wat is dit nou weer dan. dus alle lieve woordjes ALL FOR NOTHING?!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat doe jij ineens moeilijk dan. Ga joggen.
Yah right, moet jij zeggen met je Pang Wang Sang Suk of hoe die koreaan ook heetquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
We hebben geen behoefte aan noob-betters.
Nee, in het weekend zul je me hier bijna niet vinden.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:25 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
En je verveelt je zeker heel vaak of niet?
Nja, het is kutweer nu dus we mogen allemaal legaal fokken vandaag zonder dat je moet zeggen dat je eigenlijk geen leven heb
DEZE MAN. Wiejooo met 2 euro 75 euro. Zijn dat combi's of alleen single bets.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Yah right, moet jij zeggen met je Pang Wang Sang Suk of hoe die koreaan ook heet
[ afbeelding ]
Welke lieve woordjes. Je lacht alleen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
wat is dit nou weer dan. dus alle lieve woordjes ALL FOR NOTHING?!
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh wacht dit wordt een soort van nieuwe
"Wie is dit eigenlijk?
[ afbeelding ] "
Oke nevermind.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh wacht dit wordt een soort van nieuwe
"Wie is dit eigenlijk?
[ afbeelding ] "
Nu heb ik zin in Chinees eten.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Yah right, moet jij zeggen met je Pang Wang Sang Suk of hoe die koreaan ook heet
[ afbeelding ]
waarom negeer je mijquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Welke lieve woordjes. Je lacht alleen.
Je call.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:28 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Wat moet ik vergeten? waar heb je het over?
Lachen = liefdequote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Welke lieve woordjes. Je lacht alleen.
quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
voetbal neem ik aan?
* Salatrel jaloers is
quote:
Neenee, ze hadden nog meer sollicitaties, maar ze was heel enthousiast.quote:
Dit zijn singles, en daar rechts is mijn totaal, niet mn winst.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
DEZE MAN. Wiejooo met 2 euro 75 euro. Zijn dat combi's of alleen single bets.
Oké, dit ga ik even quoten.quote:
Wanneer hoor je het?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Neenee, ze hadden nog meer sollicitaties, maar ze was heel enthousiast.
Wel netjes met begeleidend visueel materiaal he, zoals before & after pics.quote:
Alt+Shift-problemen al sinds een jaar.quote:
haha je blijft liegenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Lol echt niet?Jij bent bijziend ofzo.
Aah ok. Ja ik durf geen combi's te zetten met het WKquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dit zijn singles, en daar rechts is mijn totaal, niet mn winst.
Deze combo was laatst
[ afbeelding ]
Mm duurt nog even. Afspraak voor de wax is 5 juli om 17.30u, zorg je dat je er bent?quote:
Die zoek ik wel op op internet.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wel netjes met begeleidend visueel materiaal he, zoals before & after pics.
zo snel al? kunnen we niet eerst een tijdje fok verkering doen om te kijken of we wel bij elkaar passen?quote:
Dat is geen eerlijke review.quote:
Nee ik weet zeker dat wij bestemd zijn voor elkaar. Ik doe niet meer aan fokrelaties.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zo snel al? kunnen we niet eerst een tijdje fok verkering doen om te kijken of we wel bij elkaar passen?
Heb je een afspraak voor twee?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mm duurt nog even. Afspraak voor de wax is 5 juli om 17.30u, zorg je dat je er bent?
En je moet eigenlijk 2 dagen voor het waxen scrubben, en 2 dagen erna ook. En je moet je 2 weken niet scheren, dan zijn de haartjes op ideale lengte.
Wat ben je, 14?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zo snel al? kunnen we niet eerst een tijdje fok verkering doen om te kijken of we wel bij elkaar passen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |