SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Nee, maar misschien punani kunnen zeggen i.p.v. kutje?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Had ik er dan om heen moeten draaien?
Ja true ik ook. Maargoed die mensen doen dat vaak zat dus wat dat betreft.. ik weet alleen niet of mijn vriendin en ik nou ook echt bij elkaar gaan zijn als dat gebeurt. Of dat we gewoon in de wachtkamer op elkaar wachten.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind het raar om iemand die ik niet ken, mijn schaamstreek in te laten smeren en er zo een papiertje op te doen om het er vervolgens keihard af te laten trekken.
Dat klinkt nog waardelozer.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, maar misschien punani kunnen zeggen i.p.v. kutje?
Zo'n G niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik doe niet aan figuurtjes, vind ik kinderachtig.
Kutje klinkt wel vet geil tochhhhh.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, maar misschien punani kunnen zeggen i.p.v. kutje?
Tegelijkertijd, naast elkaar.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja true ik ook. Maargoed die mensen doen dat vaak zat dus wat dat betreft.. ik weet alleen niet of mijn vriendin en ik nou ook echt bij elkaar gaan zijn als dat gebeurt. Of dat we gewoon in de wachtkamer op elkaar wachten.
quote:
Dan zou ik wel voor iets cools gaan, een hartje ofzo. Streepje of driehoekje kun je tenslotte zelf ook nog wel!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vrijwel alles, behalve nog wat op de venusheuvellllllllll.
Ik vind het wel doodeng.![]()
Dat wijf heeft honderden kutjes gezien die kijkt echt niet op van die van jou. En anders wil ik het wel doen je vertrouwd me toch wel?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind het raar om iemand die ik niet ken, mijn schaamstreek in te laten smeren en er zo een papiertje op te doen om het er vervolgens keihard af te laten trekken.
Is dat duur trouwens?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja true ik ook. Maargoed die mensen doen dat vaak zat dus wat dat betreft.. ik weet alleen niet of mijn vriendin en ik nou ook echt bij elkaar gaan zijn als dat gebeurt. Of dat we gewoon in de wachtkamer op elkaar wachten.
Een Vuvuzela.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]!
[..]
Dan zou ik wel voor iets cools gaan, een hartje ofzo. Streepje of driehoekje kun je tenslotte zelf ook nog wel!
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat wijf heeft honderden kutjes gezien die kijkt echt niet op van die van jou. En anders wil ik het wel doen je vertrouwd me toch wel?
DUDE. Soms post je echt als een ventquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat wijf heeft honderden kutjes gezien die kijkt echt niet op van die van jou. En anders wil ik het wel doen je vertrouwd me toch wel?
Nah ik weet niet, ben niet zo van de figuurtjes denk ik. Maar je kunt het idd zelf ook wel, maar met waxen schijnt resultaat wel stuk mooier te zijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]!
[..]
Dan zou ik wel voor iets cools gaan, een hartje ofzo. Streepje of driehoekje kun je tenslotte zelf ook nog wel!
En haha ik zou het ook eng vinden jaik dacht je laat gewoon je benen doen ofzo
.. Waarom eigenlijk je kut en de rest niet
?
Zie, tliciouz, BT vindt het ook raar en die is toch wel wat gewend.quote:
Ik hoop op deze manier tjiks te kunnen scoren.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
DUDE. Soms post je echt als een vent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |