Dat zegt niets.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik kan volgens mijn moeder beter zingen dan mijn zusje.
Ik kan volgens mijn vader beter zingen dan mijn oma nadat ze gecremeerd was...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik kan volgens mijn moeder beter zingen dan mijn zusje.
quote:
Jullie zijn mannen, dat boeit jullie niet.quote:
Zoveel dingen boeien me niet. Ik ben gewoon nieuwsgierigquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn mannen, dat boeit jullie niet.
Strand haar. In een spray. Precies zoals mn haar moet zitten. En eindelijk heb ik die spray gevonden.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zoveel dingen boeien me niet. Ik ben gewoon nieuwsgierig.
ah ok. tampons dus.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn mannen, dat boeit jullie niet.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Strand haar. In een spray. Precies zoals mn haar moet zitten. En eindelijk heb ik die spray gevonden.
Gaat dat in mijn handen zitten als ik je haar vastpak?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Strand haar. In een spray. Precies zoals mn haar moet zitten. En eindelijk heb ik die spray gevonden.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
haar dat goed zit is belangrijk ja.
pics van die spray?
Nee, het plakt niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Gaat dat in mijn handen zitten als ik je haar vastpak?
Ja en daarmee meteen smerig. Iedereen maar zeggen dat je die hazelnoten niet proeft, wat een leugensquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat is het niet. Nutella is hazelnootpasta.
Hazelnootquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en daarmee meteen smerig. Iedereen maar zeggen dat je die hazelnoten niet proeft, wat een leugens!
mijn nutella wat doe jequote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en daarmee meteen smerig. Iedereen maar zeggen dat je die hazelnoten niet proeft, wat een leugens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |