quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
pssster zat zelfs 3x een s inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een "n" teveel he?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:42 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind die tt's van uniek enorm schattig
quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja KLOTE!
En ik kan met die kut IE 8.0 niet eens een linkje openen (de OP) en wat een flut TT
Ja, kan ik beter doen... maar het is geluktquote:
Vitamine C, zink, echinacea, vlierbessenextract op de boodschappenlijst!quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:57 schreef Mini_rulez het volgende:
Goh, ik ben net op tijd wakker voor het nieuwe topic.
* Mini_rulez zit thuis met de griep.
Bedankt, maar ik heb 'm al opgestuurd! Ik moest het zo snel mogelijk doen, omdat we morgenvroeg al een gesprek hebben. Ik heb personalia, opleidingen, werkervaring en bijzonderheden, waaronder m'n talen- en computerkennis, erop gezet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:57 schreef kwakz0r het volgende:
DaD: wil je mijn CV hebben als voorbeeld? Hij is natuurlijk wel wat uitgebreider dan die van jou, omdat ik al een aantal jaren werkervaring heb...
good for you! en instincten zijn goed, ik voelde me ook meteen goed bij déze school, en veel minder bij de andere school waar ik geweest ben.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik heb 'm al opgestuurd! Ik moest het zo snel mogelijk doen, omdat we morgenvroeg al een gesprek hebben. Ik heb personalia, opleidingen, werkervaring en bijzonderheden, waaronder m'n talen- en computerkennis, erop gezet.
Ik heb hier nu al een beter gevoel bij dan bij die andere school. Daar leken ze het maar lastig te vinden dat ik begeleiding nodig zou hebben, hier vonden ze dat vanzelfsprekend. Ik ben benieuwd!
Thanks.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Vitamine C, zink, echinacea, vlierbessenextract op de boodschappenlijst!
En beterschap.
Wou je soms ook voor de recher gedaagd worden?quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:58 schreef Noukjee het volgende:
zo'n bavaria dutchdress zal wel nergens meer te krijgen zijn ofwel..
haha nee, maar ik wil hem wel graagquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wou je soms ook voor de recher gedaagd worden?
Verrassend resultaat net! Ik wou dat Noord-Korea ook van Brazilië gewonnen had gisteren.
Waarom denk je dat ik een nieuwe sig hebquote:Op woensdag 16 juni 2010 01:17 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb net een uur van mn leven besteed aan en voortslepende discussie over de PVV met een nare, domme, zeer arrogante neo-conservatief, in driedelig pak, achtstejaars geschiedenis student. die trouwens heul geen pvv stemt.
one hour I'll never get back.
en nu heb ik het pvv programma gelezen en wil ik eigenlijk heel graag even overgeven
Welke soort ben jij dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:17 schreef Laureline het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik een nieuwe sig heb![]()
Maar een vreemde gewaarwording was het wel, dat je ineens je eigen 'soort' als boeman/schuldige afgeschilderd ziet worden in zo'n PVV-foldertje. Best griezelig!
En Vik, MadMen gaat je ideale vrouwbeeld veranderen. Rood moet het zijn
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:20 schreef neen het volgende:
[..]
Welke soort ben jij dan?
[ afbeelding ]
de linkse elite. die vieze culturele types. met een opleiding enzo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:20 schreef neen het volgende:
[..]
Welke soort ben jij dan?
[ afbeelding ]
MIJN LAND UITquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
de linkse elite. die vieze culturele types. met een opleiding enzo.
Ja maar ze heeft het druk.. Het komt goedquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:20 schreef DeLuna het volgende:
Is Troel trouwens nog wel actief? Ik had haar al gemaild over het lijstje maar ik sta er nog niet in
Ja wel goed opzich, ik voel me nog niet raar ofzo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja maar ze heeft het druk.. Het komt goed
Hoe beviel jou dag met minder suikers??
Heb al 2 dagen niet op mijn nagels gebeten, dat is het langste sinds 12 jaar
Soms gaan ze zelfs gewoon naar een concertquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
de linkse elite. die vieze culturele types. met een opleiding enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:39 schreef motorbloempje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:58 schreef Laureline het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |