Zoooo ik ben er ook weer even

Ik zag dat DML zwanger is!

En Mo wat balen van je baan misschien. Maar je vindt vast wel iets anders. DaD succes met die school!
Hier ook een beetje werknieuws: maandag heeeeeel erg leuk sollicitatiegesprek gehad. Ik denk niet dat ze me gaan aannemen, ik ben er te onervaren voor, maar het was gewoon een gezellig gesprek dus ik hou er sowieso wel een oké gevoel aan over. En de meneer is zijn netwerk flink aan het inzetten en dat levert anders misschien ook wel wat op, dus wie weet

Toen ik zondag ging zwemmen kreeg ik enoooooorme kramp in m'n kuit en ik heb er nog steeds last van, dat is toch niet normaal? Ik wil eigenlijk vanochtend weer gaan zwemmen, maar dacht dat het misschien wel niet zo slim was om die spier dan nu alweer zo te gebruiken. Ben benieuwd hoe pilates morgen gaat, meestal krijg ik daarbij kramp in m'n voeten, maar die kuit zou dus ook wel eens vervelend kunnen doen

Lijstje:
O - overgeslagen

L - melk, jus, kippensoep, bruin pistoletje met filet americain en een hardgekookt eitje
T - milk & fruit, sinaasappel, banaan
D - uit eten: pasta met zalm en roomsaus, stuk taart als toetje
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis