Toen je Jan allemaal dingen aan het influisteren was?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:30 schreef beelz het volgende:
[..]
Zondag deed ik vriendelijk, afgelopen zaterdag deed ik heel lief
Inderdaad, dat is een schande te noemenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Top! Mensen onderschatten nog wel eens de kracht van symbolen
Zaterdag heb ik Jan wat goede tips gegevenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:38 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Toen je Jan allemaal dingen aan het influisteren was?
Wat voor tips trouwens, haha?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:39 schreef beelz het volgende:
[..]
Zaterdag heb ik Jan wat goede tips gegeven
Later op de zaterdag was ik niet meer in Zwolle en was ik heel lief
Hoe je baby's het beste kunt villen.quote:
Ligt eraan, heeftie je al de buik vol botten geschopt?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:45 schreef Cyntiaa het volgende:
Oooh, niet iets wat direct betrekking op mij heeft
En zo niet, geeft hij niet om zijn land?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:48 schreef beelz het volgende:
[..]
Ligt eraan, heeftie je al de buik vol botten geschopt?
Gelukkig niet....quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:48 schreef beelz het volgende:
[..]
Ligt eraan, heeftie je al de buik vol botten geschopt?
Dat bot komt wel redelijk snel als het goed behandeld wordtquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:03 schreef Croli het volgende:
Duurt ook wel even voordat het bot wordt...
En over Kampen, lekker koel nu hierquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:11 schreef Kekaa het volgende:
De enige wolk met regen op dit moment gaat over Zwolle....
Wel lekker verfrissend.
Net flinke stortregen onderweg naar Almerequote:
Een stuk beter dan dat hete kut weer van gisterenquote:
Het is eigenlijk geen weer voor blanken, maar het is nog altijd 1,6x106 keer beter dan regen of kou.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:02 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Een stuk beter dan dat hete kut weer van gisteren
Nee niet mee eens, regen en kou kun je op kleden. Als je het koud hebt of je regent nat dan draag je de verkeerde kleding.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is eigenlijk geen weer voor blanken, maar het is nog altijd 1,6x106 keer beter dan regen of kou.
Ik wil helemaal niet veel kleding aan hebben. Daar zit je denkfout.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:06 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nee niet mee eens, regen en kou kun je op kleden. Als je het koud hebt of je regent nat dan draag je de verkeerde kleding.
Evolueer dan een dikkere vachtquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet veel kleding aan hebben. Daar zit je denkfout.
Jij bent exact een jaar ouder dan ikquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:14 schreef Radobe het volgende:
Waar blijft de zon?
Oh en ik heb een nieuwe foto in mijn fobo, herkent iemand me al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |