Het is dat iemand anders het zei. Anders had je niks gezegd en had je het bij een smiley gelaten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Tuuulk, met jou dan skaffa.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:14 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
JAAAAAAA wij zouden nog steeds een xin groningen smoken, panfluit!
Alles goed J?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Het is dat iemand anders het zei. Anders had je niks gezegd en had je het bij een smiley gelaten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
-
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Beter gaan jullie elkaar gewoon een keer kankerhard neuken, is dat ook weer uit jullie systemen.
Sex is heul niet de oplossing tot alles.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Beter gaan jullie elkaar gewoon een keer kankerhard neuken, is dat ook weer uit jullie systemen.
Sowieso vrouwenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:15 schreef Salatrel het volgende:
<hier stond eerst een vrouwonvriendelijke post>
Jij negeert mijn versiertrucs altijd.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ben ik ook net niet? Jij bent het helemaal namelijk =$ =$.
jouw UI is inderdaad wel het toonbeeld van de Ideale vrouw jaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
Sowieso vrouwen. Die sletten moeten eten maken en niks meer.
Rot op.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wel voor dit probleem.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Sex is heul niet de oplossing tot alles.
Rv heeft het niet zo hard nodig, geloof ik.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Update 13:06 uur - FIFA ontkent verdwijning Noord-Koreanen
Volgens de FIFA is het niet waar dat de vier Noord-Koreanen het trainingskamp van hun land in Zuid-Afrika zijn ontvlucht. De Wereldvoetbalbond laat vrijdag in een officieel statement weten dat alle 23 spelers momenteel aanwezig zijn in het spelershotel. Zij bereiden zich voor op de tweede groepswedstrijd tegen Portugal.
Ik zou niet durvenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij negeert mijn versiertrucs altijd.
Die had vannacht nog seks.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
Rv heeft het niet zo hard nodig, geloof ik.
Ik weet niet of je serieus bent of niet, ik kan niet leven in deze onzekerheidquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij bent altijd boos. Maakt een PI weinig verandering in.
Zo eens met deze gast.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ook.quote:
Ja prima, btje voor school bezig, werken en feesten en als ik zo nuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |