Ja en nu elke 3 maanden een nieuwe release!!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 08:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met als gevolg dat er een paar jaar later maar een nieuw systeem komt.![]()
Echt wel....heerlijk!quote:Hahaha. Echt niet... winter
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
winkelen
kijken of er ergens nog mensen zijn die aan het werk zijn
Rare naam voor een schoonmoeder.quote:
Rare naam voor een ex-schoonmoeder.quote:
Volgens mij gaat Soempie vandaag. En ziet ze dus de Red Arrows en Patrouille de France niet stunten. Dat deden ze alleen gisteren.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 08:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Eerste luchtmachtdag trekt 100.000 bezoekers
Soempie was niet allen
Lekker, vers brood.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:14 schreef TradeMarkie het volgende:
Eerst maar eens naar de bakker, want gister vergeten om voor vandaag te bestellen
Doe maar decadent.. bestellen bij de bakker. Doen mn collega's ook. Ik koop gewoon het brood bij de AH.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:14 schreef TradeMarkie het volgende:
Eerst maar eens naar de bakker, want gister vergeten om voor vandaag te bestellen
Wij hebben geen supermarkt met lekker brood, dus dan maar naar de bakkerquote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Doe maar decadent.. bestellen bij de bakker. Doen mn collega's ook. Ik koop gewoon het brood bij de AH.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wij hebben geen supermarkt met lekker brood, dus dan maar naar de bakker
AH en Deen hebben wel lekker brood, maar die zitten hier beide niet
Geef ik een serieuze reactie, is het weer niet goedquote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik zou kunnen zeggen... hap maar ik doe het niet...
![]()
ik denk dat tegels kijken vandaag niet meer gaat gebeuren... er liggen hier nog 2 personen in bed te slapen.
Ik neem nog een kopje thee!!![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Geef ik een serieuze reactie, is het weer niet goed
En ja, ik hap, want honger en nog geen brood
Daag
Een Poolse (uitwisseling) collega had lekker soep gemaakt.quote:
En jullie loten dan welke 2 mensen er niet mee mogen doen?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:22 schreef Diaan73 het volgende:
Wij doen zelfs met kerst een toernooiWe zijn met zn 10-en dan, en hebben dan twee tafels van 4. Ik heb de eerste keer gewonnen
De kinderen vermaken zich ook wel![]()
Er moet iemand bier halen en er moet iemand met hapjes rondquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En jullie loten dan welke 2 mensen er niet mee mogen doen?
Dat kunnen de kinderen toch doen?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Er moet iemand bier halen en er moet iemand met hapjes rond
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En jullie loten dan welke 2 mensen er niet mee mogen doen?
We hebben een heus speelschema zodat iedereen een keer met elkaar speelt, dus in totaal 9 potjes. Degene die niet speelt, zorgt voor de drankjes, hapjes en de kinderen...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Er moet iemand bier halen en er moet iemand met hapjes rond
Is één van de oudste een meisje? Dan kan die moedertje spelen en op de kleinsten letten. De oudste jongen kan vadertje spelen; eten en drinken dus.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat lukt met 2 kinderen wel... de andere 3 zijn nog te klein.
Ja klopt helemaal... mn nichtje en Twan zijn de oudsten. Mn alleroudste nichtje van nu bijan 18 jaar doet mee met kaarten. nichtjes zijn de kinderen van mn oom...neefjes zijn de kinderen van mn broertjequote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is één van de oudste een meisje? Dan kan die moedertje spelen en op de kleinsten letten. De oudste jongen kan vadertje spelen; eten en drinken dus.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:40 schreef Diaan73 het volgende:
Zo mn fobo en onderschrift een beetje geüpdate...![]()
werd tijd hè? Het lukt me alleen nog niet om bepaalde foto's erop te zetten omdat die te groot zijn. Binnenkort maar even verkleinen in photobucket.quote:
Wie is "ze"?quote:
Een F-16 die een demo vloog met een Apache. Hij moest extreem langzaam vliegen. Dus hij vloog bijna op z'n staart met afterburner aan om maar niet uit de lucht te vallen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is er trouwens iets op de luchtmachtdagen dat echt een gruwelijk veel lawaai maakt voor een straalvliegtuig en dat om en na bij 5 minuten terug zou vliegen?
Het Apache demo team vliegt nu. De F16 staat daarna weer in de planning. Hij zal dus wel in een holding pattern boven jou hoofd hangen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nog steeds ter hoogte van Den Boch? Ik hoor op m'n werk regelmatig Awacs laag overvliegen (landen) maar dit maakte aanzienlijk meer herrie en voo zover ik weet zijn die Awacs al niet echt stil
zolang we maar winnenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:24 schreef Etcetera het volgende:
Ik was fussball kijkenNederland
Wat een kutpot
Maar 1-0 gewonnen
Ik geloof je op je woord.quote:
Ik kijk wel naar Zweedse meisjes op NL 2.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:40 schreef Etcetera het volgende:
Verstandig
Ik ga Fringe verder kijken denk ik
Was het echt zo erg?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:55 schreef Etcetera het volgende:
Niet verwonderlijk
Maar het is toch 1-0 geworden?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:03 schreef Etcetera het volgende:
Er gebeurde niet zo heel bijster veel, veld was te slecht om fatsoenlijk te kunnen rondspelen, Japan had de verdediging uitstekend staan waardoor Oranje er niet doorheen kwam.
Slapen is ook het beste dat je kunt doen tijdens voetbal...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
in slaap gevallen tijdens het voetbal
De rust?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik denk dat ik een kleine 10 minuten gezien heb
Dus ik heb nog steeds gelijk als ik mensen, die roepen dan NL het WK gaat winnen, gek noem.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
in de eerste 3 minuten van de 2e helft was er meer gebeurd dan de hele eerste helft
Ik was even in Utrecht. In de stationshal hadden ze 't op een scherm van vijf meter of zo. Ik ben daar héél hard langs gelopen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik denk dat ik een kleine 10 minuten gezien heb
inderdaad, geen enkel land blinkt tot nu toe echt uitquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
geen idee, wat ik zo hoor zijn er nog maar weinig wedstrijden geweest die de moeite van het kijken waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |