Krentenbol 2.0.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
DUDE. Soms post je echt als een vent.
Het is serieus niet mooi.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wat zit je nu de hele tijd te kankeren? Serieus zeg.
Ja, maar kankerlelijk dat is gewoon geen zeggen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is serieus niet mooi.En ik ben vast niet de enige die dat vind.
Ok, kika dan ?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wat zit je nu de hele tijd te kankeren? Serieus zeg.
Dat heb ik 1 keer gedaan. THE HORROR.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:45 schreef Salatrel het volgende:
epilerenlekker 1 voor 1 die haartjes eruit laten trekken
Toch wel.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar kankerlelijk dat is gewoon geen zeggen.
Hartje, doe dan gewoon een traantje als gangster zijnde.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Eh, nee. Dan ga ik nog liever voor een hartje of whatever.
Je schaamstreek epileren?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat heb ik 1 keer gedaan. THE HORROR.
Ik zou dat zelf niet kunnen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Voor dat geld hars ik het liever zelf.
Ja zult toch sowieso iets van een figuur moeten kiezen om te laten staan?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nah ik weet niet, ben niet zo van de figuurtjes denk ik. Maar je kunt het idd zelf ook wel, maar met waxen schijnt resultaat wel stuk mooier te zijn.
Mmm zoals wat nog meer?Oksels scheren is zo gedaan en benen doe ik meestal met ontharingscreme.
Ik las namelijk dat als je je benen laat waxen er ook een stuk voor je kleurtje meegaat.
En daar heb ik zo m'n best voor gedaan.
Vriendin laat wel dr bovenbenen doen ook.
Gewoon Bison lijm kopen bij de praxis met afdekzeil.quote:
Hey het kan gekker. Vriend van me heeft de tondeuse over zijn ballen gehaald.quote:
dat doet al pijn als ik er aan denk.... weer zon momentje dat ik blij ben een man te zijnquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:47 schreef Breathtaking het volgende:
ik ging m'n benen een keer harsen en toen kwam er allemaal huid meedat doe ik dus niet meer zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |