Naarstig is hier precies het juiste woordquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:20 schreef j.t het volgende:
Ik kwam even snel aanwaaien, om te zeggen dat mijn dagschema niet zo heel best is. omdat ik mn nieuwe bbq wilde uit proberen!
()
ben nog steeds naarstig (is dat een woord?) op zoek naar een fatsoenlijke 2e hands hometrainer. Zoveel worden er niet dagelijks op het internet een beetje redelijk in de buurt gezet!
Ik heb permissie om 't snoep te laten staan en eens voorzichtig te kijken of ik een paar kilo kan afvallenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:09 schreef Mini_rulez het volgende:
Heb je een balansdag, Cali? Het lijkt niet zo veel, zeker met dat spinnen.
Vervelend Moblo, ik hoop dat je snel iets anders vindt!
Voorzichtig betekent dat je dadelijk zeker nog wat moet nemen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:10 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik heb permissie om 't snoep te laten staan en eens voorzichtig te kijken of ik een paar kilo kan afvallen![]()
maar misschien dat ik zo nog iets kleins eet, heb best erge trek..
Snoep laten staan staat natuurlijk niet gelijk aan te weinig eten. Je kan het snoep natuurlijk ook vervangen door iets anders. Fruit, augurkjes, yoghurt, kipfilet, kwark, plakje ham...quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:10 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik heb permissie om 't snoep te laten staan en eens voorzichtig te kijken of ik een paar kilo kan afvallen![]()
maar misschien dat ik zo nog iets kleins eet, heb best erge trek..
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er is deze week al twee keer aan me gevraagd of ik afgevallen ben..
Ja, ik weeg tegenwoordig 60,nogwat! Nu wil ik eigenlijk wel ónder de 60.quote:
al een tijdje niet meer! onze dagen matchten eerst, maar ik ben gewisseld...quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:32 schreef Laureline het volgende:
Hee cali, heb je SHE nog gezien in je sportschool? Die gaf daar nu toch ook les? Ben benieuwd hoe het met haar is nu, na alle toestanden.
Het schijnt van wel, in een supermarkt in de buurt. Moet ik een inkoopactie doen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:58 schreef Noukjee het volgende:
zo'n bavaria dutchdress zal wel nergens meer te krijgen zijn ofwel..
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:17 schreef Laureline het volgende:
En Vik, MadMen gaat je ideale vrouwbeeld veranderen. Rood moet het zijn
magnesium is goed tegen krampquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:51 schreef Merel het volgende:
*knip* kramp in m'n kuit *knip* kramp in m'n voeten
't Wordt tijd dat jij de tijd neemt om goed voor jezelf te zorgen...quote:Lijstje:
O - overgeslagen
L - melk, jus, kippensoep, bruin pistoletje met filet americain en een hardgekookt eitje
T - milk & fruit, sinaasappel, banaan
D - uit eten: pasta met zalm en roomsaus, stuk taart als toetje
@, loveli, wel een slim idee, dan wil ik er sowieso wel éentje van je kopen :]quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Het schijnt van wel, in een supermarkt in de buurt. Moet ik een inkoopactie doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |