quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
pssster zat zelfs 3x een s inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een "n" teveel he?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:42 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind die tt's van uniek enorm schattig
quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja KLOTE!
En ik kan met die kut IE 8.0 niet eens een linkje openen (de OP) en wat een flut TT
Ja, kan ik beter doen... maar het is geluktquote:
Vitamine C, zink, echinacea, vlierbessenextract op de boodschappenlijst!quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:57 schreef Mini_rulez het volgende:
Goh, ik ben net op tijd wakker voor het nieuwe topic.
* Mini_rulez zit thuis met de griep.
Bedankt, maar ik heb 'm al opgestuurd! Ik moest het zo snel mogelijk doen, omdat we morgenvroeg al een gesprek hebben. Ik heb personalia, opleidingen, werkervaring en bijzonderheden, waaronder m'n talen- en computerkennis, erop gezet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:57 schreef kwakz0r het volgende:
DaD: wil je mijn CV hebben als voorbeeld? Hij is natuurlijk wel wat uitgebreider dan die van jou, omdat ik al een aantal jaren werkervaring heb...
good for you! en instincten zijn goed, ik voelde me ook meteen goed bij déze school, en veel minder bij de andere school waar ik geweest ben.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik heb 'm al opgestuurd! Ik moest het zo snel mogelijk doen, omdat we morgenvroeg al een gesprek hebben. Ik heb personalia, opleidingen, werkervaring en bijzonderheden, waaronder m'n talen- en computerkennis, erop gezet.
Ik heb hier nu al een beter gevoel bij dan bij die andere school. Daar leken ze het maar lastig te vinden dat ik begeleiding nodig zou hebben, hier vonden ze dat vanzelfsprekend. Ik ben benieuwd!
Thanks.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Vitamine C, zink, echinacea, vlierbessenextract op de boodschappenlijst!
En beterschap.
Wou je soms ook voor de recher gedaagd worden?quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:58 schreef Noukjee het volgende:
zo'n bavaria dutchdress zal wel nergens meer te krijgen zijn ofwel..
haha nee, maar ik wil hem wel graagquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wou je soms ook voor de recher gedaagd worden?
Verrassend resultaat net! Ik wou dat Noord-Korea ook van Brazilië gewonnen had gisteren.
Waarom denk je dat ik een nieuwe sig hebquote:Op woensdag 16 juni 2010 01:17 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb net een uur van mn leven besteed aan en voortslepende discussie over de PVV met een nare, domme, zeer arrogante neo-conservatief, in driedelig pak, achtstejaars geschiedenis student. die trouwens heul geen pvv stemt.
one hour I'll never get back.
en nu heb ik het pvv programma gelezen en wil ik eigenlijk heel graag even overgeven
Welke soort ben jij dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:17 schreef Laureline het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik een nieuwe sig heb![]()
Maar een vreemde gewaarwording was het wel, dat je ineens je eigen 'soort' als boeman/schuldige afgeschilderd ziet worden in zo'n PVV-foldertje. Best griezelig!
En Vik, MadMen gaat je ideale vrouwbeeld veranderen. Rood moet het zijn
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:20 schreef neen het volgende:
[..]
Welke soort ben jij dan?
[ afbeelding ]
de linkse elite. die vieze culturele types. met een opleiding enzo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:20 schreef neen het volgende:
[..]
Welke soort ben jij dan?
[ afbeelding ]
MIJN LAND UITquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
de linkse elite. die vieze culturele types. met een opleiding enzo.
Ja maar ze heeft het druk.. Het komt goedquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:20 schreef DeLuna het volgende:
Is Troel trouwens nog wel actief? Ik had haar al gemaild over het lijstje maar ik sta er nog niet in
Ja wel goed opzich, ik voel me nog niet raar ofzo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja maar ze heeft het druk.. Het komt goed
Hoe beviel jou dag met minder suikers??
Heb al 2 dagen niet op mijn nagels gebeten, dat is het langste sinds 12 jaar
Soms gaan ze zelfs gewoon naar een concertquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
de linkse elite. die vieze culturele types. met een opleiding enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:39 schreef motorbloempje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:58 schreef Laureline het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Naarstig is hier precies het juiste woordquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:20 schreef j.t het volgende:
Ik kwam even snel aanwaaien, om te zeggen dat mijn dagschema niet zo heel best is. omdat ik mn nieuwe bbq wilde uit proberen!
()
ben nog steeds naarstig (is dat een woord?) op zoek naar een fatsoenlijke 2e hands hometrainer. Zoveel worden er niet dagelijks op het internet een beetje redelijk in de buurt gezet!
Ik heb permissie om 't snoep te laten staan en eens voorzichtig te kijken of ik een paar kilo kan afvallenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:09 schreef Mini_rulez het volgende:
Heb je een balansdag, Cali? Het lijkt niet zo veel, zeker met dat spinnen.
Vervelend Moblo, ik hoop dat je snel iets anders vindt!
Voorzichtig betekent dat je dadelijk zeker nog wat moet nemen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:10 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik heb permissie om 't snoep te laten staan en eens voorzichtig te kijken of ik een paar kilo kan afvallen![]()
maar misschien dat ik zo nog iets kleins eet, heb best erge trek..
Snoep laten staan staat natuurlijk niet gelijk aan te weinig eten. Je kan het snoep natuurlijk ook vervangen door iets anders. Fruit, augurkjes, yoghurt, kipfilet, kwark, plakje ham...quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:10 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik heb permissie om 't snoep te laten staan en eens voorzichtig te kijken of ik een paar kilo kan afvallen![]()
maar misschien dat ik zo nog iets kleins eet, heb best erge trek..
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er is deze week al twee keer aan me gevraagd of ik afgevallen ben..
Ja, ik weeg tegenwoordig 60,nogwat! Nu wil ik eigenlijk wel ónder de 60.quote:
al een tijdje niet meer! onze dagen matchten eerst, maar ik ben gewisseld...quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:32 schreef Laureline het volgende:
Hee cali, heb je SHE nog gezien in je sportschool? Die gaf daar nu toch ook les? Ben benieuwd hoe het met haar is nu, na alle toestanden.
Het schijnt van wel, in een supermarkt in de buurt. Moet ik een inkoopactie doen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:58 schreef Noukjee het volgende:
zo'n bavaria dutchdress zal wel nergens meer te krijgen zijn ofwel..
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:17 schreef Laureline het volgende:
En Vik, MadMen gaat je ideale vrouwbeeld veranderen. Rood moet het zijn
magnesium is goed tegen krampquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:51 schreef Merel het volgende:
*knip* kramp in m'n kuit *knip* kramp in m'n voeten
't Wordt tijd dat jij de tijd neemt om goed voor jezelf te zorgen...quote:Lijstje:
O - overgeslagen
L - melk, jus, kippensoep, bruin pistoletje met filet americain en een hardgekookt eitje
T - milk & fruit, sinaasappel, banaan
D - uit eten: pasta met zalm en roomsaus, stuk taart als toetje
@, loveli, wel een slim idee, dan wil ik er sowieso wel éentje van je kopen :]quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Het schijnt van wel, in een supermarkt in de buurt. Moet ik een inkoopactie doen?
Zeker weten dat het niet een mini-zweepslag is geweest?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:51 schreef Merel het volgende:
Toen ik zondag ging zwemmen kreeg ik enoooooorme kramp in m'n kuit en ik heb er nog steeds last van, dat is toch niet normaal? Ik wil eigenlijk vanochtend weer gaan zwemmen, maar dacht dat het misschien wel niet zo slim was om die spier dan nu alweer zo te gebruiken. Ben benieuwd hoe pilates morgen gaat, meestal krijg ik daarbij kramp in m'n voeten, maar die kuit zou dus ook wel eens vervelend kunnen doen
Wat fijn dat er mensen zijn die dit soort dingen onthouden! * Eens met loveliquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:16 schreef loveli het volgende:
Over Co gesproken, ik kwam pas een oud topic tegen waarin ze vertelde over de rode retro jurk van haar moeder, die eerst te klein was en toen ineens te groot. Misschien past 'ie nu precies goed? In dat geval: pics!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder gaan wij zo een strandwandeling maken!![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:01 schreef Laureline het volgende:
wat DOE je?... mn eierstokken!
Kwak
quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:01 schreef Laureline het volgende:
Even een OUD-post hoor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder gaan wij zo een strandwandeling maken!
Wat lief!
Ik wil niet wakker worden.... Maar even goede koffie gehaald bij de DE-counter.Venus in pocketformaat
© loveli
zie je, zo kan t ook!quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Op weg naar huis, van die andere school. 't Ging geweldig! Zo fijn!
Wat fijn!!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je hebt PMquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:03 schreef loveli het volgende:
Ik ga zo richting supermarkt met jurkjes, dus mensen die er 1 willen.. meld het even.
Dat klinkt goed DaD!quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
En weer thuis. Het scheelt nog een uur reistijd ook! Wat een fijn, ongedwongen gesprek. Ik heb al een stapel lesmateriaal meegekregen, wat ze zelf maken, om een idee te krijgen van de lessen. En ik heb de school al gezien, en collega's ontmoet...
In mijn geval mag neen het hebbenquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:19 schreef loveli het volgende:
Dilemma: Moet ik versturen incl bier? Of zal ik al het bier bij Neen dumpen?
Ja, vind ik ook! en dank je! Ik ben echt helemaal dood op, 5 uur slaap is niet aan mij besteed. En nog een drukke dag ook als ik zo in Uppsala aankom. Morgen gesprek, ook spannend!quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mooi gebouw is dat wel, Stockholm CS.
Proost Nynke!
voor een tijdelijke positie als onderzoeksassistent. Ik ben er alleen nog steeds niet uit of ik die positiie nu wel wil hebben..quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het is een onbetaalde stage, dus van aannemen is niet echt sprake, maar ze willen me als stagiair graag hebben!
Wat voor gesprek heb je morgen? Goede reis nog!
Hoe tijdelijk? Het kan net een stukje CV-builing zijn om ergens terecht te komen waar je 'hoort'.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
voor een tijdelijke positie als onderzoeksassistent. Ik ben er alleen nog steeds niet uit of ik die positiie nu wel wil hebben..
4-5 maand. Wel in Uppsala. En hoewel ik hier graag zou willen promoveren, weet ik niet of ik hier wel wil wonen. Zeker niet als ik niet zeker weet of ik er wel kan promoveren.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe tijdelijk? Het kan net een stukje CV-builing zijn om ergens terecht te komen waar je 'hoort'.
Boekhoudenquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:56 schreef Phaidra het volgende:voor DaD! Ik ben blij voor je. Zie je wel, het lag absoluut niet aan jou!
PF: waarin?
Fijn!quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het is een onbetaalde stage, dus van aannemen is niet echt sprake, maar ze willen me als stagiair graag hebben!
Jaquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Het schijnt van wel, in een supermarkt in de buurt. Moet ik een inkoopactie doen?
Daar heb ik niet echt verstand van... Is het een belangrijk onderdeel van de studie?quote:
Ja dat IS m'n studiequote:Op donderdag 17 juni 2010 13:02 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Daar heb ik niet echt verstand van... Is het een belangrijk onderdeel van de studie?
Balen van je presentatie en tentamens, maar misschien vallen de cijfers uiteindelijk wel mee?
*edit!
Hoeveel van de tentamens moet je per se halen dan om over te gaan dan? De eerste (quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja dat IS m'n studie
Gadverrrr.... Journaalposten, etc, ik krijg het er _niet_ in.
Ik moet nu omdat ik blok 3 verkloot heb (boekhouden) daar volgende week een aantal tentamens van doen
Deze week heb ik er 2 verkloot dus die kan ik over 2 weken doen
Dan had ik er nog 2 van blok 2 voor over 2 weken
En volgende week nog 2 dingen van dit blok (1e kans)
Engels heb ik wss gehaald, het was alleen zo stom dat het niet goed ging, want ik ben best goed.
Zuchtttttt
Ik snap niet waarom ik blok 2 en 3 niet gewoon perfect gedaan heb, maar ja dat is achteraf..
En ik mis echt stomme punten. Zuchtttttt.
Als ik nu faal ga ik wel fulltime werken oid, of iets met superbegeleiding want alleen faal ik.
Wat ik me van boekhouden herinner was dat je het vooal veel moest doen en dan opeens gaat het automatisch.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:33 schreef P.F het volgende:
Ik voel me zo dom dat ik 't niet kan, al die mbo'ers kunnen het namelijk wel en heel goedMBO sluit er ook beter op aan of zo (zeggen ze in blok 4
)
Maar ja, vol goede moed!
En dat ik m'n laatste tentamen boekhouden gehaald heb omdat de docent was 'vergeten' het tentamen in te leveren, dus opdagen was een 7. Had tot 4 uur 's nachts geleerd met een pot koffie.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat ik me van boekhouden herinner was dat je het vooal veel moest doen en dan opeens gaat het automatisch.
Ja ik was al bij het begin begonnen,quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat ik me van boekhouden herinner was dat je het vooal veel moest doen en dan opeens gaat het automatisch.
Mwoah, ik heb elke dag wat anders maar of het beter is kan ik niet echt zeggenquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:14 schreef Phaidra het volgende:
Hee mini, voel je je al wat beter dan gister?
Ja, het plan was inderdaad om taart mee te nemen, ik moet alleen nog een bakker zoeken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:18 schreef P.F het volgende:
Gewoon iets uitdelen of zo, of is dat raar?
Of bel een collega om het te vragen?
Inderdaad verstandig om nog een dagje thuis te blijvenquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:17 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb elke dag wat anders maar of het beter is kan ik niet echt zeggenOp dit moment is het vooral veel (en hard) hoesten, dus ik durf nog niet echt naar m'n werk te gaan.
Wel stom, want ik ben morgen jarig maar dat weten mijn nieuwe collega's vast niet, en dan is het zo raar als ik morgen voor het eerst weer ga werken en dan zelf moet vertellen dat ik jarig ben.Anders had ik dat eerder deze week vast eens kunnen vermelden.
Wat een non-probleem hè?
Lief dat je het vraagt.
Ik heb mij denk ik een beetje verkeken op het boekhouden, economie: leuk, wiskunde: leuk, etc.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dank voor de felicitaties die nog in dit topic staan![]()
P.F. is het geen idee om te switchen naar deeltijd en er dan een baan als beginnend assistent accountant bij te zoeken? Zo doet iedereen het op mijn werk en dan leer je journaalposten e.d. in de praktijk en je krijgt punten voor je werkervaring ook nog. En waarschijnlijk ook een studieovereenkomst waarbij je 50% of meer van je studiekosten van je werkgever krijgt.
Ik ben al blij dat ik deze tweede school aangeboden kreeg! Dus nee, verdere keuze heb ik niet. Maar dat hoeft ook niet, want ik voel me hier goed bij. En het is onbetaald omdat ik nog niet vanaf het begin van het schooljaar zelfstandig klassen heb. Maar dat interesseert me echt niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:23 schreef Viking84 het volgende:
Even bijgelezen.
voor de mini van Lau.
voor het stagegesprek van DaD. Heb je nog meer scholen waar je uit kunt kiezen of hoe zit dat? En als LiO krijg je toch wel betaald? (neem aan dat je op de universitaire lerarenopleiding ook na een half jaar LiO wordt?).
Je kunt na een half jaar altijd nog van school switchen hèquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ik deze tweede school aangeboden kreeg! Dus nee, verdere keuze heb ik niet. Maar dat hoeft ook niet, want ik voel me hier goed bij. En het is onbetaald omdat ik nog niet vanaf het begin van het schooljaar zelfstandig klassen heb. Maar dat interesseert me echt niet.
Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad! Je had er heerlijk weer bij!
Gefeliciteerd! Mijn zusje weet het nog niet, spannend!quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:24 schreef P.F het volgende:
BROERTJE IS GESLAAGDEINDELIJK
!!!!!!!!!!!!
Oooo kudt, nu moet ik m'n P SNEL halen, hij ligt voor!!!
quote:zeurpost:
verder ben ik een beetje chaggo. mn contract blijkt 30 augustus in te gaan ipv 1 augustus. nu ben ik dus een halve maand zonder werk en salaris, terwijl ik wel al aan de slag moet voor de voorbereiding enzo.
Ze zijn t daarnaast niet met me eens over mn aanstelling bij mn toekomstige werk- ik krijg gewoon 0.44 voor 11 uur, en ik vond dat er een opslag in moest zitten, ivm trekkingsrecht voor startende docenten dat 20% korting op de lestaak geeft. ze willen me immers 11 uur voor de klas hebben. maar de school is van mening dat het feit dat ik geen mentoraat doe me 90 taakuren scheelt (50 mentoraat, 40 overig). En dat daar dus die compensatie in zit.
ik doe geen mentoraat het eerste jaar omdat me dat werd afgeraden naast de opleiding - die gewoon echt in 1 jaar af moet want twee jaar op half salaris én zonder stufi trek ik echt niet. maar nu doen ze alsof ik ze voorgehouden had dat ik dat wel wilde, en dat is gewoon niet waar. bovendien wil ik best mijn taakuren doen in werkgroepen etc. dus het gaat dan al niet meer om 90 uur maar om 50 uur (en wat mij betreft nog om minder uren, ik wil best meer werkgroepen doen. alleen geen mentoraat omdat dat veel meer dan 50 uur kost die er voor staat...)
daarnaast begonnen ze weer over dat ze immers geen officiële opleidingsschool zijn, alsof ik daarom minder rechten heb ofzo. t valt me flink tegen allemaal, ik had een enorm goed gevoel bij deze school, en ik dacht zij ook bij mij. we hebben eind mei al besproken dat er, ondanks onduidelijkheden over aanstellingsgrootte ivm vervanging (wat ik eigenlijk ga doen dus) voor mij gekozen werd als ik ook voor hen wilde kiezen, heb er 8(!!!) andere sollicitatiegesprekken voor afgezegd (op 13 brieven, ben na mn tweede gesrpek gestopt met brieven schrijven) maar ze worden nu ineens een beetje vervelend dus, nu het erop aankomt.
daarnaast weet ik niet hoe het na een jaar verder gaat, want ook al hebben ze me gezegd dat ik een jaar lang in elk geval voldoende uren kan draaien voor mn opleiding, er komt na de zomer iemand terug en in januari ook weer (van allebei zeiden ze eerst dat de kans groot was dat ze uberhaupt niet meer terug zouden komen) dus ik weet niet hoe ik ná volgende zomer ervoor sta. als het een halve baan blijft, dan wil ik weg, want ik moet meer uren draaien ivm geld...
nou ja, ik leg me er maar bij neer, ik heb geen puf om nu het gevecht aan te gaan (midden in de stress over mn proefschrift dat af moet en niet af komt), en ik moet gewoon aan de slag in september anders heb ik een groot probleem. maar als er nog meer tegenvallers komen dan weet ik wel dat ik als ik mijn bevoegdheid binnen heb hard op zoek ga naar een andere school....
ohja, ook nog over de inschaling: ik start in LB5... is dat ongeveer ok? ik ben nog niet bevoegd, dus LC leek me ook al uitgesloten eigenlijk..
enige punt is dat dat 20% korting op de lestaak alleen geldt voor je allereerste baan in t onderwijs ooit. omdat je het dán nodig hebt. om je de school en het voor de klas staan eigen te maken, en om eventueel een opleiding af te ronden. kortom: alles waar ik het ook voor nodig heb...quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:17 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat jammer dat het allemaal zo moeizaam gaat, Kwak.Aan de andere kant, wat DaD ook zegt, je komt er om te leren en als het tegenvalt dan pak je gewoon de ervaring mee en ga je voor het jaar daarna op zoek naar iets leukers. Ik zou het niet te veel op de spits drijven, als het mensen zijn waar je later nog mee moet samenwerken.
In elk geval sterkte ermee.
Oh, en over die kansen: je weet ook niet of dat beter zou zijn geweest. Het ging toch hartstikke goed met solliciteren, dan lukt dat volgend schooljaar vast ook wel weer.
Oh... Geldt die 20% dan ook alleen in je eerste jaar, of zou het langer kunnen gelden als je na je opleiding wel op je eerste school blijft?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
enige punt is dat dat 20% korting op de lestaak alleen geldt voor je allereerste baan in t onderwijs ooit. omdat je het dán nodig hebt. om je de school en het voor de klas staan eigen te maken, en om eventueel een opleiding af te ronden. kortom: alles waar ik het ook voor nodig heb...
ik hoor net van mensen dat de mentoraatsmoes niet op gaat, omdat het écht om lestaak gaat. op veel scholen hoeven eerstejaars docenten uberhaupt niks aan andere taken te doen en zeker geen mentoraat. het is echt best gemeen dat ze mij laten voelen alsof ik minder doe dan de rest omdat ik geen mentor ben.
aan de andere kant is de salarisschaal waar ik inkom riant, anderen doen daar 5 jaar over, dus ik ben daar wel blij mee. ook goed voor mn salarispositie als ik naar een andere school ga (je kan niet meer terug in salarischaal én trede volgens mij.) maakt mn concurrentiepositie wel weer zwakker omdat ik duurder ben, maar goed, ik wil ook niet echt voor minder aan de slag.
denk er wel over om zodra ik lid ben van de bond mijn casus voor te leggen.
Met alleen fruit en een blender maak je geen milkshake maar een smoothiequote:Op donderdag 17 juni 2010 16:48 schreef neen het volgende:
O, uitslagen van de examens vandaag? Wilde op stap, maar laat nu maar ongetwijfeld allemaal irritante koters in de stad
Feli met de 1e SDB!
En nu drink ik lekker mijn milkshake op want ik heb fruit en een blender gekochtLekker.
Tevens: Griekenland
+ schop onder m'n hol![]()
Binnen nu en 1 week!quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Shiny, geweldig! Ik duim voor je andere examen! Wanneer hoor je dat?
Melk had ik nog in huisquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Met alleen fruit en een blender maak je geen milkshake maar een smoothie.
Waarom duurt dat nu zo lang?quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:00 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Binnen nu en 1 week!
Dank jullie!
het is alweer gezakt: irritant, want de ene keer heb ik dan te veel gegeten, de andere keer te weinig.. En m'n deur staat gewoon openquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:41 schreef Chicolate het volgende:
Oh kwak dat klinkt echt helemaal niet leuk nee. Ook apart van die taakuren, het klinkt alsof ze opeens zo min mogelijk geld aan je kwijt willen zijn (en je wel zoveel mogelijk taken willen geven). Hopelijk zijn de collega's en lessen idd leuk genoeg om alles goed te maken, en anders ben je volgend jaar ongetwijfeld nog veel populairder dan dit jaar.
@PF: snel koel plekje opzoeken, glas water drinken en wat lichts eten? (als je wil kotsen, komt dat daarna vanzelf wel)
Haaarbal ie tegenwoordigquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:03 schreef kwakz0r het volgende:
ohja, en ook gefeliciteerd voor Pretkroket!
ik heb nog steeds niks gegeten.... ik moet nog naar de supermarkt ook... nou, dat wordt feest!
Ik hoop dat XM niet meer in die trein zit tegen de tijd dat ik terug ben, maar ik zal het tegen vriendje zeggen.quote:
is dat van die skateboard-winkel?quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:21 schreef P.F het volgende:
O dat is wel balen, er aan denken hoe het moet zijn voor de familie werkt nooit zo in een overvolle trein..
Dit filmpje is trouwens te belachelijk:
Hm ja, als ik daar op google klopt dat eigenlijk wel. Van kramp hoor je geen daaaaagen last te hebben en ik voel het nog steeds als ik de spier strek.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:14 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Zeker weten dat het niet een mini-zweepslag is geweest?
Zit er ook ergens een bobbel op je kuit?
Hoe dan ook zou ik even niet sporten tot de pijn weg is.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:43 schreef shinydiscoball het volgende:
Hoi lieve dames. Ik beloof echt echt dat ik binnenkort alles ga teruglezen, maar voor nu een ego-post en erg offtopic: maar ik heb mijn eerste examen gehaald (wel de makkelijkste, en ik wist wel dat ik hem had gehaald, maar toch
Dus nog 1 resultaat terug en dan kan ik naar de uni!
Ik reis gelukkig Den Haag - Gouda en v.v., maar mijn intercity in de richtingquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:28 schreef Mini_rulez het volgende:
XM: tussen Woerden en Utrecht? Dan kun je zwaaien naar mijn huis.Vriendje vertelt net dat er een trein stilstaat naast ons gebouw.
oh, ik ga ook eerst wel praten hoor! maar ik wilk even afwachten hoe de eerste weken gaan. dan kan ik bij mijn 3 weken evaluatie altijd nog eerlijk zeggen dat ik telerugesteld ben dat ze de arbeidsvoorwaarden op zo'n ongunstige manier interpreteren, en dat ik, hoewel ik het erg naar mijn zin heb, me wel een beetje "binnengehaald" voel.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
feli shiny en pief met broer!
Kwak; klinkt niet echt prettig nee... Kan me voorstellen dat het je onzeker maakt! Zelf zou ik eerst zelf ff gaan praten voor ik een bond zou inschakelen. Maar goed, dat moet ieder voor zich beslissen natuurlijk
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:01 schreef kwakz0r het volgende:
die "mars, geeft je energie" reclames, worden bij mij thuis altijd steevast vervolgd met een "mars, bevat kcal"en dan moet ik zelf altijd heel hard lachen
En nu maar hopen dat Wilders over 4 jaar niet alsnog de grootstej wordtquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:06 schreef kwakz0r het volgende:
hoor ik dat nou goed op t nieuws? geen pvv vvd cda kabinet? kleinevan mij...
My thoughts exactly...quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat Wilders over 4 jaar niet alsnog de grootstej wordt.
Want ergens had er maar beter wel een kabinet met PVV kunnen zijn. Als het dan zou mislopen, zouden we meteen van hem af zijn.
ik ben niet zo fatalistisch dat ik vind dat er in een tijd van crisis een kamikazekabinet moet komen dat enkele ontzettedn slechte dingen erdoor zou drukken, om eventueel snel te vallen, alleen maar om het risico in te dekken dat wilders over 4 jaar de grootste wordt...quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat Wilders over 4 jaar niet alsnog de grootstej wordt.
Want ergens had er maar beter wel een kabinet met PVV kunnen zijn. Als het dan zou mislopen, zouden we meteen van hem af zijn.
Yup, op werkplek twee ook een collega aan de lijn met eierkoeken en ontbijtkoek. Ik heb al laten vallen dat ik zelf erg op suikers let en kreeg als antwoord: Jahaa dat is idd goed om op te letten!quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:24 schreef uniekhoorn het volgende:
2 vrouwlijke 'collega's'zijn deze week aan het Bakkeren gegaan... Ik dus op tegen met argumenten maar dat helpt niet echt. Ze hebben geen idee van wat ze binnen krijgen...
Broodtrommel zag er zo uit: een zakje allbrann voor in de yoghurt, appel, eierkoek, ontbijtkoek, 1 sneetje volkoren met halvajam.
Hoezo snelle suikers? Geprobeerd uit te leggen maar ik krijg 2 paar vragende en onbegrijpende ogen, nou ja laat maar................
Ook hierquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:06 schreef kwakz0r het volgende:
hoor ik dat nou goed op t nieuws? geen pvv vvd cda kabinet? kleinevan mij...
Om diezelfde reden had ik twintig minuten vertraging en zat ik in een trein die even wat langer op de stations bleef staan om wat zuurstof naar binnen te krijgen door de deurenquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Yugh, zit in een te warme en te volle stoptrein omdat iemand in Woerden het nodig vond om een trein over hem heen te laten rijden. Ik vind het allemaal best hoor, maar neem dan een arsenaal aan slaappillen ofzo.
Ik ook!quote:
Dat maakt nog niet alles duidelijkquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:08 schreef P.F het volgende:
Nou ja ze kan toch haar punten tellen & de normering is er al vanaf 9.00!
het was overal drama, van rotterdam naar utrecht reden er ook een hele tijd geen treinenquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:28 schreef Mini_rulez het volgende:
XM: tussen Woerden en Utrecht? Dan kun je zwaaien naar mijn huis.Vriendje vertelt net dat er een trein stilstaat naast ons gebouw.
Kwam inderdaad ook vanwege het ongeluk tussen Utrecht en Woerdenquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:24 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
het was overal drama, van rotterdam naar utrecht reden er ook een hele tijd geen treinen
Nee, dat is mijn oudere zus!quote:
Van hier?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:34 schreef motorbloempje het volgende:vanuit Arnhem
even het trouwpak van mr mo halen!
over 5 weken precies zijn we getrouwd!
Als er overigens nog mensen zijn die het leuk zouden vinden om toch naar de bruiloft te komendan zou ik dat wel tof vinden
iig voor het feest zou dat echt tof zijn
dus...
Jawel, AufWiedersnitzel heet ze!quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn oudere zus!Wat grappig dat je dat nog weet
Mijn jongere zusje is geslaagd en heeft voor zover ik weet geen account hier!
Mijn zusje is vorig jaar gezakt en deed de examens nu over op het volwassenonderwijs op een ROC. Daar hebben ze wat minder belang bij de leerlingen en meer bij de centen, getuige het feit dat ze het hele jaar geen wiskunde les heeft gehadquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:34 schreef Razztwizzle het volgende:
Jeetje Goodbye, wat laat! Hier werden ze tussen 10:30 en 11:00 gebeld door hun mentoren, direct na de examenvergaderingen. Ho, edit, zie dat ze is geslaagd, feli!
Ik post te weinig maar lees wel heel braaf mee met jullie. Ben zó druk met vanalles, school-koor-thuis-school-school-school, die laatste weken zijn zware loodjes. Probeer wel m'n eten in de gaten te houden.
Vandaag:
O: Twee boterhammen met pindakaas en komkommer, glas karnemelk.
T: Appel
L: Krentebol met kaas, boterham met rauwe ham, thee.
T: Boterham met rauwe ham.
T: Plak mamma's zelfgebakken citroencake
T: Halve banaan
A: Vijf vissticks uit de oven, koolsla en twee scheppen gekookte worteltjes.
Voor een dag met 1 vergadering, 2 lesuren en heeeeel veel zitten&nakijken wel wat veel.
Wel raar hoor, de normen waren er al vanaf 8:00, fijne school danquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijn zusje is vorig jaar gezakt en deed de examens nu over op het volwassenonderwijs op een ROC. Daar hebben ze wat minder belang bij de leerlingen en meer bij de centen, getuige het feit dat ze het hele jaar geen wiskunde les heeft gehadMijn vader heeft dus ook schoolgeld min de kosten voor wiskunde overgemaakt
![]()
Maar ik ben dus blij dat ze geslaagd is!Hoe is het 'jouw' leerlingen vergaan? Of deden die geen examen maar is er alleen kans op blijven zitten?
Ja... Idem. Weet niet of je op mij zit te wachten natuurlijkquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Van hier?Ik denk dat er heel veel mensen het leuk zouden vinden. (Ik weet niet of jij het leuk vind als ik zou komen maar ik zou het heel leuk vinden als ik zou mogen komen en ik kan komen! Nou ja als er nog een paar slankies komen anders durf ik niet
)
Oh, dat klinkt goedquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:38 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Wel raar hoor, de normen waren er al vanaf 8:00, fijne school dan.
Van "mijn" klasje (ik ben geen mentor, geef ze alleen Engels) zijn er 15 geslaagd, 1tje gezakt, en 2 moeten een herkansing doen om nog te kunnen slagen. De gezakte kwam van de HAVO en kan nu dus probleemloos door naar 't HBO, is jammer maar geen gekke dingen meer met deelcertificaten enzo.
Nee, ik heb het nog nooit gehad, dus dat was ik nietquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:31 schreef P.F het volgende:
Jaaaa ook voor SDB!
Vervloekt is de gene die mij heeft kennis laten maken met speculoospasta, vik, jij was het hè?!
Oooooh echt??quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:34 schreef motorbloempje het volgende:vanuit Arnhem
Als er overigens nog mensen zijn die het leuk zouden vinden om toch naar de bruiloft te komendan zou ik dat wel tof vinden
dus...
quote:
Dat dus! Als ik in Nederland was zou ik het heel leuk vinden.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Van hier?Ik denk dat er heel veel mensen het leuk zouden vinden. (Ik weet niet of jij het leuk vind als ik zou komen maar ik zou het heel leuk vinden als ik zou mogen komen en ik kan komen! Nou ja als er nog een paar slankies komen anders durf ik niet
)
HA! En die met crunch is eigenlijk een hele andere smaak dus je kunt ze de hele dag afwisselenquote:
Hetzelfde hier, ik was ook graag gekomenquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:49 schreef Merel het volgende:
Oh wacht, ik zit de 22e in FrankrijkMaar anders had ik het ook supertof gevonden!
Oh, ik bedoelde het niet vervelend hoor! Prima als je 't op die manier ook haalt natuurlijk, maar voor haar was het al duidelijk dat VWO na haar HAVO-diploma eigenlijk niet ging lukken. Nu kan ze zo in één keer door, ze had zich zelfs al ingeschreven op 't HBO. Dus zodoende.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt goed![]()
Zowel ik als mijn zusje waren wel deelcertificaat-kandidaatjes![]()
Wat een sneu verhaal, dat topic...quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:52 schreef P.F het volgende:
DaD wou toch misschien een poezel?
Nieuw huisje gezocht voor witte kater peper
Wat jammer.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi!
Balen kwak! En leuk aanbod Mo!
Hier ook een beetje balen, hadden al langer afgesproken met studiegenootjes om met 5 te gaan eten voor mn verjaardag, nu blijven er 3 (inc mij) over en ik vat het persoonlijk op natuurlijk dat mensen niet kunnen...
En ik ben gewoon moe en ik had heel veel honger.
Ja, hierquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:34 schreef motorbloempje het volgende:
vanuit Arnhem
dus...
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:24 schreef Tinkepink het volgende:
Verder nog niets gelezen, maar kwak, even het volgende:
Hoe kut het ook allemaal is, probeer niet in de slachtoffer rol te schieten, maar probeer actief te handelen. Bel al de scholen die jou uit wilden nodigen op in volgorde van leuk - niet leuk. Vertel ze eerlijk wat er aan de hand is (dat je een baan hebt aangenomen, maar dat er toch een misverstand blijkt te bestaan over de arbeidsvoorwaarden) en dat je, als ze nog interesse hebben, graag op gesprek wilt komen, de baan wilt aannemen of wat dan ook. Er zal er vast wel een happen, en waarschijnlijk wel meer. Ga op gesprek, geef duidelijk aan wat je wilt en niet wilt en beslis dan met welke school je in zee gaat. Zijn ze nu helemaal besodemieterd. Zo mogen blij zijn met je, in plaats van zich zo te gedragen!
Nou, hier ook niet ik ben al in 4 winkels geweest.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:25 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, en ik wil ook een oranje jurkEn die hebben ze hier neit.
Same here.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:25 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, en ik wil ook een oranje jurkEn die hebben ze hier neit.
nou, ik zou het ook heel leuk vinden! en ik kan ook nog eens, én ik kan een busje rijden als we echt met een groepje gaan (moet iemand m wel hurenquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gefelie zusje van GeeBee en Totziens!![]()
Mo! Wat tofIk weet niet zo uit mn hoofd of ik dan kan, maar ik zou het zeker leuk vinden
*pictured busje met carpool-slankies-delegatie*
Maar nu eerst naar Zumbaaaa![]()
ik snap je punt, maar ik heb er zó de energie niet voor :$ ik hou van zekerheid, en ik ben nu zo gewend aan t idee van wat mn werk wordt volgend jaar dat ik ook niet meer terug wíl krabbelen... ik raak al aan t hyperventileren van de gedachte...die gesprekken die ik afzei is echt alweer anderhalve maand geleden enzo...quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:24 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe kut het ook allemaal is, probeer niet in de slachtoffer rol te schieten, maar probeer actief te handelen. Bel al de scholen die jou uit wilden nodigen op in volgorde van leuk - niet leuk. Vertel ze eerlijk wat er aan de hand is (dat je een baan hebt aangenomen, maar dat er toch een misverstand blijkt te bestaan over de arbeidsvoorwaarden) en dat je, als ze nog interesse hebben, graag op gesprek wilt komen, de baan wilt aannemen of wat dan ook. Er zal er vast wel een happen, en waarschijnlijk wel meer. Ga op gesprek, geef duidelijk aan wat je wilt en niet wilt en beslis dan met welke school je in zee gaat. Zijn ze nu helemaal besodemieterd. Zo mogen blij zijn met je, in plaats van zich zo te gedragen!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou, ik zou het ook heel leuk vinden! en ik kan ook nog eens, én ik kan een busje rijden als we echt met een groepje gaan (moet iemand m wel huren)
dus als je t écht leuk vindt als er wat mensen komen, ook al ken je ons nog niet allemaal "live", ik zou t wel tof vinden
Je gaat waarschijnlijk snel genoeg resultaat merken, en da's de beste motivatie.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:58 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind het wel lastig allemaal, het lijkt net of je niks afvalt. Maar da's natuurlijk logisch, ik ben pas 2 dagen bezigMijn uiteindelijke lijstje:
O: 1 snee chocopasta, 1 beschuitje smeerkaas 48+, 1 beker yoghurtdrink
L: 1 snee pindakaas, 1 snee chocopasta, 2 volkoren crackers met kaas en tomaat.
T: 1 appel en een kopje thee.
T: chocoladecroissantje
S: Zwemtraining 1 uur en 45 minuten
D: Broccoli gehakt kaas schotel + bakje chocoladevla.
T: kopje thee + handje doppinda's.
O gaaf! Maar dan kan je niet drinkenquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou, ik zou het ook heel leuk vinden! en ik kan ook nog eens, én ik kan een busje rijden als we echt met een groepje gaan (moet iemand m wel huren)
dus als je t écht leuk vindt als er wat mensen komen, ook al ken je ons nog niet allemaal "live", ik zou t wel tof vinden
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:24 schreef Tinkepink het volgende:
Rijd je dan ook even over Groningen om mij op te pikken?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Tof! Volgens mij zijn er best wel een aantal geïnteresseerdenquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:20 schreef Viking84 het volgende:
[..].
En ik kom ook graag naar de Brulocht van Mootje mits er ook andere slankies komen en mits het in praktisch opzicht haalbaar is.
Je had eerst gezegd dat het qua gasten niet meer zou passen wss, dus het is een hele leuke verrassing! (Lang, lang geleden!)quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:34 schreef motorbloempje het volgende:
maar tof! Als iedereen die graag wil komen haar adres even pm't, dan stuur ik morgen een kaartje![]()
klinkt heel stom, maar 't is wel een beetje een opluchtingik durfde 't eigenlijk niet te vragen, zo van 'ja, van internet' en 'zouden ze't wel leuk vinden en zulks'
dus ik ben wel echt helemaal vertederd enzo!
En Mr.Mo zei: "gewoon doen!" dus dank je Mr.Mo!
Toen ik jouw post las wist ik al bijna zeker dat Mr. Mo vast iets liefs/bemoedigens had gezegd! En daar ga jij mee trouwenquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:34 schreef motorbloempje het volgende:
maar tof! Als iedereen die graag wil komen haar adres even pm't, dan stuur ik morgen een kaartje![]()
klinkt heel stom, maar 't is wel een beetje een opluchtingik durfde 't eigenlijk niet te vragen, zo van 'ja, van internet' en 'zouden ze't wel leuk vinden en zulks'
dus ik ben wel echt helemaal vertederd enzo!
En Mr.Mo zei: "gewoon doen!" dus dank je Mr.Mo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |