quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
pssster zat zelfs 3x een s inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een "n" teveel he?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:42 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind die tt's van uniek enorm schattig
quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja KLOTE!
En ik kan met die kut IE 8.0 niet eens een linkje openen (de OP) en wat een flut TT
Ja, kan ik beter doen... maar het is geluktquote:
Vitamine C, zink, echinacea, vlierbessenextract op de boodschappenlijst!quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:57 schreef Mini_rulez het volgende:
Goh, ik ben net op tijd wakker voor het nieuwe topic.
* Mini_rulez zit thuis met de griep.
Bedankt, maar ik heb 'm al opgestuurd! Ik moest het zo snel mogelijk doen, omdat we morgenvroeg al een gesprek hebben. Ik heb personalia, opleidingen, werkervaring en bijzonderheden, waaronder m'n talen- en computerkennis, erop gezet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:57 schreef kwakz0r het volgende:
DaD: wil je mijn CV hebben als voorbeeld? Hij is natuurlijk wel wat uitgebreider dan die van jou, omdat ik al een aantal jaren werkervaring heb...
good for you! en instincten zijn goed, ik voelde me ook meteen goed bij déze school, en veel minder bij de andere school waar ik geweest ben.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik heb 'm al opgestuurd! Ik moest het zo snel mogelijk doen, omdat we morgenvroeg al een gesprek hebben. Ik heb personalia, opleidingen, werkervaring en bijzonderheden, waaronder m'n talen- en computerkennis, erop gezet.
Ik heb hier nu al een beter gevoel bij dan bij die andere school. Daar leken ze het maar lastig te vinden dat ik begeleiding nodig zou hebben, hier vonden ze dat vanzelfsprekend. Ik ben benieuwd!
Thanks.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Vitamine C, zink, echinacea, vlierbessenextract op de boodschappenlijst!
En beterschap.
Wou je soms ook voor de recher gedaagd worden?quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:58 schreef Noukjee het volgende:
zo'n bavaria dutchdress zal wel nergens meer te krijgen zijn ofwel..
haha nee, maar ik wil hem wel graagquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wou je soms ook voor de recher gedaagd worden?
Verrassend resultaat net! Ik wou dat Noord-Korea ook van Brazilië gewonnen had gisteren.
Waarom denk je dat ik een nieuwe sig hebquote:Op woensdag 16 juni 2010 01:17 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb net een uur van mn leven besteed aan en voortslepende discussie over de PVV met een nare, domme, zeer arrogante neo-conservatief, in driedelig pak, achtstejaars geschiedenis student. die trouwens heul geen pvv stemt.
one hour I'll never get back.
en nu heb ik het pvv programma gelezen en wil ik eigenlijk heel graag even overgeven
Welke soort ben jij dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:17 schreef Laureline het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik een nieuwe sig heb![]()
Maar een vreemde gewaarwording was het wel, dat je ineens je eigen 'soort' als boeman/schuldige afgeschilderd ziet worden in zo'n PVV-foldertje. Best griezelig!
En Vik, MadMen gaat je ideale vrouwbeeld veranderen. Rood moet het zijn
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:20 schreef neen het volgende:
[..]
Welke soort ben jij dan?
[ afbeelding ]
de linkse elite. die vieze culturele types. met een opleiding enzo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:20 schreef neen het volgende:
[..]
Welke soort ben jij dan?
[ afbeelding ]
MIJN LAND UITquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
de linkse elite. die vieze culturele types. met een opleiding enzo.
Ja maar ze heeft het druk.. Het komt goedquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:20 schreef DeLuna het volgende:
Is Troel trouwens nog wel actief? Ik had haar al gemaild over het lijstje maar ik sta er nog niet in
Ja wel goed opzich, ik voel me nog niet raar ofzo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja maar ze heeft het druk.. Het komt goed
Hoe beviel jou dag met minder suikers??
Heb al 2 dagen niet op mijn nagels gebeten, dat is het langste sinds 12 jaar
Soms gaan ze zelfs gewoon naar een concertquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
de linkse elite. die vieze culturele types. met een opleiding enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:39 schreef motorbloempje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:58 schreef Laureline het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Naarstig is hier precies het juiste woordquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:20 schreef j.t het volgende:
Ik kwam even snel aanwaaien, om te zeggen dat mijn dagschema niet zo heel best is. omdat ik mn nieuwe bbq wilde uit proberen!
()
ben nog steeds naarstig (is dat een woord?) op zoek naar een fatsoenlijke 2e hands hometrainer. Zoveel worden er niet dagelijks op het internet een beetje redelijk in de buurt gezet!
Ik heb permissie om 't snoep te laten staan en eens voorzichtig te kijken of ik een paar kilo kan afvallenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:09 schreef Mini_rulez het volgende:
Heb je een balansdag, Cali? Het lijkt niet zo veel, zeker met dat spinnen.
Vervelend Moblo, ik hoop dat je snel iets anders vindt!
Voorzichtig betekent dat je dadelijk zeker nog wat moet nemen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:10 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik heb permissie om 't snoep te laten staan en eens voorzichtig te kijken of ik een paar kilo kan afvallen![]()
maar misschien dat ik zo nog iets kleins eet, heb best erge trek..
Snoep laten staan staat natuurlijk niet gelijk aan te weinig eten. Je kan het snoep natuurlijk ook vervangen door iets anders. Fruit, augurkjes, yoghurt, kipfilet, kwark, plakje ham...quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:10 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik heb permissie om 't snoep te laten staan en eens voorzichtig te kijken of ik een paar kilo kan afvallen![]()
maar misschien dat ik zo nog iets kleins eet, heb best erge trek..
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er is deze week al twee keer aan me gevraagd of ik afgevallen ben..
Ja, ik weeg tegenwoordig 60,nogwat! Nu wil ik eigenlijk wel ónder de 60.quote:
al een tijdje niet meer! onze dagen matchten eerst, maar ik ben gewisseld...quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:32 schreef Laureline het volgende:
Hee cali, heb je SHE nog gezien in je sportschool? Die gaf daar nu toch ook les? Ben benieuwd hoe het met haar is nu, na alle toestanden.
Het schijnt van wel, in een supermarkt in de buurt. Moet ik een inkoopactie doen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:58 schreef Noukjee het volgende:
zo'n bavaria dutchdress zal wel nergens meer te krijgen zijn ofwel..
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:17 schreef Laureline het volgende:
En Vik, MadMen gaat je ideale vrouwbeeld veranderen. Rood moet het zijn
magnesium is goed tegen krampquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:51 schreef Merel het volgende:
*knip* kramp in m'n kuit *knip* kramp in m'n voeten
't Wordt tijd dat jij de tijd neemt om goed voor jezelf te zorgen...quote:Lijstje:
O - overgeslagen
L - melk, jus, kippensoep, bruin pistoletje met filet americain en een hardgekookt eitje
T - milk & fruit, sinaasappel, banaan
D - uit eten: pasta met zalm en roomsaus, stuk taart als toetje
@, loveli, wel een slim idee, dan wil ik er sowieso wel éentje van je kopen :]quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Het schijnt van wel, in een supermarkt in de buurt. Moet ik een inkoopactie doen?
Zeker weten dat het niet een mini-zweepslag is geweest?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:51 schreef Merel het volgende:
Toen ik zondag ging zwemmen kreeg ik enoooooorme kramp in m'n kuit en ik heb er nog steeds last van, dat is toch niet normaal? Ik wil eigenlijk vanochtend weer gaan zwemmen, maar dacht dat het misschien wel niet zo slim was om die spier dan nu alweer zo te gebruiken. Ben benieuwd hoe pilates morgen gaat, meestal krijg ik daarbij kramp in m'n voeten, maar die kuit zou dus ook wel eens vervelend kunnen doen
Wat fijn dat er mensen zijn die dit soort dingen onthouden! * Eens met loveliquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:16 schreef loveli het volgende:
Over Co gesproken, ik kwam pas een oud topic tegen waarin ze vertelde over de rode retro jurk van haar moeder, die eerst te klein was en toen ineens te groot. Misschien past 'ie nu precies goed? In dat geval: pics!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder gaan wij zo een strandwandeling maken!![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:01 schreef Laureline het volgende:
wat DOE je?... mn eierstokken!
Kwak
quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:01 schreef Laureline het volgende:
Even een OUD-post hoor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder gaan wij zo een strandwandeling maken!
Wat lief!
Ik wil niet wakker worden.... Maar even goede koffie gehaald bij de DE-counter.Venus in pocketformaat
© loveli
zie je, zo kan t ook!quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Op weg naar huis, van die andere school. 't Ging geweldig! Zo fijn!
Wat fijn!!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je hebt PMquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:03 schreef loveli het volgende:
Ik ga zo richting supermarkt met jurkjes, dus mensen die er 1 willen.. meld het even.
Dat klinkt goed DaD!quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
En weer thuis. Het scheelt nog een uur reistijd ook! Wat een fijn, ongedwongen gesprek. Ik heb al een stapel lesmateriaal meegekregen, wat ze zelf maken, om een idee te krijgen van de lessen. En ik heb de school al gezien, en collega's ontmoet...
In mijn geval mag neen het hebbenquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:19 schreef loveli het volgende:
Dilemma: Moet ik versturen incl bier? Of zal ik al het bier bij Neen dumpen?
Ja, vind ik ook! en dank je! Ik ben echt helemaal dood op, 5 uur slaap is niet aan mij besteed. En nog een drukke dag ook als ik zo in Uppsala aankom. Morgen gesprek, ook spannend!quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mooi gebouw is dat wel, Stockholm CS.
Proost Nynke!
voor een tijdelijke positie als onderzoeksassistent. Ik ben er alleen nog steeds niet uit of ik die positiie nu wel wil hebben..quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het is een onbetaalde stage, dus van aannemen is niet echt sprake, maar ze willen me als stagiair graag hebben!
Wat voor gesprek heb je morgen? Goede reis nog!
Hoe tijdelijk? Het kan net een stukje CV-builing zijn om ergens terecht te komen waar je 'hoort'.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
voor een tijdelijke positie als onderzoeksassistent. Ik ben er alleen nog steeds niet uit of ik die positiie nu wel wil hebben..
4-5 maand. Wel in Uppsala. En hoewel ik hier graag zou willen promoveren, weet ik niet of ik hier wel wil wonen. Zeker niet als ik niet zeker weet of ik er wel kan promoveren.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe tijdelijk? Het kan net een stukje CV-builing zijn om ergens terecht te komen waar je 'hoort'.
Boekhoudenquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:56 schreef Phaidra het volgende:voor DaD! Ik ben blij voor je. Zie je wel, het lag absoluut niet aan jou!
PF: waarin?
Fijn!quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het is een onbetaalde stage, dus van aannemen is niet echt sprake, maar ze willen me als stagiair graag hebben!
Jaquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Het schijnt van wel, in een supermarkt in de buurt. Moet ik een inkoopactie doen?
Daar heb ik niet echt verstand van... Is het een belangrijk onderdeel van de studie?quote:
Ja dat IS m'n studiequote:Op donderdag 17 juni 2010 13:02 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Daar heb ik niet echt verstand van... Is het een belangrijk onderdeel van de studie?
Balen van je presentatie en tentamens, maar misschien vallen de cijfers uiteindelijk wel mee?
*edit!
Hoeveel van de tentamens moet je per se halen dan om over te gaan dan? De eerste (quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja dat IS m'n studie
Gadverrrr.... Journaalposten, etc, ik krijg het er _niet_ in.
Ik moet nu omdat ik blok 3 verkloot heb (boekhouden) daar volgende week een aantal tentamens van doen
Deze week heb ik er 2 verkloot dus die kan ik over 2 weken doen
Dan had ik er nog 2 van blok 2 voor over 2 weken
En volgende week nog 2 dingen van dit blok (1e kans)
Engels heb ik wss gehaald, het was alleen zo stom dat het niet goed ging, want ik ben best goed.
Zuchtttttt
Ik snap niet waarom ik blok 2 en 3 niet gewoon perfect gedaan heb, maar ja dat is achteraf..
En ik mis echt stomme punten. Zuchtttttt.
Als ik nu faal ga ik wel fulltime werken oid, of iets met superbegeleiding want alleen faal ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |