ETEN WAT DE POT SCHAFT! Kom nou.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:32 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja dat is lekker maar dat vindt m'n vriend niet lekker
Die had ik net ook gekeken.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:37 schreef Otis2.0 het volgende:
THE BRAZIL PLAYERS NEVER FACED SUCH STRENGTH![]()
![]()
![]()
THERE IS NO WAY THROUGH FOR BRAZIL![]()
![]()
![]()
BRAVE BRAVE COMRADES![]()
![]()
![]()
40,000 NORTH KOREANS CELEBRATE![]()
![]()
![]()
Ik ook.quote:
Jij je aankleden, ja?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:40 schreef Smart_ass het volgende:
Ja ik me aankleden. En nutella kopen. En dan eten. [ afbeelding ]
Noem het toch gewoon chocoladepasta.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:40 schreef Smart_ass het volgende:
Ja ik me aankleden. En nutella kopen. En dan eten. [ afbeelding ]
Geen van beide.quote:
Te lang woord.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Noem het toch gewoon chocoladepasta.
Nee het is:quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:40 schreef Bragi het volgende:
I'm Mr Blue
I'm here to stay with you
And no matter what you do
When you're lonely
I'll be lonely too
Dat is het niet. Nutella is hazelnootpasta.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Noem het toch gewoon chocoladepasta.
Nee, het is:quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee het is:
Our guardian star lost all its glow
The day that I lost you
It lost all its glitter the day you said no
And its grey skies turned to blue
Like him I am doubtful
That your love is true
So if you decide to call on me
Ask for Mr. Blue
I'm Mr. Blue
When you say you love me
Then prove it by goin' out on the sly
Provin' your love is untrue
Call me Mr. Blue
I'm Mr. Blue
When you say you're sorry
Then turn around headed for the lights of town
Hurtin' me through and through
Call me Mr. Blue
Je prikt dwars door mijn troll heen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat is het niet. Nutella is hazelnootpasta.
quote:
Zou ik ook zeggen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je prikt dwars door mijn troll heen.
Geniaal tochquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:48 schreef reetveter het volgende:
Hahaha die spits die als keeper meeging is ook verdwenen. Die man wist ervan hoor
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Dat wel jaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik kan ook niet zingen
Neemt niet weg dat ik het gewoon doe.
Nee, het is:quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:45 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, het is:
Hey there mister blue
We're so pleased to be with you
Look around see what you do
Ev'rybody smiles at you
Mister blue sky, mister blue sky
Mister blue sky
Mister blue, you did it right
But soon comes mister night creepin' over
Now his hand is on your shoulder
Never mind I'll remember you this
I'll remember you this way
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:50 schreef Broekpaling het volgende:
Volgens mij is mijn mede concert gangert hier. Adios mensen.Tot straksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:50 schreef Broekpaling het volgende:
Volgens mij is mijn mede concert gangert hier. Adios mensen.Ey ik ben er ook hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-
Dat zegt niets.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik kan volgens mijn moeder beter zingen dan mijn zusje.
Ik kan volgens mijn vader beter zingen dan mijn oma nadat ze gecremeerd was...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik kan volgens mijn moeder beter zingen dan mijn zusje.
quote:
Jullie zijn mannen, dat boeit jullie niet.quote:
Zoveel dingen boeien me niet. Ik ben gewoon nieuwsgierigquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn mannen, dat boeit jullie niet.
Strand haar. In een spray. Precies zoals mn haar moet zitten. En eindelijk heb ik die spray gevonden.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zoveel dingen boeien me niet. Ik ben gewoon nieuwsgierig.
ah ok. tampons dus.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn mannen, dat boeit jullie niet.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Strand haar. In een spray. Precies zoals mn haar moet zitten. En eindelijk heb ik die spray gevonden.
Gaat dat in mijn handen zitten als ik je haar vastpak?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Strand haar. In een spray. Precies zoals mn haar moet zitten. En eindelijk heb ik die spray gevonden.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
haar dat goed zit is belangrijk ja.
pics van die spray?
Nee, het plakt niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Gaat dat in mijn handen zitten als ik je haar vastpak?
Ja en daarmee meteen smerig. Iedereen maar zeggen dat je die hazelnoten niet proeft, wat een leugensquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat is het niet. Nutella is hazelnootpasta.
Hazelnootquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en daarmee meteen smerig. Iedereen maar zeggen dat je die hazelnoten niet proeft, wat een leugens!
mijn nutella wat doe jequote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en daarmee meteen smerig. Iedereen maar zeggen dat je die hazelnoten niet proeft, wat een leugens!
Omdatquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
tof heik wilde een berichtje submitten voor de FP
Blijft je haar wel lekker zacht? Je weet hoe graag ik door je haar kroel =$ =$.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Nee, het plakt niet.het ruikt wel heeeeerlijk.
Ach, als we het over voetbal hebben kan hij bestquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk best wel lelijk! En nietszeggend.
JIJ bent eigenlijk best wel lelijk.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk best wel lelijk! En nietszeggend.
Yeah, het blijft superzacht.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Blijft je haar wel lekker zacht? Je weet hoe graag ik door je haar kroel =$ =$.
TR gedaan.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
JIJ bent eigenlijk best wel lelijk.! En nietszeggend.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
JIJ bent eigenlijk best wel lelijk.! En nietszeggend.
Oh.quote:
Nét niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:09 schreef Skaff-a het volgende:
Nederhop #4: Newskool
Sorry, ik kon het niet laten
SH, dat doe ik alleen met mijn vriendje.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nu is je kans op geile neuqsecks met BT verkeken
De totale onwetendheid vreet me op van binnen!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:12 schreef Breathtaking het volgende:
Zie, door die PI heeft Bragi nu geen idee of ik boos ben of niet.
Zien jullie wel, niks aan de hand. De westers georienteerde media probeerde het Land van de Grote Geliefde Leider gewoon weer zwart te makenquote:(World Cup) N. Korean footballers suspected missing accounted for: FIFA official
By Tony Chang
JOHANNESBURG, June 18 (Yonhap) -- The four North Korean World Cup footballers once reported missing have all been accounted for and are currently with their team, a FIFA official said Friday.
"The report appears to be based on a rumor that began by a clerical error at the North Korea-Brazil match," Gordon Watson, FIFA media officer, told Yonhap News Agency over the phone.
Jij bent altijd boos. Maakt een PI weinig verandering in.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:12 schreef Breathtaking het volgende:
Zie, door die PI heeft Bragi nu geen idee of ik boos ben of niet.
watquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
SH, dat doe ik alleen met mijn vriendje.
JAAAAAAA wij zouden nog steeds een xin groningen smoken, panfluit!quote:
Beter gaan jullie elkaar gewoon een keer kankerhard neuken, is dat ook weer uit jullie systemen.quote:
Het is dat iemand anders het zei. Anders had je niks gezegd en had je het bij een smiley gelaten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Tuuulk, met jou dan skaffa.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:14 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
JAAAAAAA wij zouden nog steeds een xin groningen smoken, panfluit!
Alles goed J?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Het is dat iemand anders het zei. Anders had je niks gezegd en had je het bij een smiley gelaten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
-
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Beter gaan jullie elkaar gewoon een keer kankerhard neuken, is dat ook weer uit jullie systemen.
Sex is heul niet de oplossing tot alles.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Beter gaan jullie elkaar gewoon een keer kankerhard neuken, is dat ook weer uit jullie systemen.
Sowieso vrouwenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:15 schreef Salatrel het volgende:
<hier stond eerst een vrouwonvriendelijke post>
Jij negeert mijn versiertrucs altijd.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ben ik ook net niet? Jij bent het helemaal namelijk =$ =$.
jouw UI is inderdaad wel het toonbeeld van de Ideale vrouw jaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
Sowieso vrouwen. Die sletten moeten eten maken en niks meer.
Rot op.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wel voor dit probleem.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Sex is heul niet de oplossing tot alles.
Rv heeft het niet zo hard nodig, geloof ik.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Update 13:06 uur - FIFA ontkent verdwijning Noord-Koreanen
Volgens de FIFA is het niet waar dat de vier Noord-Koreanen het trainingskamp van hun land in Zuid-Afrika zijn ontvlucht. De Wereldvoetbalbond laat vrijdag in een officieel statement weten dat alle 23 spelers momenteel aanwezig zijn in het spelershotel. Zij bereiden zich voor op de tweede groepswedstrijd tegen Portugal.
Ik zou niet durvenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij negeert mijn versiertrucs altijd.
Die had vannacht nog seks.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
Rv heeft het niet zo hard nodig, geloof ik.
Ik weet niet of je serieus bent of niet, ik kan niet leven in deze onzekerheidquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij bent altijd boos. Maakt een PI weinig verandering in.
Zo eens met deze gast.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ook.quote:
Ja prima, btje voor school bezig, werken en feesten en als ik zo nuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
Arjan Robben?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
jouw UI is inderdaad wel het toonbeeld van de Ideale vrouw ja
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:20 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ja prima, btje voor school bezig, werken en feesten en als ik zo nu
en dan een beetje slaap mee kan pakken is t ook mooi
Ik zie wel meer bekendeBobby, sanna enzo, begint t nou nooit te vervelen dat Fok! voor jullie?
Mijn leven is eentonig. Ik vermaak me hier juist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:20 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ja prima, btje voor school bezig, werken en feesten en als ik zo nu
en dan een beetje slaap mee kan pakken is t ook mooi
Ik zie wel meer bekendeBobby, sanna enzo, begint t nou nooit te vervelen dat Fok! voor jullie?
Jawel, maar doe het dan ook alleen maar uit verveling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
WD PLAYER, ik dacht dat je geen andere had?
We hebben geen behoefte aan noob-betters.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:22 schreef Hoogstaande het volgende:
En niemand die mij even verteld dat ern een KLBSC FokPool subleague is?
Wil je zelf je kleren strijken en het huis poetsen dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kussen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:21 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Je heb je kussen er weer flink van langsgegeven ja?
Waarom hit je op andere sc'ers?quote:
Plaats je ervaringen hier en in REV.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:23 schreef Smart_ass het volgende:
Afspraak voor wax is gemaakt dus nu is er geen weg terug
Wat doe jij ineens moeilijk dan. Ga joggen.quote:
wie mooi wil zijn moet pijn lijdenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:23 schreef Smart_ass het volgende:
Oh wacht dit wordt een soort van nieuwequote:
En je verveelt je zeker heel vaak of niet?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel, maar doe het dan ook alleen maar uit verveling.![]()
Ruby Wax?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:23 schreef Smart_ass het volgende:
wat is dit nou weer dan. dus alle lieve woordjes ALL FOR NOTHING?!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat doe jij ineens moeilijk dan. Ga joggen.
Yah right, moet jij zeggen met je Pang Wang Sang Suk of hoe die koreaan ook heetquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
We hebben geen behoefte aan noob-betters.
Nee, in het weekend zul je me hier bijna niet vinden.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:25 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
En je verveelt je zeker heel vaak of niet?
Nja, het is kutweer nu dus we mogen allemaal legaal fokken vandaag zonder dat je moet zeggen dat je eigenlijk geen leven heb
DEZE MAN. Wiejooo met 2 euro 75 euro. Zijn dat combi's of alleen single bets.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Yah right, moet jij zeggen met je Pang Wang Sang Suk of hoe die koreaan ook heet
[ afbeelding ]
Welke lieve woordjes. Je lacht alleen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
wat is dit nou weer dan. dus alle lieve woordjes ALL FOR NOTHING?!
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh wacht dit wordt een soort van nieuwe
"Wie is dit eigenlijk?
[ afbeelding ] "
Oke nevermind.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh wacht dit wordt een soort van nieuwe
"Wie is dit eigenlijk?
[ afbeelding ] "
Nu heb ik zin in Chinees eten.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Yah right, moet jij zeggen met je Pang Wang Sang Suk of hoe die koreaan ook heet
[ afbeelding ]
waarom negeer je mijquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Welke lieve woordjes. Je lacht alleen.
Je call.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:28 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Wat moet ik vergeten? waar heb je het over?
Lachen = liefdequote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Welke lieve woordjes. Je lacht alleen.
quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
voetbal neem ik aan?
* Salatrel jaloers is
quote:
Neenee, ze hadden nog meer sollicitaties, maar ze was heel enthousiast.quote:
Dit zijn singles, en daar rechts is mijn totaal, niet mn winst.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
DEZE MAN. Wiejooo met 2 euro 75 euro. Zijn dat combi's of alleen single bets.
Oké, dit ga ik even quoten.quote:
Wanneer hoor je het?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Neenee, ze hadden nog meer sollicitaties, maar ze was heel enthousiast.
Wel netjes met begeleidend visueel materiaal he, zoals before & after pics.quote:
Alt+Shift-problemen al sinds een jaar.quote:
haha je blijft liegenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Lol echt niet?Jij bent bijziend ofzo.
Aah ok. Ja ik durf geen combi's te zetten met het WKquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dit zijn singles, en daar rechts is mijn totaal, niet mn winst.
Deze combo was laatst
[ afbeelding ]
Mm duurt nog even. Afspraak voor de wax is 5 juli om 17.30u, zorg je dat je er bent?quote:
Die zoek ik wel op op internet.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wel netjes met begeleidend visueel materiaal he, zoals before & after pics.
zo snel al? kunnen we niet eerst een tijdje fok verkering doen om te kijken of we wel bij elkaar passen?quote:
Dat is geen eerlijke review.quote:
Nee ik weet zeker dat wij bestemd zijn voor elkaar. Ik doe niet meer aan fokrelaties.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zo snel al? kunnen we niet eerst een tijdje fok verkering doen om te kijken of we wel bij elkaar passen?
Heb je een afspraak voor twee?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mm duurt nog even. Afspraak voor de wax is 5 juli om 17.30u, zorg je dat je er bent?
En je moet eigenlijk 2 dagen voor het waxen scrubben, en 2 dagen erna ook. En je moet je 2 weken niet scheren, dan zijn de haartjes op ideale lengte.
Wat ben je, 14?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zo snel al? kunnen we niet eerst een tijdje fok verkering doen om te kijken of we wel bij elkaar passen?
oh ok. nou ga maar een jurk uitzoeken dan. dan boek ik vast een cruise naar de caribbeanquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee ik weet zeker dat wij bestemd zijn voor elkaar. Ik doe niet meer aan fokrelaties.
Ik gok op een 1-1quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:34 schreef Potloodvis het volgende:
2-0 of 2-1 voor Duitsland gaat het worden.
Voor Duitsland?quote:
hahaha nee hoor is goedquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Gast nu wordt het irritant.Ik heb niets geedit.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb serieus afspraak voor 2. Denk je dat ik zoiets alleen ga laten doen?
DUDE STOP MET LIEGEN. IK HEB NIET EENS GELDquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb serieus afspraak voor 2. Denk je dat ik zoiets alleen ga laten doen?
Wie zegt dat ze dat met jou laat doen danquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
DUDE STOP MET LIEGEN. IK HEB NIET EENS GELD
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze dat met jou laat doen dan
Blinde vink.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mm duurt nog even. Afspraak voor de wax is 5 juli om 17.30u, zorg je dat je er bent?
En je moet eigenlijk 2 dagen voor het waxen scrubben, en 2 dagen erna ook. En je moet je 2 weken niet scheren, dan zijn de haartjes op ideale lengte.
Ze vraagt toch aan haar of ze op tijd wil komen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Haha schatje, ik heb meer dan alleen digitale vriendinnen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
DUDE STOP MET LIEGEN. IK HEB NIET EENS GELD
Je komt toch niet in de buurt van mijn vasjien.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:38 schreef reetveter het volgende:
We gaan wd gewoon opjutten zodat ze moet.
Even serieus, wat laat je nou precies harsen?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Laat jij het dan ook doen?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:37 schreef BobbyB het volgende:
S_a, als WD niet mee wil ga ik wel met je mee hoor!
Thank god. Ik was bang dat ik moest en dat ik ging schreeuwen als Chewbacca.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haha schatje, ik heb meer dan alleen digitale vriendinnen.
Haar kutje.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Even serieus, wat laat je nou precies harsen?
Ja hoor.quote:
Ik zeg toch ook nergens dat ik het doequote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je komt toch niet in de buurt van mijn vasjien.
Ik ben je voor, inderdaad.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook nergens dat ik het doe?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Meteen weer zo expliciet. Zo jammer he.quote:
Vrijwel alles, behalve nog wat op de venusheuvellllllllll.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Even serieus, wat laat je nou precies harsen?
Dat meen je niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahaha. Volgende keer ga je mee! Als er een volgende keer komt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Thank god. Ik was bang dat ik moest en dat ik ging schreeuwen als Chewbacca.
Had ik er dan om heen moeten draaien?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Meteen weer zo expliciet. Zo jammer he.
Wat voor figuurtje laat je staan?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vrijwel alles, behalve nog wat op de venusheuvellllllllll.
Ik vind het wel doodeng.![]()
Ik vind het raar om iemand die ik niet ken, mijn schaamstreek in te laten smeren en er zo een papiertje op te doen om het er vervolgens keihard af te laten trekken.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
hou je daar niet van dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Had ik er dan om heen moeten draaien?
Ja, 3 rondjes.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oké, I promise!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahaha. Volgende keer ga je mee! Als er een volgende keer komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Nee, maar misschien punani kunnen zeggen i.p.v. kutje?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja true ik ook. Maargoed die mensen doen dat vaak zat dus wat dat betreft.. ik weet alleen niet of mijn vriendin en ik nou ook echt bij elkaar gaan zijn als dat gebeurt. Of dat we gewoon in de wachtkamer op elkaar wachten.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind het raar om iemand die ik niet ken, mijn schaamstreek in te laten smeren en er zo een papiertje op te doen om het er vervolgens keihard af te laten trekken.
Dat klinkt nog waardelozer.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, maar misschien punani kunnen zeggen i.p.v. kutje?
Zo'n G niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik doe niet aan figuurtjes, vind ik kinderachtig.
Kutje klinkt wel vet geil tochhhhh.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, maar misschien punani kunnen zeggen i.p.v. kutje?
Tegelijkertijd, naast elkaar.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja true ik ook. Maargoed die mensen doen dat vaak zat dus wat dat betreft.. ik weet alleen niet of mijn vriendin en ik nou ook echt bij elkaar gaan zijn als dat gebeurt. Of dat we gewoon in de wachtkamer op elkaar wachten.
quote:
Dan zou ik wel voor iets cools gaan, een hartje ofzo. Streepje of driehoekje kun je tenslotte zelf ook nog wel!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat wijf heeft honderden kutjes gezien die kijkt echt niet op van die van jou. En anders wil ik het wel doen je vertrouwd me toch wel?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind het raar om iemand die ik niet ken, mijn schaamstreek in te laten smeren en er zo een papiertje op te doen om het er vervolgens keihard af te laten trekken.
Is dat duur trouwens?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja true ik ook. Maargoed die mensen doen dat vaak zat dus wat dat betreft.. ik weet alleen niet of mijn vriendin en ik nou ook echt bij elkaar gaan zijn als dat gebeurt. Of dat we gewoon in de wachtkamer op elkaar wachten.
Een Vuvuzela.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]!
[..]
Dan zou ik wel voor iets cools gaan, een hartje ofzo. Streepje of driehoekje kun je tenslotte zelf ook nog wel!
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat wijf heeft honderden kutjes gezien die kijkt echt niet op van die van jou. En anders wil ik het wel doen je vertrouwd me toch wel?
DUDE. Soms post je echt als een ventquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat wijf heeft honderden kutjes gezien die kijkt echt niet op van die van jou. En anders wil ik het wel doen je vertrouwd me toch wel?
Nah ik weet niet, ben niet zo van de figuurtjes denk ik. Maar je kunt het idd zelf ook wel, maar met waxen schijnt resultaat wel stuk mooier te zijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]!
[..]
Dan zou ik wel voor iets cools gaan, een hartje ofzo. Streepje of driehoekje kun je tenslotte zelf ook nog wel!
En haha ik zou het ook eng vinden jaik dacht je laat gewoon je benen doen ofzo
.. Waarom eigenlijk je kut en de rest niet
?
Zie, tliciouz, BT vindt het ook raar en die is toch wel wat gewend.quote:
Ik hoop op deze manier tjiks te kunnen scoren.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
DUDE. Soms post je echt als een vent.
Krentenbol 2.0.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
DUDE. Soms post je echt als een vent.
Het is serieus niet mooi.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wat zit je nu de hele tijd te kankeren? Serieus zeg.
Ja, maar kankerlelijk dat is gewoon geen zeggen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is serieus niet mooi.En ik ben vast niet de enige die dat vind.
Ok, kika dan ?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wat zit je nu de hele tijd te kankeren? Serieus zeg.
Dat heb ik 1 keer gedaan. THE HORROR.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:45 schreef Salatrel het volgende:
epilerenlekker 1 voor 1 die haartjes eruit laten trekken
Toch wel.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar kankerlelijk dat is gewoon geen zeggen.
Hartje, doe dan gewoon een traantje als gangster zijnde.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Eh, nee. Dan ga ik nog liever voor een hartje of whatever.
Je schaamstreek epileren?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat heb ik 1 keer gedaan. THE HORROR.
Ik zou dat zelf niet kunnen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Voor dat geld hars ik het liever zelf.
Ja zult toch sowieso iets van een figuur moeten kiezen om te laten staan?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nah ik weet niet, ben niet zo van de figuurtjes denk ik. Maar je kunt het idd zelf ook wel, maar met waxen schijnt resultaat wel stuk mooier te zijn.
Mmm zoals wat nog meer?Oksels scheren is zo gedaan en benen doe ik meestal met ontharingscreme.
Ik las namelijk dat als je je benen laat waxen er ook een stuk voor je kleurtje meegaat.
En daar heb ik zo m'n best voor gedaan.
Vriendin laat wel dr bovenbenen doen ook.
Gewoon Bison lijm kopen bij de praxis met afdekzeil.quote:
Hey het kan gekker. Vriend van me heeft de tondeuse over zijn ballen gehaald.quote:
dat doet al pijn als ik er aan denk.... weer zon momentje dat ik blij ben een man te zijnquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:47 schreef Breathtaking het volgende:
ik ging m'n benen een keer harsen en toen kwam er allemaal huid meedat doe ik dus niet meer zelf.
Neequote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja. Misschien krijgen we wel korting als we meer mensen meenemen.
Zoals jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |