Vijf MOTHERFUCKING quotes.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:01 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die ipv iets te negeren heel tof komen melden dat ze iets gaan negeren![]()
.
Ga je nu serieus melden welke posts je gaat negeren?quote:
The Pact v2.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Vijf MOTHERFUCKING quotes.
HOE LOOPT DIT AF DAMES EN HEREN
6 quotes nu.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:01 schreef reetveter het volgende:
Heerlijk dit trouwens. Ik voel me echt fucking goed.
Nee, alleen hoeveel.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga je nu serieus melden welke posts je gaat negeren?
Ik had liever zon.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:01 schreef reetveter het volgende:
Heerlijk dit trouwens. Ik voel me echt fucking goed.
Nee, hij meldt niet precies welke, dat laat ie aan ons over.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga je nu serieus melden welke posts je gaat negeren?
HEY EVEN ZODAT JULLIE HET WETEN, IK NEGEER DEZE POST.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:01 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die ipv iets te negeren heel tof komen melden dat ze iets gaan negeren![]()
.
Solisietatie al gehad?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, hij meldt niet precies welke, dat laat ie aan ons over.
Ik wil ook zon. Kan je nog een beetje relaxed rondhangen bij het Gelredome.quote:
Bram Vermeulen-ripoff!quote:
En Madrista of iets, van Potloodvis.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Potloodvis is volgens mij gewoon een kloon van Lamon hoor
Ik zit niet bij het Gelredome.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wil ook zon. Kan je nog een beetje relaxed rondhangen bij het Gelredome.
PI TEGEN JE HOOFD GEKquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:03 schreef Broekpaling het volgende:
Ik vind die voetbal totaal niet kunnen als PI trouwens. Het is een bal. Dat ding heeft geen expressie.
Het Superman-logo gelukkig wel.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:03 schreef Broekpaling het volgende:
Ik vind die voetbal totaal niet kunnen als PI trouwens. Het is een bal. Dat ding heeft geen expressie.
Ik ben overal een kloon van geweest volgens jullie, daar leer je mee leven.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Potloodvis is volgens mij gewoon een kloon van Lamon hoor
En deze.quote:
Kopbal.quote:
Komen aan het superman-logoquote:
Ik heb geen kloon, serieus.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En Madrista of iets, van Potloodvis.
Wat geeft het Superman-logo eigenlijk aan?quote:
Ben je in Arnhem Bp?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Deze PI vind ik de hardste serial killer op dit forum.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:05 schreef reetveter het volgende:
Nee, deze PI dan. Alsof er liefde is op dit forum.
In de SC issie in ieder geval ver te zoeken.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:05 schreef reetveter het volgende:
Nee, deze PI dan. Alsof er liefde is op dit forum.
Net zoals de sc.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, want dat staat voor kracht en superieuriteit.
Ja, zo ben je een voetbal.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
!!
JE KAN ZO TOCH NIET ZIEN OF IK GRAPPIG/SARCASTISCH/BOOS BEN!!?
De eerste paar delen wel.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In de SC issie in ieder geval ver te zoeken.
Ik heb liefde voor iedereen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In de SC issie in ieder geval ver te zoeken.
Ik wilde gewoon dat je het goed schreef. Maar ja, gehad, ging goed.quote:
Zometeen.quote:
Whehe doet me denken aan het Shakira concert. Al die stumpers die al de vorige avond daar voor de deur lagen in de kou. Ging het hele concert niet door. WHEHEHHEE.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Good, zo de buit is binnen?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon dat je het goed schreef. Maar ja, gehad, ging goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |