Vijf MOTHERFUCKING quotes.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:01 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die ipv iets te negeren heel tof komen melden dat ze iets gaan negeren![]()
.
Ga je nu serieus melden welke posts je gaat negeren?quote:
The Pact v2.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Vijf MOTHERFUCKING quotes.
HOE LOOPT DIT AF DAMES EN HEREN
6 quotes nu.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:01 schreef reetveter het volgende:
Heerlijk dit trouwens. Ik voel me echt fucking goed.
Nee, alleen hoeveel.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga je nu serieus melden welke posts je gaat negeren?
Ik had liever zon.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:01 schreef reetveter het volgende:
Heerlijk dit trouwens. Ik voel me echt fucking goed.
Nee, hij meldt niet precies welke, dat laat ie aan ons over.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga je nu serieus melden welke posts je gaat negeren?
HEY EVEN ZODAT JULLIE HET WETEN, IK NEGEER DEZE POST.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:01 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die ipv iets te negeren heel tof komen melden dat ze iets gaan negeren![]()
.
Solisietatie al gehad?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, hij meldt niet precies welke, dat laat ie aan ons over.
Ik wil ook zon. Kan je nog een beetje relaxed rondhangen bij het Gelredome.quote:
Bram Vermeulen-ripoff!quote:
En Madrista of iets, van Potloodvis.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Potloodvis is volgens mij gewoon een kloon van Lamon hoor
Ik zit niet bij het Gelredome.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wil ook zon. Kan je nog een beetje relaxed rondhangen bij het Gelredome.
PI TEGEN JE HOOFD GEKquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:03 schreef Broekpaling het volgende:
Ik vind die voetbal totaal niet kunnen als PI trouwens. Het is een bal. Dat ding heeft geen expressie.
Het Superman-logo gelukkig wel.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:03 schreef Broekpaling het volgende:
Ik vind die voetbal totaal niet kunnen als PI trouwens. Het is een bal. Dat ding heeft geen expressie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |