Wat hij zegt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:43 schreef rudedeltadude het volgende:
Laat ik ook maar weer eens iets in Zwolle posten
Neen, dan wordt je doodgeschoten en aangezien de baas ook in Zwolle woont zal hij dat hoogstpersoonlijk doen..............na je nekschot zal je rituele onthoofding live te zien zijn op fok.tv met commentaar van die mislukte treinkaper Sunchaser.quote:
1) het mocht al nooitquote:
Waarom dan?quote:Op donderdag 17 juni 2010 06:48 schreef Kekaa het volgende:
Bij het volgende topic doe ik het vast weer...
Is de nieuwe lay-out dan al online? Die bagger lay-out vind ik nogal... baggerquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:22 schreef stbabylon het volgende:
Precies. Haal eens alle TVP's weg van Fok. Scheelt minstens 1000 posts per dag.
Mehquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:14 schreef Radobe het volgende:
hoi lieve mede-Zwollenaren! Alles wel?
handig dat linkje naar het nieuwe topicquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:42 schreef stbabylon het volgende:
Dicht voor een n00b het doet.
Schop hem tegen z'n kaak, dan is zijn pa ook meteen gecastreerdquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:49 schreef beelz het volgende:
Sta je met je goede gedrag in de rij bij de kassa van de Albert Heijn, staat er ineens een rare spanjaard achter je te mekkeren dat je op moet schieten
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:51 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Schop hem tegen z'n kaak, dan is zijn pa ook meteen gecastreerd
Als je daar op klikt wordt het topic toegevoegd in je Mijn Actieve Topics zonder dat je in dat topic gepost hoeft te hebben. Dan hoef je niet TVP (of iets zinnigs) in dat topic te zetten en kun je hem toch lekker makkelijk in je Mijn AT terugvinden. Met het kruisje achter het topic in je Mijn AT kun je het topic er ook weer uithalen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:06 schreef Croli het volgende:
kan iemand mij uitleggen wat het knopje volg topic doet dan??
Nee, en het winkelmandje wel?quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:01 schreef beelz het volgende:
[..]
Denk niet dat Navvy dat zo leuk had gevonden
Ik weet hoe ik een man opgewonden moet krijgen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:49 schreef beelz het volgende:
Sta je met je goede gedrag in de rij bij de kassa van de Albert Heijn, staat er ineens een rare spanjaard achter je te mekkeren dat je op moet schieten
Doe jij nou ook al aan die 'goed gedrag' sprookjes?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:49 schreef beelz het volgende:
Je hebt het gevonden toch!quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:21 schreef Richfield het volgende:
[..]
handig dat linkje naar het nieuwe topic
Ik gedraag me altijd goed, dat is algemeen bekend.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doe jij nou ook al aan die 'goed gedrag' sprookjes?
En ik ben 100% hetero...quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:28 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik gedraag me altijd goed, dat is algemeen bekend.
Ik wel, nu nog een slachtoffer vinden om dat te bewijzenquote:
Daar ben ik dit jaar niet eens heen geweest aangezien ie de afgelopen 2 jaar ook al kut was.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:04 schreef Bosbeetle het volgende:
Die braderie in asserdorp was ook wel erg meh zeg
Ik hoopte nog wat goedkoop vinyl te ritselen maar dr was niksquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:02 schreef swollywood het volgende:
[..]
Daar ben ik dit jaar niet eens heen geweest aangezien ie de afgelopen 2 jaar ook al kut was.
Ah zo! dank u voor de uitleg, alleen zal ik het niet gebruiken. zit maar in een paar topics en die weet ik wel te vinden.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:37 schreef swollywood het volgende:
[..]
Als je daar op klikt wordt het topic toegevoegd in je Mijn Actieve Topics zonder dat je in dat topic gepost hoeft te hebben. Dan hoef je niet TVP (of iets zinnigs) in dat topic te zetten en kun je hem toch lekker makkelijk in je Mijn AT terugvinden. Met het kruisje achter het topic in je Mijn AT kun je het topic er ook weer uithalen.
Pfff ik moet toch op het kantoor rondhangen dus een beetje slecht weer maakt me niks uitquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:53 schreef Cyntiaa het volgende:
Kut is het hé! Gisteren zo heerlijk warm en nu dit
Poncho aan en niet zeuren als het regentquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:12 schreef Cyntiaa het volgende:
Mij nu ook niet maar morgen sta ik op een buiten feestje, dan mag het wel iets beter zijn dan nu
Maar dan wordt mijn haar nat enzoquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:21 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Poncho aan en niet zeuren als het regent
quote:
Kijk, je wilt gewoon niet. Slecht weer bestaat niet, slechte kleding wel.quote:
Het is wel heel erg sexy en hip zo'n dingquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:02 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Kijk, je wilt gewoon niet. Slecht weer bestaat niet, slechte kleding wel.
Nou dan die platform laarzen er nog bij en je bent compleetquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:03 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Het is wel heel erg sexy en hip zo'n ding
Haha, Jaa! Die waren echt HIP!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:10 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nou dan die platform laarzen er nog bij en je bent compleet
Heerlijk warm? Het was gister vies kut weer. Dit is zoveel beter voor mijn humeur.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:53 schreef Cyntiaa het volgende:
Kut is het hé! Gisteren zo heerlijk warm en nu dit
Ik vond het heeerlijk! Meteen even een vakantie geboekt, 30 juli 8 dagen naar de zonquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:13 schreef beelz het volgende:
[..]
Heerlijk warm? Het was gister vies kut weer. Dit is zoveel beter voor mijn humeur.
Van de zon genieten, lekker uit eten, stappen, relaxen.. De omgeving verkennenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:10 schreef Croli het volgende:
Jij gaat even geld pompen in griekenland???
Ik vind dit niet echt vrolijk weer ofzo..
Niet goed genoeg dus aangezien je het nog warmer op gaat zoekenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik vond het heeerlijk! Meteen even een vakantie geboekt, 30 juli 8 dagen naar de zon![]()
Griekenland, voor het eerst.. Ben zeer benieuwd!
Andere warmte héquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:58 schreef Codiac het volgende:
[..]
Niet goed genoeg dus aangezien je het nog warmer op gaat zoeken
Chersonissos toevallig?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik vond het heeerlijk! Meteen even een vakantie geboekt, 30 juli 8 dagen naar de zon![]()
Griekenland, voor het eerst.. Ben zeer benieuwd!
Ik hou het in gedachtenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:32 schreef stbabylon het volgende:
Als je kan, zou ik ook zeker een keer op bezoek gaan in Piskopiano, niet zo heel ver van Stalis. Daar zit een heul klein tentje gerunned door Nederlanders. Kun je founduen en gourmetten. Ernstig lekker en erg gezellig, en een goeie afwisseling voor de zoveelste giros
Ik hoop dat je niet van het weer gaat genieten op het strandquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:52 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik hou het in gedachten![]()
Straks naar Almere strand toe.. Mijn stem is sinds gisteren niet meer wat het was
De Malle Molen!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:32 schreef stbabylon het volgende:
Als je kan, zou ik ook zeker een keer op bezoek gaan in Piskopiano, niet zo heel ver van Stalis. Daar zit een heul klein tentje gerunned door Nederlanders. Kun je founduen en gourmetten. Ernstig lekker en erg gezellig, en een goeie afwisseling voor de zoveelste giros
Hoe iwst je dat ik al de hele nacht awesome muziek luister?quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 01:00 schreef beelz het volgende:
[..]
Hoe iwst je dat ik al de hele nacht awesome muziek luister?
quote:Op zondag 20 juni 2010 04:45 schreef remlof het volgende:
beelz, racistische posts en topic verneuken in SEX, 48 uur.
Ik heb er 4 notes bij, het was weer een turbulente avond.quote:Op zondag 20 juni 2010 05:47 schreef swollywood het volgende:
beelz is weer eens een keer geband
[..]
Jullie leren het ook nooit hè?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:16 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik heb er 4 notes bij, het was weer een turbulente avond.
Je weet best dat er in ONZ en KLB nooit leuke topics zijnquote:Op zondag 20 juni 2010 14:53 schreef swollywood het volgende:
[..]
Jullie leren het ook nooit hè?
Met een zatte kop in serieuze fora kleerhanger-grappen maken in een topic over zwangerschap/abortus...
Als jullie het beperken tot ONZ en KLB als jullie lam zijn, scheelt dat bans en notes.
Sally O Briensquote:Op zondag 20 juni 2010 22:14 schreef Zamehada het volgende:
In welk café kan je gezellig voetbal kijken in Zwolle? Ben aankomende donderdag in Zwolle en wil natuurlijk wel Nederland kijken.
En jij denkt dat er daar geen TV aan staat met voetbal?quote:Op maandag 21 juni 2010 09:22 schreef Croli het volgende:
Donderdag ben ik lekker in de sauna, genieten van het niet-voetbal
En t gaat nog lekker weer worden ook. Jeej
Jazeker. Maar als je daar een dag heen gaat, kun je ook best wel even 2x45 voetbal kijken. Lijkt me dat je als bedrijf dat wel faciliteert. Anders komen een boel mensen compleet niet. Daar hoef je buiten de ruimte waar hij staat geen last van te hebbenquote:Op maandag 21 juni 2010 10:40 schreef Croli het volgende:
Nou misschien wel niet, men komt daar voor de rust he?!
Zoals?quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:54 schreef Croli het volgende:
Best welmen is te druk met andere zaken??
quote:
Tot de vellen erbij hangenquote:
clithoodpiercingquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:57 schreef beelz het volgende:
Hehe ik mag weer posten. Iemand nog een leuk topic gezien in R&P of OUD?
Even een bookmark van http://forum.fok.nl/user/history/44649 makenquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:57 schreef beelz het volgende:
Leuk je weer even gezien te hebben.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:57 schreef beelz het volgende:
Ik ben dronkenquote:
Ja, en? Je doet net alsof het iets bijzonders is als jij dronken bent.quote:Op donderdag 24 juni 2010 01:23 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik ben dronken
fjioerwpjhuinjk <---- Optimus
Het is heel vroegquote:Op donderdag 24 juni 2010 01:33 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ja, en? Je doet net alsof het iets bijzonders is als jij dronken bent.
Als in de nacht is nog heel lang, of normaal lig ik voor 22,30 in bed dus dit is bijna ochtend vroegquote:
Nee, rock alleen maar.quote:Op donderdag 24 juni 2010 02:01 schreef Geerd het volgende:
Heb je zoveel hobby's dan
Je leert er mee levenquote:Op donderdag 24 juni 2010 02:13 schreef Geerd het volgende:
aah oke wel even gegoogeld maar dat is niet fijn nee.
Op een goede dag ergens tussen 3 en 6 uur slaap. Dan na paar maanden eens een keer een 12 uur durende slaap, meestal rond 5 tot 6 maanden. De rest van de week slaap ik alleen met veel slaappillen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 02:41 schreef Geerd het volgende:
Dat scheelt dan weer, en als je wel slaapt is dat dan ook meteen dikke 15/20 uur ofzo?
Nope, ik heb mijn gitaar en een schriftquote:Op donderdag 24 juni 2010 03:14 schreef Geerd het volgende:
Dan moet je je toch ook welleens ontiegelijk vervelen ofniet dan.
Uiteraard, Regulier is de bandnaam.quote:Op donderdag 24 juni 2010 03:48 schreef Geerd het volgende:
Ook in een band dan?
Ik dacht dat je monster lobster had gedownload...quote:Op donderdag 24 juni 2010 03:07 schreef beelz het volgende:
[..]
Op een goede dag ergens tussen 3 en 6 uur slaap. Dan na paar maanden eens een keer een 12 uur durende slaap, meestal rond 5 tot 6 maanden. De rest van de week slaap ik alleen met veel slaappillen.
weekendquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:09 schreef Croli het volgende:
Goeiemorgen zwolle, ik zal ons weer even aanwezig maken...
bijna weekend! jeej
Weekend sinds december 2008quote:
en het is vuig klote weerquote:
ga je nog weg of blijf je thuis rondhangen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:48 schreef Croli het volgende:
Lekker warm! wellicht bruin worden, zomerse outfit aan. Leuk leuk leuk
en dan nog 1 week werken en dan vakantie!!
En het is nog geen 22 december 2012quote:
heb 3 weken vrij, waarvan de bedoeling is 2 weken naar Frankrijk te gaan. Kamperen, Bretagne, aan zee, tot het geld op isquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:49 schreef Ps2K het volgende:
[..]
ga je nog weg of blijf je thuis rondhangen?
We moeten dan eigenlijk een apocalyps party hebben....quote:
De 22e is de dag na de apocalyps, de dag om alle aluhoedjes uit te lachen. De 20e kunnen we wel een enorm zuipfestijn organiseren voor het geval ze wel gelijk hebbenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:33 schreef Ps2K het volgende:
[..]
We moeten dan eigenlijk een apocalyps party hebben....
Er gebeurt genoeg hier, je moet alleen weten waar je de aktie kunt vinden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:05 schreef Bisamrat het volgende:
Een topic over Zwollewie had dat ooit gedacht. Zoveel gebeurd er nou ook weer niet in onze stad.
Dan moet ik zeker wat meer actie ondernemen, om de spannende dingen te vindenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:21 schreef beelz het volgende:
[..]
Er gebeurt genoeg hier, je moet alleen weten waar je de aktie kunt vinden.
Niet op mijn bankquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:18 schreef Croli het volgende:
ja thuis op de bank gebeurd er maar weinig
Ligt er weer een alcoholist bewusteloos te raken?quote:
Geen idee waar die spaz uithangt eigenlijk, maar als hij nog 1 keer mijn wijn of bier opdrinkt dan hak ik hem aan stront met mijn machette.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:37 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ligt er weer een alcoholist bewusteloos te raken?
Whehehe heeft ie je tray alweer opgezopen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:42 schreef beelz het volgende:
[..]
Geen idee waar die spaz uithangt eigenlijk, maar als hij nog 1 keer mijn wijn of bier opdrinkt dan hak ik hem aan stront met mijn machette.
[ afbeelding ]
En een fles wijn.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:44 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Whehehe heeft ie je tray alweer opgezopen?
Yepquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:48 schreef Croli het volgende:
jij en wijn??
Om zelf te drinken ja. En voor vrouwelijk bezoek uiteraardquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:09 schreef Croli het volgende:
Om zelf te drinken?... zo ja sinds wanneer en wat voor wijn dan?
Ah, ja de begrafenisbruiloft van Timo.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:08 schreef Croli het volgende:
ik kan me nog iets herinneren van rode wijn,... op een feestje in Urbana...
Ga er even serieus op inquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:23 schreef Croli het volgende:
ik vind er niks mis mee als mannen wijn drinken, dan hebben ze tenminste smaak!! Kijk dat sommige mannen zo "hang on" aan bier zijn dat ze het niet eens aandurven om wijn te proeven (en dan wel meerdere soorten anders heb je nog niks geproefd) dat vind ik dan helemaal stom want dan weet je ook niet waar je het over hebt!
Ik denk dat ik iets heb gevonden waar jij en Navvy het over eens zijnquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:20 schreef stbabylon het volgende:
Nog een keer de wedstrijd van gisteren luisteren
In de herhaling van Gerard en Michiel, nou toch nog in Zwolle luisteren.
en beelz, rose is voor wijven homo's, klopt, maar witte (droog/zoet) en rood is nou ook niet echt mannelijk. Ik bedoel, Franse mannen drinken het, en iedereen weet dat Franse mannen geen mannen zijn.
Dat Franse mannen geen mannen zijn? Mag toch hopen dat jij dat ook vind.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:32 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik iets heb gevonden waar jij en Navvy het over eens zijn
Uiteraard vind ik dat, ik durf zelfs nog een stap verder te gaan door te zeggen dat Italianen en ander mediterraans gespuis ook geen mannen zijnquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat Franse mannen geen mannen zijn? Mag toch hopen dat jij dat ook vind.
Kijk, helemaal mee eens. Maar goed, die mediterranen, dat zijn ook bijna halve negers, dus dat verklaart het wel.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:41 schreef beelz het volgende:
[..]
Uiteraard vind ik dat, ik durf zelfs nog een stap verder te gaan door te zeggen dat Italianen en ander mediterraans gespuis ook geen mannen zijn
Correct. Vooral Italianen zijn erg, die werken allemaal in de mode. Dat zijn dus echt geen mannen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kijk, helemaal mee eens. Maar goed, die mediterranen, dat zijn ook bijna halve negers, dus dat verklaart het wel.
Ik ben nog steeds kankerlam van gisterquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:02 schreef Kekaa het volgende:
Het staat wel in het popfront topic... maar dan dwaalt het weer zo af...
Hoe was Nieks verjaardag?
Mijn vrijgezellenfeestje was errug leuk!!!
Heej ik zei sorry daarvoorquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:10 schreef stbabylon het volgende:
Popfront, waar je vrienden je voor je bek slaan!![]()
dat is niet mijn probleem maar die van jou!quote:Op maandag 28 juni 2010 10:22 schreef stbabylon het volgende:
Niet er zo openlijk over praten helpt ook (tenminste voor ons die in plaatjes denken...)
Norit is voor voedsel vergiftiging, Loperamide werkt veel beterquote:Op maandag 28 juni 2010 11:24 schreef Croli het volgende:
[..]
dat is niet mijn probleem maar die van jou!
Ga staks iig lekker veel banaan eten, en eventueel vanmiddag naar de drogist wat halen, norrit waarschijnlijk
moet je wel onrijpe bananen eten anders krijg je nog meer sputterpoep. Een kurk dr in helpt ook. Beter is natuurlijk gewoon lijdzaam afwachten en veel drinkenquote:Op maandag 28 juni 2010 11:24 schreef Croli het volgende:
[..]
dat is niet mijn probleem maar die van jou!
Ga staks iig lekker veel banaan eten, en eventueel vanmiddag naar de drogist wat halen, norrit waarschijnlijk
Misschien is het ook wel voedselvergiftiging, zou maar zo kunnen. Maar ik laat me vanmiddag wel even adviseren.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:51 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Norit is voor voedsel vergiftiging, Loperamide werkt veel beter
Als je een tros bananen ophad misschien wel.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:54 schreef Croli het volgende:
nee niet gelijk, maar naar 2,5 uur zou wel moeten denk ik?...
Jij wilt hulp van iemand die aan de racekak is om jouw probleem op te lossen?quote:Op maandag 28 juni 2010 11:25 schreef stbabylon het volgende:
Oh ja, oops
Ik haal even de problemen door elkaar. Maar goed, als je ons om hulp vraagt met jouw probleem, kun jij ook mij wel helpen met mijn probleem
You just made me smilequote:Op maandag 28 juni 2010 15:09 schreef swollywood het volgende:
[..]
Als je een tros bananen ophad misschien wel.
[..]
Jij wilt hulp van iemand die aan de racekak is om jouw probleem op te lossen?
Sorry, maar nu begin ik echt in plaatjes te denken.
Tis veel te warm, heb nauwelijks geslapen en het wordt nog warmer deze week. Dit gaat geen fijne week worden voor mij.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:04 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Inderdaad... Afgelopen nacht ook al!
Voor overdag, buiten wanneer je vrij bent, is het heerlijk. Parasolletje neerzetten, koud drankje erbij... Maar nu ik aan het werk benquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:35 schreef beelz het volgende:
[..]
Tis veel te warm, heb nauwelijks geslapen en het wordt nog warmer deze week. Dit gaat geen fijne week worden voor mij.
Pfff inderdaad, ik ga morgen gewoon lekker naar het kantoor om daar te bevriezenquote:
Logisch. Is gewoon niet netjes/representatief. Ik vind ook dat vrouwen, als ze een rok aan hebben, de rok tot over de knieen moeten hebben.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:22 schreef Sitethief het volgende:
Korte broek mag hier niet op werk. Niet dat ze nou heel christelijk zijn ofzo....
Gelukkig is dat hier niet zo en mogen we gewoon leuke, representatieve zomerkleding aan.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Logisch. Is gewoon niet netjes/representatief. Ik vind ook dat vrouwen, als ze een rok aan hebben, de rok tot over de knieen moeten hebben.
Ligt er ook wel aan bij wat voor een bedrijf je werkt natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:45 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Gelukkig is dat hier niet zo en mogen we gewoon leuke, representatieve zomerkleding aan.
Uhu.. Al is dit niet een van de meest hippe bedrijven though. Een collega van mij doet vandaag een experiment, hij is in driekwart broek met slippersquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ligt er ook wel aan bij wat voor een bedrijf je werkt natuurlijk.
Hier was hij weer naar huis gestuurd.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:58 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Uhu.. Al is dit niet een van de meest hippe bedrijven though. Een collega van mij doet vandaag een experiment, hij is in driekwart broek met slippers
Mannen in een 3/4 broek mag je hard slaan met een loden pijp en de slippers zijn al reden genoeg voor een lang kampeerweekend Polenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:58 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Uhu.. Al is dit niet een van de meest hippe bedrijven though. Een collega van mij doet vandaag een experiment, hij is in driekwart broek met slippers
Dat mag je een keer bij me uitproberenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:00 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Mannen in een 3/4 broek mag je hard slaan met een loden pijp en de slippers zijn al reden genoeg voor een lang kampeerweekend Polen
Hier is er niets aan de hand, gelukkig. Moeten ze maar airco installeren ofzo, niet uit te houden die hitte hier!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hier was hij weer naar huis gestuurd.
Airco op het dak?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:46 schreef Sitethief het volgende:
Het was hier op werk nog net geen 30 graden, tjah, plat dak enzo.
Gelukkig binnenkort airco op het dak erbij.
Ik las het in de vorm van lekkere koele lucht op het dak... Het was een grapje, snap je? Iets met lachen enzo...quote:
Oh... nou... hahaha zeg. Nou, poeh, kom niet meer bijquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:02 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik las het in de vorm van lekkere koele lucht op het dak... Het was een grapje, snap je? Iets met lachen enzo...
Dat lees ik de laatste tijd inderdaad. Jammer dat je niet meer aardig bent/doetquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh... nou... hahaha zeg. Nou, poeh, kom niet meer bij
You reap what you sowquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:07 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Dat lees ik de laatste tijd inderdaad. Jammer dat je niet meer aardig bent/doet
Is er verdomme weer eens een kans op een rel, ga je het verpesten met hippiegedragquote:
Heb een 6 maanden contractquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:51 schreef stbabylon het volgende:
Het temperatuursverschil tussen 10 cm en 110 cm boven de grond mag niet meer zijn dan 3 graden.
De luchtsnelheid moet kleiner zijn dan 0,25m/sec.
De vochtigheidsgraad moet liggen tussen de 30 en 70%.
De lucht- en stralings temperatuur in de zomer moet liggen tussen de 23 en 26 graden en in de winter tussen de 20 en 23 graden.
En Sitethief, als je baas daar niks aan doet, kun je gewoon de ARBO op zijn dak gooien. In heel extreme gevallen mag je zelfs thuis blijven
Gezellig met de kindjes daarquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:05 schreef Kekaa het volgende:
Ik ga vanmiddag op mn werk lekker buiten spelen met water
Make love, not warquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:30 schreef beelz het volgende:
[..]
Is er verdomme weer eens een kans op een rel, ga je het verpesten met hippiegedrag
In de regenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:05 schreef Kekaa het volgende:
Ik ga vanmiddag op mn werk lekker buiten spelen met water
Make money, not love!quote:
Drop bombs, not onelinersquote:
klopt, ik heb dat effect op mensen. Ik ben net heroïne... je wilt het niet maar als je het eenmaal gehad hebt dan kun je niet meer zonder.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:21 schreef Radobe het volgende:
Ik word er hitsig van
Ergens, heel vreemd misschien, maar ergens, kan ik me daar echt werkelijk waar geen ene fuck bij voorstellen... vreemd genoeg....quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:22 schreef Ps2K het volgende:
[..]
klopt, ik heb dat effect op mensen. Ik ben net heroïne... je wilt het niet maar als je het eenmaal gehad hebt dan kun je niet meer zonder.
Kan kloppen, op mannen werkt het ook nietquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ergens, heel vreemd misschien, maar ergens, kan ik me daar echt werkelijk waar geen ene fuck bij voorstellen... vreemd genoeg....
Op vrouwen anders ook niet, tenzij je de portemonnee van navvy bij je hebtquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:30 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Kan kloppen, op mannen werkt het ook niet
En die hordes vrouwen die jij wekelijks in bed lult, daar werkt het wel op?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:30 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Kan kloppen, op mannen werkt het ook niet
Het is warm, dat maakt altijd dat ik zin krijg in soldeerbouten bij mensen in het gezicht te steken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:30 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ben je in een gewelddadige bui vandaag?
Realistisch gezien heeft hij met bommen wel veel meer gelijk dan jij met liefde. De mens is niet lief.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:30 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ben je in een gewelddadige bui vandaag?
De mens in het algemeen soms misschien niet, ik vandaag wel.. Vannacht ook trouwens...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Realistisch gezien heeft hij met bommen wel veel meer gelijk dan jij met liefde. De mens is niet lief.
Kan je dat even bij een van mijn collega's doen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:32 schreef beelz het volgende:
[..]
Het is warm, dat maakt altijd dat ik zin krijg in soldeerbouten bij mensen in het gezicht te steken.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Realistisch gezien heeft hij met bommen wel veel meer gelijk dan jij met liefde. De mens is niet lief.
Bij 1 maar?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:33 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Kan je dat even bij een van mijn collega's doen?
Kon je dat zelf niet maken door bleek en ammoniak te mengen?quote:
30 euro aan Sealand gedoneerd?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:36 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb vandaag trouwens even er voor gezorgd dat ik in de adel wordt verheven.
Mr. J. baron Bos
Kan ik mooi de hele dag drommels, drommels, drommels roepen
Zwavelzuur en keukenzout is makkelijkerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:35 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Kon je dat zelf niet maken door bleek en ammoniak te mengen?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Snap je überhaupt waar je om lacht?
Beelzistan zoekt ook nog donateurs, je kunt dan in het kabinet, dat is inclusief diplomatieke onschendbaarheid buiten de grenzen van Beelzistan.quote:
Als wat?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:43 schreef beelz het volgende:
[..]
Beelzistan zoekt ook nog donateurs, je kunt dan in het kabinet, dat is inclusief diplomatieke onschendbaarheid buiten de grenzen van Beelzistan.
Veldmaarschalk Ps2K rapporteert!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:43 schreef beelz het volgende:
[..]
Beelzistan zoekt ook nog donateurs, je kunt dan in het kabinet, dat is inclusief diplomatieke onschendbaarheid buiten de grenzen van Beelzistan.
Er zijn nog enkele ministerposten beschikbaar, kies maar wat, alleen de functie van minister van belangrijke zaken en oorlogsvoering is al vergeven.quote:
Geeks FTW!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat jij Sealand kent, dat snap ik, daar ben je geek genoeg voor
ARRRRR!!!!!quote:
Minister van informatievergaring?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:46 schreef beelz het volgende:
[..]
Er zijn nog enkele ministerposten beschikbaar, kies maar wat, alleen de functie van minister van belangrijke zaken en oorlogsvoering is al vergeven.
Die heet in Beelzistan minister van ordeverstoring. Is nog niet vergeven.quote:
TPiUWaLquote:
Informatievergaring gebruikte ik als eufisme voor marteling.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:00 schreef beelz het volgende:
[..]
Die heet in Beelzistan minister van ordeverstoring. Is nog niet vergeven.
Ook prima, minister van informatievergaring stbabylon it is.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Informatievergaring gebruikte ik als eufisme voor marteling.
Dat is waarschijnlijk het ministerie van creativiteit en culturele vormingquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Informatievergaring gebruikte ik als eufisme voor marteling.
Gelul, ik kan heel lief doenquote:
Ik deed laatst nog lief.quote:
Zondag deed ik vriendelijk, afgelopen zaterdag deed ik heel liefquote:
houden niet van continue, ten koste van alles, lief doen. Zeer belangrijk verschil.quote:
Dat en een mooie armbandquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
houden niet van continue, ten koste van alles, lief doen. Zeer belangrijk verschil.
Overigens beelz, Als Minister van Informatievergaring (spionage/marteling/geheime dienst etc.), krijg ik dan wel een lange zwarte leren jas?
Exact.quote:
Toen je Jan allemaal dingen aan het influisteren was?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:30 schreef beelz het volgende:
[..]
Zondag deed ik vriendelijk, afgelopen zaterdag deed ik heel lief
Inderdaad, dat is een schande te noemenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Top! Mensen onderschatten nog wel eens de kracht van symbolen
Zaterdag heb ik Jan wat goede tips gegevenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:38 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Toen je Jan allemaal dingen aan het influisteren was?
Wat voor tips trouwens, haha?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:39 schreef beelz het volgende:
[..]
Zaterdag heb ik Jan wat goede tips gegeven
Later op de zaterdag was ik niet meer in Zwolle en was ik heel lief
Hoe je baby's het beste kunt villen.quote:
Ligt eraan, heeftie je al de buik vol botten geschopt?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:45 schreef Cyntiaa het volgende:
Oooh, niet iets wat direct betrekking op mij heeft
En zo niet, geeft hij niet om zijn land?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:48 schreef beelz het volgende:
[..]
Ligt eraan, heeftie je al de buik vol botten geschopt?
Gelukkig niet....quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:48 schreef beelz het volgende:
[..]
Ligt eraan, heeftie je al de buik vol botten geschopt?
Dat bot komt wel redelijk snel als het goed behandeld wordtquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:03 schreef Croli het volgende:
Duurt ook wel even voordat het bot wordt...
En over Kampen, lekker koel nu hierquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:11 schreef Kekaa het volgende:
De enige wolk met regen op dit moment gaat over Zwolle....
Wel lekker verfrissend.
Net flinke stortregen onderweg naar Almerequote:
Een stuk beter dan dat hete kut weer van gisterenquote:
Het is eigenlijk geen weer voor blanken, maar het is nog altijd 1,6x106 keer beter dan regen of kou.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:02 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Een stuk beter dan dat hete kut weer van gisteren
Nee niet mee eens, regen en kou kun je op kleden. Als je het koud hebt of je regent nat dan draag je de verkeerde kleding.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is eigenlijk geen weer voor blanken, maar het is nog altijd 1,6x106 keer beter dan regen of kou.
Ik wil helemaal niet veel kleding aan hebben. Daar zit je denkfout.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:06 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nee niet mee eens, regen en kou kun je op kleden. Als je het koud hebt of je regent nat dan draag je de verkeerde kleding.
Evolueer dan een dikkere vachtquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet veel kleding aan hebben. Daar zit je denkfout.
Jij bent exact een jaar ouder dan ikquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:14 schreef Radobe het volgende:
Waar blijft de zon?
Oh en ik heb een nieuwe foto in mijn fobo, herkent iemand me al?
Niet genoeg als je het koud krijgtquote:
Alleen als er rum isquote:
Als het koud is, trek ik extra kleren aan. Echter, dat wil ik liever niet, dus is het beter dat het warm is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:42 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Niet genoeg als je het koud krijgtJe moet iets evolueren met een waterdichte ondervacht en wat losser in je vel gaan zitten, dat is handig als je eens gebeten word.
oplossing: Geen kleren aantrekken en de verwarming omhoog draaien. Dat is win winquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als het koud is, trek ik extra kleren aan. Echter, dat wil ik liever niet, dus is het beter dat het warm is.
Ik ben niet zo'n kneus die niet of nauwelijks buiten komt... (ja daar zit een verkapte belediging in)quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:48 schreef Ps2K het volgende:
[..]
oplossing: Geen kleren aantrekken en de verwarming omhoog draaien. Dat is win win
Ik kom juist heel veel buiten. Ik moet buiten roken, naar de parkeerplaats lopen, technisch gezien ben ik ook buiten als ik in de auto zit. Maar buiten is meestal geen fuck aan je krijgt er huidkanker van en er is niks te doen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n kneus die niet of nauwelijks buiten komt... (ja daar zit een verkapte belediging in)
Havana Club Añejo Reservaquote:
Heldquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:54 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik kom juist heel veel buiten. Ik moet buiten roken, naar de parkeerplaats lopen, technisch gezien ben ik ook buiten als ik in de auto zit. Maar buiten is meestal geen fuck aan je krijgt er huidkanker van en er is niks te doen.
En je steunt dan meteen wereld communismequote:
Dat geeft niksquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:07 schreef Ps2K het volgende:
[..]
En je steunt dan meteen wereld communisme
er is een punt (en het weer van de afgelopen dagen komt er erg dichtbij dat ik het ook niet meer prettig vind zelfs al zou ik geheel niet gekleed gaan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als het koud is, trek ik extra kleren aan. Echter, dat wil ik liever niet, dus is het beter dat het warm is.
Rowen heze praat als iemand die net een beroerte heeft gehad...quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:34 schreef Richfield het volgende:
[..]
er is een punt (en het weer van de afgelopen dagen komt er erg dichtbij dat ik het ook niet meer prettig vind zelfs al zou ik geheel niet gekleed gaan.
op dat moment is werme reage (zoals rowwen hèze het placht te bezingen) erg prettig ende verkoelend
knippen en plakken kan soms erg lastig zijnquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:35 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Rowen heze praat als iemand die net een beroerte heeft gehad...
Is geen win win voor je energierekening dan...quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:48 schreef Ps2K het volgende:
[..]
oplossing: Geen kleren aantrekken en de verwarming omhoog draaien. Dat is win win
diarree al over?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:02 schreef Croli het volgende:
[..]
Is geen win win voor je energierekening dan...
Ik wil ookquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:02 schreef Croli het volgende:
en nu?...
Meh, ik drink niet doordeweek.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:44 schreef Geerd het volgende:
Biertje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |