Neenee, ze hadden nog meer sollicitaties, maar ze was heel enthousiast.quote:
Dit zijn singles, en daar rechts is mijn totaal, niet mn winst.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
DEZE MAN. Wiejooo met 2 euro 75 euro. Zijn dat combi's of alleen single bets.
Oké, dit ga ik even quoten.quote:
Wanneer hoor je het?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Neenee, ze hadden nog meer sollicitaties, maar ze was heel enthousiast.
Wel netjes met begeleidend visueel materiaal he, zoals before & after pics.quote:
Alt+Shift-problemen al sinds een jaar.quote:
haha je blijft liegenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Lol echt niet?Jij bent bijziend ofzo.
Aah ok. Ja ik durf geen combi's te zetten met het WKquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dit zijn singles, en daar rechts is mijn totaal, niet mn winst.
Deze combo was laatst
[ afbeelding ]
Mm duurt nog even. Afspraak voor de wax is 5 juli om 17.30u, zorg je dat je er bent?quote:
Die zoek ik wel op op internet.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wel netjes met begeleidend visueel materiaal he, zoals before & after pics.
zo snel al? kunnen we niet eerst een tijdje fok verkering doen om te kijken of we wel bij elkaar passen?quote:
Dat is geen eerlijke review.quote:
Nee ik weet zeker dat wij bestemd zijn voor elkaar. Ik doe niet meer aan fokrelaties.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zo snel al? kunnen we niet eerst een tijdje fok verkering doen om te kijken of we wel bij elkaar passen?
Heb je een afspraak voor twee?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mm duurt nog even. Afspraak voor de wax is 5 juli om 17.30u, zorg je dat je er bent?
En je moet eigenlijk 2 dagen voor het waxen scrubben, en 2 dagen erna ook. En je moet je 2 weken niet scheren, dan zijn de haartjes op ideale lengte.
Wat ben je, 14?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zo snel al? kunnen we niet eerst een tijdje fok verkering doen om te kijken of we wel bij elkaar passen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |