abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 juni 2010 @ 10:06:33 #1
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_83088845
Vanavond ga ik reiki versturen naar een aantal mensen die zich reeds daarvoor aangemeld hebben. Ik merk echter dat het aantal mensen dat hierin geinteresseerd is groeit. Om het overzicht te houden open ik hierbij even een aanmeldtopic.

Ik ga geen uitgebreide uitleg geven over reiki, wat het is en wat het doet, als je dat wilt weten lees je dan eerst even in in een van de reiki topics in TRU.

Wat gaat er gebeuren?
Einz gaat een reiki sessie op afstand doen met de personen die zich daarvoor aanmelden. Het wordt een groepsbehandeling aangezien het waarschijnlijk om een flink aantal mensen gaat.

Hoe laat gaat het gebeuren? En hoe lang?
Het vindt ergens plaats tussen 21:30 en 23:00 en zal plusminus 20 minuten duren. Ik zeg niet precies hoe laat ik begin, om eventuele suggestie uit te sluiten.

Moet ik nog iets speciaals doen / dragen / eten?
Nee, je hoeft niets te doen /dragen / eten. Het beste is als je op die tijd gewoon rustig gaat zitten of liggen, en het gewoon over je heen laat komen.

Wat gaat er met me gebeuren dan?
De effecten van reiki zijn voor iedereen verschillend, afhankelijk van iemands persoonlijke behoeftes en issues waar die persoon mee zit. Soms krijgen mensen het warm, soms voelen ze een tintelend gevoel in hun vingers en armen, soms voelen ze niets. Maar reiki werkt altijd, en heeft altijd een heilzaam effect op een zachte manier.

Wat leuk Einz, maar waarom doe je dit?
Er was een kleine discussie ontstaan over het wel of niet werken van reiki of andere werkwijzen met energie. Er werd voorgesteld om dan een testje te doen en te kijken of en wat de betreffende personen gemerkt hadden. Het wordt dan ook gewaardeerd als jullie morgen in dit topic jullie ervaringen posten. Ook als je niets opmerkelijks gevoeld hebt.

Kan het ook zijn dat ik niets merk?
Ja, dat kan. Reiki werkt altijd, maar dat hoeft niet te betekenen dat je (meteen) iets merkt. Soms krijgen mensen het warm of nemen ze een tintelend gevoel waar, soms wordt een bepaalde emotie die op dat moment bij hen speelt weggenomen of krijgen ze een bepaald inzicht. Soms gebeurt er ook pas iets een paar dagen daarna.

Wie hebben zich reeds aangemeld?
_Led_
JoepiePoepie
Michielos
Mindermutsig

Wie nog meer mee wil in de sessie van vanavond, meldt u hier!
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
pi_83088918
en heb je daar dan geen foto voor nodig ?
  maandag 21 juni 2010 @ 10:12:45 #3
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_83088985
ik wil me aanmelden!!!
ben benieuwd..
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_83089002
Ik heb een vraagje over dat groepssessie gebeuren die er in feite op neerkomt: is er een eindige hoeveelheid reiki?

Wordt de hoeveelheid reiki die jij verstuurt vanavond nu in kleinere stukjes verdeelt omdat het om meerdere mensen gaat en is een effect wellicht beter te merken als je dat allemaal op een persoon concentreert of wordt er gewoon meer verstuurd of...?
There is no love sincerer than the love of food.
  maandag 21 juni 2010 @ 10:14:14 #5
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_83089021
* JoepiePoepie is zeer benieuwd naar wat er vanavond gaat gebeuren!
quote:
Op maandag 21 juni 2010 10:06 schreef EINZ het volgende:
Kan het ook zijn dat ik niets merk?
Ja, dat kan. Reiki werkt altijd, maar dat hoeft niet te betekenen dat je (meteen) iets merkt. Soms krijgen mensen het warm of nemen ze een tintelend gevoel waar, soms wordt een bepaalde emotie die op dat moment bij hen speelt weggenomen of krijgen ze een bepaald inzicht. Soms gebeurt er ook pas iets een paar dagen daarna.
Eeehm, 't is trouwens wel belangrijk dat _Led_ uiterlijk woensdagavond genezen is van zijn klachten .
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_83089626
quote:
Op maandag 21 juni 2010 10:14 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]

Eeehm, 't is trouwens wel belangrijk dat _Led_ uiterlijk woensdagavond genezen is van zijn klachten .
Gaan jullie eindelijk daten? Dat is wel veel druk op EINZ!
  maandag 21 juni 2010 @ 10:35:44 #7
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_83089646
quote:
Op maandag 21 juni 2010 10:09 schreef PushyGurl het volgende:
en heb je daar dan geen foto voor nodig ?
Nee, Danny heeft voor mij een speciaal reiki-lijntje aangelegd naar de fok servers en als jullie vingers op het toetsenbord houden kan ik jullie makkelijk bereiken

Geintje, ik heb verder niets nodig
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
  maandag 21 juni 2010 @ 10:36:50 #8
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_83089679
quote:
Op maandag 21 juni 2010 10:13 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb een vraagje over dat groepssessie gebeuren die er in feite op neerkomt: is er een eindige hoeveelheid reiki?
Ja. Infinite.
quote:
Wordt de hoeveelheid reiki die jij verstuurt vanavond nu in kleinere stukjes verdeelt omdat het om meerdere mensen gaat en is een effect wellicht beter te merken als je dat allemaal op een persoon concentreert of wordt er gewoon meer verstuurd of...?
De intentie stuurt gewoon naar alle personen zonder krachtsverlies. Maak je niet druk dat je niet krijgt wat je op dit moment nodig hebt
  maandag 21 juni 2010 @ 10:37:25 #9
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_83089698
quote:
Op maandag 21 juni 2010 10:14 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]

Je bent verdorven.
  maandag 21 juni 2010 @ 10:40:59 #10
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_83089813
Trouwens nog even over eventuele verwachtingen, het beste is als jullie er compleet blanco in gaan, dus zonder verwachtingen over wat er staat te gebeuren. Het beste is dat je het allemaal gewoon over je heen laat komen. Verwacht niets en ervaar alles.
pi_83089850
Kan me niet voorstellen dat dit werkt. Maar ja, als er maar hevig in gelooft werkt het natuurlijk, zoals met alle kwakzalverij.
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_83089994
quote:
Op maandag 21 juni 2010 10:36 schreef EINZ het volgende:

[..]

Ja. Infinite.
[..]

De intentie stuurt gewoon naar alle personen zonder krachtsverlies. Maak je niet druk dat je niet krijgt wat je op dit moment nodig hebt
Het ging me er meer om dat het qua experiment dan wellicht beter was geweest om je op een persoon te concentreren zoals Led, die al heel lang dit soort dingen wil ervaren. Mocht dat het geval geweest zijn dan had ik mijn plaatsje natuurlijk graag opgegeven zodat JoepiePoepie en Led woensdag kalknagelvrij kunnen daten.
  maandag 21 juni 2010 @ 10:48:11 #13
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_83090029
Trouwens EINZ...Wat wel erg interessant zou zijn, is als er zich ook een rijtje believers aanmeldt . Tot nu staan er alleen maar sceptici op de lijst.

Het is dan leuk om achteraf te bekijken of de effecten bij de believers heel erg anders zijn dan bij de sceptici en waar dat dan aan ligt enzo .

Dus ik hoop dat er zich nog wat believers aanmelden
pi_83090111
Hit me! (ik ga er banco in, een collega doet aan reiki maar wil alleen vrouwen behandelen, dus lijkt me wel een keer 'leuk' om te kijken of ik er iets van merk ).
dag
  maandag 21 juni 2010 @ 10:55:03 #15
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_83090258
quote:
Op maandag 21 juni 2010 10:50 schreef Peter het volgende:
Hit me! (ik ga er banco in, een collega doet aan reiki maar wil alleen vrouwen behandelen, dus lijkt me wel een keer 'leuk' om te kijken of ik er iets van merk ).
Whahaha ! Wat een viezerik .

Ik ken dat soort mannetjes wel :
quote:
Op donderdag 17 december 2009 22:22 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik heb twee reiki-ervaringen.

Een keer was het in een kroeg. Die idioot ging ineens z'n handen naast m'n hoofd zetten en zeggen dat als ik mijn hoofd tussen zijn handen ging plaatsen dat er dan van alles zou gaan gebeuren. Tja, dat geloof ik best... bij hem dan . Daar moest ik erg om lachen, dat vond hij niet tof .

Een andere keer was bij iemand thuis op visite. Ik stond op het punt om weg te gaan, zegt hij ineens dat er spanningen in mijn lichaam zitten en dat zou hij wel even weg-reiki-en. Toen ben ik maar meteen weggegaan, zonder reiki.

Dat waren mijn reiki-ervaringen .
  maandag 21 juni 2010 @ 11:04:48 #16
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_83090592
quote:
Op maandag 21 juni 2010 10:48 schreef JoepiePoepie het volgende:
Trouwens EINZ...Wat wel erg interessant zou zijn, is als er zich ook een rijtje believers aanmeldt . Tot nu staan er alleen maar sceptici op de lijst.

Het is dan leuk om achteraf te bekijken of de effecten bij de believers heel erg anders zijn dan bij de sceptici en waar dat dan aan ligt enzo .

Ik ben een believer , heb met daarnet ook aangemeld.

Alleen 1 ding: wat als placebo effect?? Juist ALS believer zijnde...
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  maandag 21 juni 2010 @ 11:09:44 #17
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_83090728
quote:
Op maandag 21 juni 2010 11:04 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik ben een believer , heb met daarnet ook aangemeld.

Alleen 1 ding: wat als placebo effect?? Juist ALS believer zijnde...
Nou, ik heb al wekenlang last van mijn linkerarm, als die pijn d.m.v. placebo-effect weggaat of vermindert vind ik dat ook best !

Maar goed, juist onder andere om het eventuele placebo-effect is het erg interessant als er zich zowel believers als sceptici aanmelden .
pi_83090824
quote:
Op maandag 21 juni 2010 10:55 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Whahaha ! Wat een viezerik .

Ik ken dat soort mannetjes wel :
[..]
Tis een vrouw en daarom wil ze juist geen mannen behandelen .
Gelijk weer het ergste denken he?!
dag
pi_83091285
quote:
Op maandag 21 juni 2010 10:35 schreef EINZ het volgende:

[..]

Nee, Danny heeft voor mij een speciaal reiki-lijntje aangelegd naar de fok servers en als jullie vingers op het toetsenbord houden kan ik jullie makkelijk bereiken

Geintje, ik heb verder niets nodig
dat kan niet...wat jij daar zegt...je hebt op zen minst een foto of nee naam nodig...en ja ik heb ook reiki
pi_83091697
quote:
Op maandag 21 juni 2010 11:27 schreef PushyGurl het volgende:

[..]

dat kan niet...wat jij daar zegt...je hebt op zen minst een foto of nee naam nodig...en ja ik heb ook reiki
Waarom heb je een foto nodig?
  maandag 21 juni 2010 @ 11:42:26 #21
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_83091789
quote:
Op maandag 21 juni 2010 11:27 schreef PushyGurl het volgende:

[..]

lol Hij is een master in reiki. wie ben jij?
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_83091878
quote:
Op maandag 21 juni 2010 11:39 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Waarom heb je een foto nodig?
je hebt een foto nodig om de juist betreffende energie naar de juiste persoon te kunnen sturen
  maandag 21 juni 2010 @ 11:47:53 #23
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_83091977
quote:
Op maandag 21 juni 2010 10:48 schreef JoepiePoepie het volgende:

Achteraf kunnen mensen zich nog kenbaar maken als believer of scepticus.
  maandag 21 juni 2010 @ 11:48:32 #24
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_83092004
quote:
Op maandag 21 juni 2010 10:42 schreef lurf_doctor het volgende:
Kan me niet voorstellen dat dit werkt. Maar ja, als er maar hevig in gelooft werkt het natuurlijk, zoals met alle kwakzalverij.
Goed dat je een eigen mening hebt, maar waarom post je dat in dit topic?
pi_83092401
Kunnen alle reiki-masters vandaag hun energie es niet richten op de Golf van Mexico ?
quote:
Coordinated World and Galactic Effort for the Gulf Oil Spill
Date: Monday, June 21, 2010

A 24-hour period dedicated toward healing the Gulf with focus, intention, prayer, ceremony, music and love, visualized and sent from where you reside. Your participation anchors the Light being directed toward the wounding and split which has occurred on this and other levels, from Atlantis to today. All efforts of love and care are welcome. We join you then.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')