shit, ik trip sessies, spit ze over de lippenquote:
http://3voor12.vpro.nl/sp(...)luisterpaal.43616259quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:13 schreef MMaRsu het volgende:
Beter!! Een nieuw album van Ex is altijd klaar..
Enne is dat album van Sticks al te checken ergens?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:23 schreef Edwinuss het volgende:
Ik had gelezen dat er hier ook mensen waren die bij de luistersessie waren van Alledaagse Waanzin. Hebben jullie de CD al ontvangen?
Ik niet iig.quote:
Dat van die bronnen snap ik, maar ik wil CD's zoals deze graag origineel hebben.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:36 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik niet iig.
CD is ook beschikbaar via sommige bronnen.
Gevonden, alleen jammer dat er zoveel verschillende woorden met 'sticks' zijn. Dus moest even zoekenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:52 schreef Catch22- het volgende:
Ik koop hem sowieso ook wel, maar de downloadboys van tegenwoordig doen dat vast niet.
Komt pas later in mijn op blijkbaar.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:14 schreef Catch22- het volgende:
als je op alledaagse waanzin had gezocht...
Fakkelteit bedoel je? Heb ik de laatste weken weer veel gehoord.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:52 schreef MMaRsu het volgende:
Had em vanmiddag ook al gevonden. Wel ok. Vorige solo plaat was beter imo.
Ja, dat heb ik ook. Wat van mij betreft iets meer variatie dan deze plaat, en Rico doet 1 keer mee in dit album. Bij Tijgers en Draken hoor je Rico soms ook, maar dat is voor mij niet voldoende.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:52 schreef MMaRsu het volgende:
Had em vanmiddag ook al gevonden. Wel ok. Vorige solo plaat was beter imo.
Sorry.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:30 schreef krioro het volgende:
Onofficiële downloads bespreken - niet op FOK!
dit zijn de betere posts.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:02 schreef ShinobizWinter het volgende:
Promo - Voor de straat (FreshCotton)
Aankondiging voor de clip 'voor de straat' een track met Hef, Winne, Jiggy Djé, Willy (Opposites), Diego Biseswar & Mitchel Burgraaf. In deze clip: Rocky, Kempi, Big2, Willy, Diego Biseswar, Jermain Biseswar, Giovanni, Winne, Jiggy Djé, Spacekees, Hef Bundy, Ruben Partysquad, Edgar Davids. Productie muziek SirOJ. Engineer Snelle Jelle. Video producent Brian Heerenveen.
Uzi - Down Met Me
Uzi is sinds kort getekend bij Wilde Westen Records en dropt zijn eerste videoclip in samenwerking met de label. De track is ook te downloaden op www.wildewestenrecords.nl . De clip is geregiseerd door Rotjoch.
Extince over nieuw album
Op de afgelopen editie van Boogiedown Breda wisten we Extince na een toffe show aan zijn mouw te trekken voor een kort interviewtje. De Prins kwam met goed nieuws. Het is de bedoeling dat er nog dit jaar een nieuw album verschijnt van de kletsmajoor. Wee toch!
Reverse, Adje & Jayh - Fock Wachten
Fock Wachten staat op de Slordig Mixtape van Reverse, Adje en Jayh die op 2 juli uitkomt.
Keizer - Nice remix ft Negativ (Wie is de baas)
Zal ik dan maar reageren?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:30 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
shit, ik trip sessies, spit ze over de lippen
bitchslap de beats als blote billen
chillen, zittend jonko`s killen over the top
als flows van sticker de dichter
onmogelijk te tippen
vind ervaring terug in lyrics
leer ervan, vertaal en mik `t
in de roos, HBO, ZWO vanaf Ermelo
ondervond obstakels en scenario`s
als soaps op school, koos voor de lol
maar stond op falen, dozen vol verslagen