oh ok. nou ga maar een jurk uitzoeken dan. dan boek ik vast een cruise naar de caribbeanquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee ik weet zeker dat wij bestemd zijn voor elkaar. Ik doe niet meer aan fokrelaties.
Ik gok op een 1-1quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:34 schreef Potloodvis het volgende:
2-0 of 2-1 voor Duitsland gaat het worden.
Voor Duitsland?quote:
hahaha nee hoor is goedquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Gast nu wordt het irritant.Ik heb niets geedit.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb serieus afspraak voor 2. Denk je dat ik zoiets alleen ga laten doen?
DUDE STOP MET LIEGEN. IK HEB NIET EENS GELDquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb serieus afspraak voor 2. Denk je dat ik zoiets alleen ga laten doen?
Wie zegt dat ze dat met jou laat doen danquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
DUDE STOP MET LIEGEN. IK HEB NIET EENS GELD
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze dat met jou laat doen dan
Blinde vink.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mm duurt nog even. Afspraak voor de wax is 5 juli om 17.30u, zorg je dat je er bent?
En je moet eigenlijk 2 dagen voor het waxen scrubben, en 2 dagen erna ook. En je moet je 2 weken niet scheren, dan zijn de haartjes op ideale lengte.
Ze vraagt toch aan haar of ze op tijd wil komen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Haha schatje, ik heb meer dan alleen digitale vriendinnen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
DUDE STOP MET LIEGEN. IK HEB NIET EENS GELD
Je komt toch niet in de buurt van mijn vasjien.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:38 schreef reetveter het volgende:
We gaan wd gewoon opjutten zodat ze moet.
Even serieus, wat laat je nou precies harsen?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mm duurt nog even. Afspraak voor de wax is 5 juli om 17.30u, zorg je dat je er bent?
En je moet eigenlijk 2 dagen voor het waxen scrubben, en 2 dagen erna ook. En je moet je 2 weken niet scheren, dan zijn de haartjes op ideale lengte.
Laat jij het dan ook doen?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:37 schreef BobbyB het volgende:
S_a, als WD niet mee wil ga ik wel met je mee hoor!
Thank god. Ik was bang dat ik moest en dat ik ging schreeuwen als Chewbacca.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haha schatje, ik heb meer dan alleen digitale vriendinnen.
Haar kutje.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Even serieus, wat laat je nou precies harsen?
Ja hoor.quote:
Ik zeg toch ook nergens dat ik het doequote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je komt toch niet in de buurt van mijn vasjien.
Ik ben je voor, inderdaad.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook nergens dat ik het doe?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Meteen weer zo expliciet. Zo jammer he.quote:
Vrijwel alles, behalve nog wat op de venusheuvellllllllll.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Even serieus, wat laat je nou precies harsen?
Dat meen je niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahaha. Volgende keer ga je mee! Als er een volgende keer komt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Thank god. Ik was bang dat ik moest en dat ik ging schreeuwen als Chewbacca.
Had ik er dan om heen moeten draaien?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Meteen weer zo expliciet. Zo jammer he.
Wat voor figuurtje laat je staan?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vrijwel alles, behalve nog wat op de venusheuvellllllllll.
Ik vind het wel doodeng.![]()
Ik vind het raar om iemand die ik niet ken, mijn schaamstreek in te laten smeren en er zo een papiertje op te doen om het er vervolgens keihard af te laten trekken.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vrijwel alles, behalve nog wat op de venusheuvellllllllll.
Ik vind het wel doodeng.![]()
hou je daar niet van dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Had ik er dan om heen moeten draaien?
Ja, 3 rondjes.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Had ik er dan om heen moeten draaien?
Oké, I promise!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahaha. Volgende keer ga je mee! Als er een volgende keer komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |