Je houdt wel van ballen?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik moet lachen en weet niet waarom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Dat vind die leuk hoor. Dat vind die leuk.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Whehe doet me denken aan het Shakira concert. Al die stumpers die al de vorige avond daar voor de deur lagen in de kou. Ging het hele concert niet door. WHEHEHHEE.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:08 schreef Broekpaling het volgende:
wd is dik.Nigga, shit just got real.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
Good, zo de buit is binnen?Als je zo enthousiast gaat doen krijg je niks met korting. Slijmbal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
WTF!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Whehe doet me denken aan het Shakira concert. Al die stumpers die al de vorige avond daar voor de deur lagen in de kou. Ging het hele concert niet door. WHEHEHHEE.
Maar liefje, schatje, honnepon.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je zo enthousiast gaat doen krijg je niks met korting. Slijmbal.
wd is dik.Het is een bal. Dat moet een grapje zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Daar vind ik dus echt geen reet aanquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:05 schreef Bragi het volgende:
Paul de Leeuw die De Steen doet: [ afbeelding ]
Bram Vermeulen die De Steen doet:
Meelbal?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]Stop. Alsjeblieft. Anders ga ik weer melig worden.
'melig worden'quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:08 schreef Broekpaling het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:09 schreef reetveter het volgende:
Mensen die deze pi niet gebruiken![]()
GET REAL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan mijn emoties niet kwijt in die PI.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JA IK WEL TOEVALLIG JA!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat vind die leuk hoor. Dat vind die leuk.
Dit vind ik een goede reactie.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is een bal. Dat moet een grapje zijn.
Don't call me that. You don't mean it.quote:
emotiesquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik kan mijn emoties niet kwijt in die PI.
Maar liefje, schatje, honnepon.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Don't call me that. You don't mean it.
Mooi, dan fiets ik straks even naar het Gelredome om foto's te maken.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zometeen.Rond 2 uur gaan we rijden. Dan rond 3 a 4 uur daar.
Ik ga meestal redelijk vroeg naar concerten zodat je nog wat in de stad kan dwalen. Maar het weer staat er niet echt naar.
Hahaha dat is het geluid wat een bal maakt als ie leegloopt!quote:
Ik vind het veel oprechter klinken dan met die stem van Paul de Leeuw.quote:
Je weet niet dat Franse mannen gevoelig zijn? All kan het trouwens ook.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
emotiesik dacht dat jij een man was.
Tis ook nooit goed hequote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Don't call me that. You don't mean it.
Ik ga alvast op de uitkijk staan naar een puur arische dame en een gekrulde boi.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:11 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Mooi, dan fiets ik straks even naar het Gelredome om foto's te maken.
Ik heb dat 'wd' anders nog nooit geheurd!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hahaha dat is het geluid wat een bal maakt als ie leegloopt!
Ik niet, past niet bij het nummerquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik vind het veel oprechter klinken dan met die stem van Paul de Leeuw.
Ik zal je rug wel inzepen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:12 schreef reetveter het volgende:
Ik ga douchen. Kan niks goed doen hier.
quote:
Ik kom vanaf de brug, ik zal een spandoek meenemenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ga alvast op de uitkijk staan naar een puur arische dame en een gekrulde boi.
Van welke kant komt je? We zitten in het XS gedeelte van het Gelredome. Ook wel de Gelredome mini.
hoiquote:
Balhaar.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb dat 'wd' anders nog nooit geheurd!
Dan moet ik even kijken waar die brug is. Ik ben er nog maar 2x geweest.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:14 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik kom vanaf de brug, ik zal een spandoek meenemen
Dit gaat een brug te ver.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:14 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik kom vanaf de brug, ik zal een spandoek meenemen
Gisteren al gepost.quote:
quote:A burqa clad Afghan woman has her picture taken as she gets registered for parliamentary elections at a voter registration centre in Herat, Afghanistan on 17 June 2010. The picture is finally printed on the voter registration cards, to be used on voting day. Afghanistan's next parliamentary elections are due on 18 September. EPA/Jalil Rezayee.
Gast.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:13 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik niet, past niet bij het nummer. Maar wel leuk dat die ene gast aan tafel gaat huilen
Danst nu al beter dan de meeste mannenquote:
Heerlijk geslapen alleen te vroeg wakkerquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:14 schreef MiVer het volgende:
[..]
hoi![]()
ben er maar kort
ga ook douchen
...
lekker geslapen jij?
whateverquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:17 schreef Bragi het volgende:
[..]
Gast.Hij heeft het nummer geschreven. Zijn stem is de enige die erbij past.
Was hij niet aan het afkicken?quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was hij niet aan het afkicken?
Die zou terug komen, maar heeft dat niet gedaan.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:19 schreef BobbyB het volgende:
Waar is dagdag eigenlijk?
Wat probeer je nu te zeggen met die bal?quote:
Aha.quote:
Missen is een groot woord. Vroeg het me gewoon af.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zou terug komen, maar heeft dat niet gedaan.![]()
Mis je hem
?
Ja dat vraag ik mezelf dus ook af.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat probeer je nu te zeggen met die bal?
Ik weet niet of je zit te wachten op een vriendelijk woord van mij. Als ik jou oproep in gedachte maakt me dat veel beetjes blij.quote:
Ik zou weleens willen weten wiens kloon dat dan weer is.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Missen is een groot woord. Vroeg het me gewoon af.
quote:
Dat is toch zo'n balmerk?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:23 schreef wolvendagen het volgende:
Ga mn adidas vestje maar weer aandoen.![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:21 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik weet niet of je zit te wachten op een vriendelijk woord van mij. Als ik jou oproep in gedachte maakt me dat veel beetjes blij.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:24 schreef Bragi het volgende:
Mr. Blue!
Ik kan alleen de originele versie uit 1992 niet meer vinden.
Ik bedoelde die waarin hij het met Paul de Leeuw zingt in De Schreeuw van de Leeuw.quote:
quote:
Eieren.quote:
Culinair wonder.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |