Etcie.
Waarom gaat dat niet werken?
Er is wel een mogelijkheid om dat in één keer goed te doen.quote:Op maandag 21 juni 2010 09:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De beste methode is dat ik erbij zit zodat ik kan zien waar er naar gekeken wordt. En omdat ik geen zin heb om heel Nederland door te reizen hiervoor, zie ik dat niet gebeuren
Check!!quote:Op maandag 21 juni 2010 09:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mogguh Etcie en Red
Nu nog even wachten op Diaan en de ochtendploeg is compleet
Ah, de dulle Griet is ook een cafe dus. Ik dacht eerst dat je het hier over had :quote:Op maandag 21 juni 2010 01:13 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben blij dat we naar Gent zijn gegaan in plaats van Texel
Bij het inchecken stond een enorm aardig vrouwtje die ons gelijk een landkaart in de hand drukte en daarop leuke plekken aangekruist en hoe we moesten lopen/tram nemen(en hoe je kaartjes kon krijgen).
Ze wist ons ook gelijk te vertellen waar we voetbal konden kijken.
Dat hebben we in een studentencafe (De Karper) gedaan alwaar het personeel helemaal oranje gekleed was en vlaggetjes hadden opgehangen. Later bleek er op veel plekken een scherm te hangen en op een plein stond een megascherm om op te kunnen kijken
Dus onder het genot van wat bier een beetje door de wedstrijd gesukkeld(wat was het saai zeg).
Daarna hebben we ons een beetje georienteerd in de stad(mooi), wat kerken/gebouwenbezocht en zijn we -na een tip van Soemp een Wiebel- bij Lieven van 't Veloke beland
[ afbeelding ]
Werkelijk waar een fenomeen. De beste man heeft een hoop troep verzameld en in zijn "kroegje" gestopt waar 2 hele kleine bankjes staan. Je kon er je kont niet keren en overal hingen fietsen, lag er rotzooi en het was er donker. De WC kon je bijna niet vinden
Het drinken bestellen ging ook heel simpel: je krijgt gewoon wat hij je geeft
Uiteindelijk ging de radio aan (praatradio), de open haard ging aan en uiteindelijk moesten we daar ter plekke zijn electronisch gastenboek tekenen. Dat moest op een oude computer waar je eigenlijk niet bij kon zitten
Vervolgens kwam er nog een "maot"(Wim) van 'm erbij. Hebben we een tijdje enorm gezellig met die 2 gasten zitten ouwehoeren en drinken. Wim had ook muziek meegenomen
Vervolgens zijn we wat gaan eten (http://www.viertafels.be) en dat was echt gruwelijk lekker![]()
Echt zo enorm smaakvol was het eten
Tevens een Westvleteren 10 op (12 hadden ze ook voor 7,50, iets wat voor een restaurant schappelijk is hoewel ze het niet mogen verkopen).
Als ik weer in Gent ben, dan ga ik daar zeker weer eten
Daarna wilden we naar de Dulle Griet maar onderweg kwamen we een groepje jongeren tegen die op een leegstaand podium hingen. Ik weet niet meer hoe maar we kwamen ermee aan de praat. Ze hadden muziek en het bleek dat er eentje net 18 was geworden. Dus we zijn even naar de avondwinkel gelopen om wat bier en een fles goedkope wijn te kopen en cadeau te doen. Die lui gingens ons helemaal uithoren over hoe vaak we weed rookten enzErg gezellige lui
Daarna dus in de Dulle Griet beland en toen die dichtging vroegen we aan iemand waar we heen moesten. Die zegt: "Oh, ik weet wel wat leuke tenten, ga maar met mij mee". Dus die heeft ons de hele tijd meegenomen naar allemaal leuke plekken. Echt een toffe peerO.a. naar het Dreupelkot. Een klein cafeetje met iets van 100 jenevers. Ik vind jenever vies maar deze hadden smaakjes. Dus ik heb tiramisu genomen en iets wat ik vergeten ben
Opeens kwam Wim daar binnenlopen. Die melde dat Lieven ergens anders zat want die mocht niet meer naar binnen
Uiteindelijk in nog 2 tenten geweest en om 6:30 lag ik in bed geloof ik. Nou, de voorspelde kater was erger dan verwacht
Uiteindelijk de hele dag een beetje zitten uitbrakken. Wat gegeten bij de Subway, daarna de Gravensteen(kasteel) bezocht en nog een rondvaart gemaakt.
Volgens mij ben ik nog wat vergeten maar ach
quote:
Dat kan ook met kinderenquote:Op maandag 21 juni 2010 09:21 schreef TradeMarkie het volgende:
dan hoop ik nog heel wat jaartjes gewoon te moeten werken op maandag
En zo ging het besparen van 500 000 dollar over in kosten die kunnen oplopen tot 50 000 000 000 dollar.quote:Een werknemer van BP claimt dat al voor de fatale explosie op het boorplatform The Deepwater Horizon, een lek bekend was bij BP. Tyrone Benton vertelt aan de BBC dat hij al weken voor de explosie een lek in een cruciaal onderdeel van het veiligheidssysteem identificeerde.
Hij zegt dat het lek toen niet is gerepareerd, maar het kapotte onderdeel is stopgezet. Het platform schakelde toen ter vervanging over op een tweede onderdeel. De fout zat in de zogeheten Blowout Preventer, een veiligheidssysteem dat bij problemen de oliebron moet afsluiten.
Juist dat systeem functioneerde niet goed bij de explosie op 20 april jongstleden. Een reparatie had de stillegging van het booreiland genoodzaakt, een maatregel die BP een half miljoen dollar per dag had gekost. Benton stelt dat zijn supervisor zowel naar beheeder Transocean als naar BP een e-mail heeft gestuurd betreffende de fout.
BP reageert op de aantijgingen door te zeggen dat het bedrijf Transocean verantwoordelijk is voor onderhoud aan de booreilanden. Dat bedrijf stelt echter dat het onderdeel voor de explosie nog succesvol is getest. De olieramp kostte BP al zo'n twee miljard dollar tot nu toe.
Ik ben toch niet gek!?!quote:Op maandag 21 juni 2010 11:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De tv beviel zaterdag niet en toen ben je zondag een nieuwe gaan kopen? Je hoort toch een nieuwe tv voor het voetbal te kopen volgens alle markting strategien?
quote:Op maandag 21 juni 2010 12:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben toch niet gek!?!
Ik ging gisteren eigenlijk naar de MediaMarkt voor een nieuwe USB-hub en kwam dus ook met een TV thuis.
Had nog een 'oude' beeldbuis-TV waar op zich niks mis mee was, alleen het kunnen aansluiten van randapparatuur was wat beperkt. We willen graag een grotere kast waar een nieuw aan te schaffen, grotere, TV in kan, maar we vinen iets wat ons bevalt en de meubelmaker die we gevraagd hadden een kast op maat te maken naar onze eigen wensen geeft geen respons.
Dus nu voor tijdelijk een tussenmodelletje gekocht voor relatief weinig geld en als dan straks de nieuwe kast er ooit komt, ruilen we die weer in voor een andere...
Deze ook van Carmel denk ik....quote:Op maandag 21 juni 2010 12:18 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Bij Ajax hing er tijden lang een professioneel gedrukt spandoek met de tekst 'Ajax, The Proud Of Mokum'...
Flatscreen in combi met digitale TV gaat prima.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
hoe decadent...
Heb je nu een flatscreen? Wij vonden het erg wennen met voetbalwedstrijken.
Gisterenavond was er een programma op TV over incontinentie, met o.a. een vrouw die bij niezen, hoesten en zelfs tijdens de seks urineverlies had. Is Jair al in dat stadium beland?quote:Op maandag 21 juni 2010 12:40 schreef iamredleader het volgende:
Zo, even rust
Jair ligt nu al in bed voor de middagslaap, hij is best verkoudengelukkig helpen de hoestdruppels, en z'n plasluier was meer dan vol
quote:Op maandag 21 juni 2010 12:48 schreef MadMaster het volgende:
Gisterenavond was er een programma op TV over incontinentie, met o.a. een vrouw die bij niezen, hoesten en zelfs tijdens de seks urineverlies had. Is Jair al in dat stadium beland?
Ik kan me ook zo storen aan die misleidende reclames... vooral van digitenne.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Flatscreen in combi met digitale TV gaat prima.
Gewone kabel-TV is niet om aan te zien op zo'n TV. Dat was voor mij ook altijd een reden om zo'n ding nog niet aan te schaffen, ik vond de beeldkwaliteit gewoon slecht...
Ja, dat hebben wij ook wel hoor... maar toch vond, vooral Peace, het erg wennen. Inmiddels hebben we de LCD al bijna een jaar, dus nu wel gewend.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Flatscreen in combi met digitale TV gaat prima.
Gewone kabel-TV is niet om aan te zien op zo'n TV. Dat was voor mij ook altijd een reden om zo'n ding nog niet aan te schaffen, ik vond de beeldkwaliteit gewoon slecht...
Enne, hopelijk levert het onderzoek van je oma duidelijkheid, alhoewel dat op zich natuurlijk niet positief hoeft te zijn.
Hoop echter voor je dat het meevalt..
Ik weet nog een goede meubelmakerquote:Op maandag 21 juni 2010 12:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben toch niet gek!?!
Ik ging gisteren eigenlijk naar de MediaMarkt voor een nieuwe USB-hub en kwam dus ook met een TV thuis.
Had nog een 'oude' beeldbuis-TV waar op zich niks mis mee was, alleen het kunnen aansluiten van randapparatuur was wat beperkt. We willen graag een grotere kast waar een nieuw aan te schaffen, grotere, TV in kan, maar we vinen iets wat ons bevalt en de meubelmaker die we gevraagd hadden een kast op maat te maken naar onze eigen wensen geeft geen respons.
Dus nu voor tijdelijk een tussenmodelletje gekocht voor relatief weinig geld en als dan straks de nieuwe kast er ooit komt, ruilen we die weer in voor een andere...
Dank je, Diaan, en sterkte voor je omaquote:Op maandag 21 juni 2010 12:53 schreef Diaan73 het volgende:
@Red, dat is een dag hard werken, zo'n papadag met een kindje dat zich niet helemaal lekker voelt. Beterschap voor Jair!!
Meld je aan!quote:Op maandag 21 juni 2010 13:00 schreef Nembrionic het volgende:
OMG
Heute abend reiki op afstand - wie heeft interesse?
De onzin in die OP
Ik hoop niet dat dat water door iemand uit Oekraine is ingestraaldquote:Op maandag 21 juni 2010 13:04 schreef zebaz het volgende:
Ik neem gauw nog een slokje ingestraald water.
doe dat, dan bel ik nog even met Jomanda. En dan die posts van zo'n "reiki-master" die beweert beter te zijnquote:Op maandag 21 juni 2010 13:04 schreef zebaz het volgende:
Ik neem gauw nog een slokje ingestraald water.
Ach, dan 'werkt' het tenminstequote:Op maandag 21 juni 2010 13:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dat water door iemand uit Oekraine is ingestraald
Ja en dat is dan ook precies waar dit op berustquote:Op maandag 21 juni 2010 13:09 schreef zebaz het volgende:
Ik denk trouwens dat gewone reiki best kan werken, puur als meditatieoefening.
Et voila, precies mijn punt.quote:Maar die afstandsmeuk is natuurlijk helemaal dikke onzin. Als-ie t voor een onbeperkt aantal mensen kan doen die er niets van hoeven te weten, waarom doet-ie het dan niet gelijk voor de hele wereld, zonder aankondiging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |