M'n haren roesten. Yeah sure. Ugly boy.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wat kom je praten meisje, je haren roesten en ga je tegen mij zeggen dat ik er niet uit zie.
quote:
quote:Na de WK-finale van 2006, waarin Trezeguet als enige Fransman een strafschop miste, was Domenech al spijkerhard in zijn analyse. 'Hij is een weegschaal met verkeerde antecedenten. Zijn aanwezigheid leidt tot onrust, zijn sterrenbeeld past absoluut niet in de ploeg.'
Engelse dames.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
M'n haren roesten. Yeah sure. Ugly boy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij maakt serieus beslissingen op horoscoop hoor.quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Engelse dames.Ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Hij heeft geen UI van Zidane.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:51 schreef Bragi het volgende:
Waarom denk ik soms dat Potloodvis Hoogstaande is?Kut-UI's.
Probeer dat van gisteren te vergeten. Ik wilde je eerst nog een PM sturen met uitleg en excuses, maar als je al direct in de aanval gaat als arriveer dan begin ik daar niet aan.quote:
Best wel jaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:51 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Die linker lijkt op Draco.
quote:'Sterrenbeeld van Trezeguet zorgt voor onrust'
Astroloog/bondscoach Raymond Domenech selecteert geen schorpioenen
Met welke elf Frankrijk vanavond Nederland gaat bekampen, staat nog niet vast. Wel al zeker is dat Les Blues het zonder Robert Pires of David Trezeguet zullen doen. Hun sterrenbeelden - schorpioen en weegschaal - zijn niet oké, vindt bondscoach en vrijetijdsastroloog Raymond Domenech.
Raymond Domenech moest bij het maken van zijn selectie enkele lastige knopen doorhakken. Het valt namelijk niet mee om 23 namen te kiezen uit een land met 64 miljoen inwoners. En dus hanteerde de 56-jarige bondscoach van Frankrijk andere criteria. Domenech zweert bij astrologie, al wil hij dat aandeel zelf vooral niet overschatten.
'Alle parameters zijn belangrijk', aldus Domenech. 'En astrologie is daar inderdaad één van.'
Vooral schorpioenen en weegschalen zijn volgens hem te mijden. Met vissen en kreeften is dan weer niks mis. De bijzondere passie hoeft niet zoveel te verwonderen: Domenech is zelf een waterman, en die staan nu eenmaal niet bekend om hun gevoel voor ratio.
Domenech - die in zijn vrije tijd ook amateurtoneel speelt en een keer meedeed in een langspeelfilm, een scène die er achteraf trouwens werd uitgeknipt - heeft ook niet zo'n hoge pet op van leeuwen. Toch niet als ze achterin staan. 'Dan houd ik mijn hart vast, want vroeg of laat willen ze zich te veel tonen.'
Wat was er gisteren?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Probeer dat van gisteren te vergeten. Ik wilde je eerst nog een PM sturen met uitleg en excuses, maar als je al direct in de aanval gaat als arriveer dan begin ik daar niet aan.
Hij had eerst wel een UI die erop leek.quote:
Natuurlijk wilde je dat doen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Probeer dat van gisteren te vergeten. Ik wilde je eerst nog een PM sturen met uitleg en excuses, maar als je al direct in de aanval gaat als arriveer dan begin ik daar niet aan.
Die met de snorren?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij had eerst wel een UI die erop leek.
quote:
En jij snapte het niet. Terwijl iedereen het sneu van je vond.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Iets viel verkeerd in de maag bij haar.
Dat.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij had eerst wel een UI die erop leek.
HET ZIJN FRANSENquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:56 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wtf hey![]()
![]()
Waarom kiezen ze daar in godsnaam voor zo'n malloot
Nee Hoogstaande had eerst een UI die wel wat van die van jou weg heeft.quote:
Jaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:51 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Die linker lijkt op Draco.
Groot gelijk tochquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:56 schreef reetveter het volgende:
http://tinyurl.com/3aan5dk whehehe 4 noord-koreanen al spoorloos
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:56 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wtf hey![]()
![]()
Waarom kiezen ze daar in godsnaam voor zo'n malloot
quote:
Die kale meneer met de bril in het zwart-wit? Klopt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee Hoogstaande had eerst een UI die wel wat van die van jou weg heeft.
Leugens van de westerse media, deze spelers zijn gewoon aan het trainen in het krachthonk. Niks aan de hand.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:56 schreef reetveter het volgende:
http://tinyurl.com/3aan5dk whehehe 4 noord-koreanen al spoorloos
Ja, beetje nerdje met beugeltje en brilletje in het echt hier ripped gangsta. Je weet.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat.
En telkens denk ik dan: sinds wanneer loopt Hoogstaande hier geforceerd de toffe jongen uit te hangen?
Het is dat iemand anders het zei en dat jij nu je bek open trekt. Anders had je het gewoon gelaten bij een smiley.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Leugens van de westerse media, deze spelers zijn gewoon aan het trainen in het krachthonk. Niks aan de hand.
Daar heb je dan weer gelijk in, ja. Maar wil je me er niet mee plagen? Het is heus niet makkelijk om zo onzeker te zijn hoor.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Het is dat iemand anders het zei en dat jij nu je bek open trekt. Anders had je het gewoon gelaten bij een smiley.
i see what you did therequote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Het is dat iemand anders het zei en dat jij nu je bek open trekt. Anders had je het gewoon gelaten bij een smiley.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |