Zeker weten dat het niet een mini-zweepslag is geweest?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:51 schreef Merel het volgende:
Toen ik zondag ging zwemmen kreeg ik enoooooorme kramp in m'n kuit en ik heb er nog steeds last van, dat is toch niet normaal? Ik wil eigenlijk vanochtend weer gaan zwemmen, maar dacht dat het misschien wel niet zo slim was om die spier dan nu alweer zo te gebruiken. Ben benieuwd hoe pilates morgen gaat, meestal krijg ik daarbij kramp in m'n voeten, maar die kuit zou dus ook wel eens vervelend kunnen doen
Wat fijn dat er mensen zijn die dit soort dingen onthouden! * Eens met loveliquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:16 schreef loveli het volgende:
Over Co gesproken, ik kwam pas een oud topic tegen waarin ze vertelde over de rode retro jurk van haar moeder, die eerst te klein was en toen ineens te groot. Misschien past 'ie nu precies goed? In dat geval: pics!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder gaan wij zo een strandwandeling maken!![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:01 schreef Laureline het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat DOE je?... mn eierstokken!
Kwak
quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:01 schreef Laureline het volgende:
Even een OUD-post hoor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder gaan wij zo een strandwandeling maken!
Wat lief!
Ik wil niet wakker worden.... Maar even goede koffie gehaald bij de DE-counter.
zie je, zo kan t ook!quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Op weg naar huis, van die andere school. 't Ging geweldig! Zo fijn!
Wat fijn!!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je hebt PMquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:03 schreef loveli het volgende:
Ik ga zo richting supermarkt met jurkjes, dus mensen die er 1 willen.. meld het even.
Dat klinkt goed DaD!quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
En weer thuis. Het scheelt nog een uur reistijd ook! Wat een fijn, ongedwongen gesprek. Ik heb al een stapel lesmateriaal meegekregen, wat ze zelf maken, om een idee te krijgen van de lessen. En ik heb de school al gezien, en collega's ontmoet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |