Ik hoop dat XM niet meer in die trein zit tegen de tijd dat ik terug ben, maar ik zal het tegen vriendje zeggen.quote:
is dat van die skateboard-winkel?quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:21 schreef P.F het volgende:
O dat is wel balen, er aan denken hoe het moet zijn voor de familie werkt nooit zo in een overvolle trein..
Dit filmpje is trouwens te belachelijk:
Hm ja, als ik daar op google klopt dat eigenlijk wel. Van kramp hoor je geen daaaaagen last te hebben en ik voel het nog steeds als ik de spier strek.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:14 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Zeker weten dat het niet een mini-zweepslag is geweest?
Zit er ook ergens een bobbel op je kuit?
Hoe dan ook zou ik even niet sporten tot de pijn weg is.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:43 schreef shinydiscoball het volgende:
Hoi lieve dames. Ik beloof echt echt dat ik binnenkort alles ga teruglezen, maar voor nu een ego-post en erg offtopic: maar ik heb mijn eerste examen gehaald (wel de makkelijkste, en ik wist wel dat ik hem had gehaald, maar toch
Dus nog 1 resultaat terug en dan kan ik naar de uni!
Ik reis gelukkig Den Haag - Gouda en v.v., maar mijn intercity in de richtingquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:28 schreef Mini_rulez het volgende:
XM: tussen Woerden en Utrecht? Dan kun je zwaaien naar mijn huis.Vriendje vertelt net dat er een trein stilstaat naast ons gebouw.
oh, ik ga ook eerst wel praten hoor! maar ik wilk even afwachten hoe de eerste weken gaan. dan kan ik bij mijn 3 weken evaluatie altijd nog eerlijk zeggen dat ik telerugesteld ben dat ze de arbeidsvoorwaarden op zo'n ongunstige manier interpreteren, en dat ik, hoewel ik het erg naar mijn zin heb, me wel een beetje "binnengehaald" voel.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
feli shiny en pief met broer!
Kwak; klinkt niet echt prettig nee... Kan me voorstellen dat het je onzeker maakt! Zelf zou ik eerst zelf ff gaan praten voor ik een bond zou inschakelen. Maar goed, dat moet ieder voor zich beslissen natuurlijk
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:01 schreef kwakz0r het volgende:
die "mars, geeft je energie" reclames, worden bij mij thuis altijd steevast vervolgd met een "mars, bevat kcal"en dan moet ik zelf altijd heel hard lachen
En nu maar hopen dat Wilders over 4 jaar niet alsnog de grootstej wordtquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:06 schreef kwakz0r het volgende:
hoor ik dat nou goed op t nieuws? geen pvv vvd cda kabinet? kleinevan mij...
My thoughts exactly...quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat Wilders over 4 jaar niet alsnog de grootstej wordt.
Want ergens had er maar beter wel een kabinet met PVV kunnen zijn. Als het dan zou mislopen, zouden we meteen van hem af zijn.
ik ben niet zo fatalistisch dat ik vind dat er in een tijd van crisis een kamikazekabinet moet komen dat enkele ontzettedn slechte dingen erdoor zou drukken, om eventueel snel te vallen, alleen maar om het risico in te dekken dat wilders over 4 jaar de grootste wordt...quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat Wilders over 4 jaar niet alsnog de grootstej wordt.
Want ergens had er maar beter wel een kabinet met PVV kunnen zijn. Als het dan zou mislopen, zouden we meteen van hem af zijn.
Yup, op werkplek twee ook een collega aan de lijn met eierkoeken en ontbijtkoek. Ik heb al laten vallen dat ik zelf erg op suikers let en kreeg als antwoord: Jahaa dat is idd goed om op te letten!quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:24 schreef uniekhoorn het volgende:
2 vrouwlijke 'collega's'zijn deze week aan het Bakkeren gegaan... Ik dus op tegen met argumenten maar dat helpt niet echt. Ze hebben geen idee van wat ze binnen krijgen...
Broodtrommel zag er zo uit: een zakje allbrann voor in de yoghurt, appel, eierkoek, ontbijtkoek, 1 sneetje volkoren met halvajam.
Hoezo snelle suikers? Geprobeerd uit te leggen maar ik krijg 2 paar vragende en onbegrijpende ogen, nou ja laat maar................
Ook hierquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:06 schreef kwakz0r het volgende:
hoor ik dat nou goed op t nieuws? geen pvv vvd cda kabinet? kleinevan mij...
Om diezelfde reden had ik twintig minuten vertraging en zat ik in een trein die even wat langer op de stations bleef staan om wat zuurstof naar binnen te krijgen door de deurenquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Yugh, zit in een te warme en te volle stoptrein omdat iemand in Woerden het nodig vond om een trein over hem heen te laten rijden. Ik vind het allemaal best hoor, maar neem dan een arsenaal aan slaappillen ofzo.
Ik ook!quote:
Dat maakt nog niet alles duidelijkquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:08 schreef P.F het volgende:
Nou ja ze kan toch haar punten tellen & de normering is er al vanaf 9.00!
het was overal drama, van rotterdam naar utrecht reden er ook een hele tijd geen treinenquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:28 schreef Mini_rulez het volgende:
XM: tussen Woerden en Utrecht? Dan kun je zwaaien naar mijn huis.Vriendje vertelt net dat er een trein stilstaat naast ons gebouw.
Kwam inderdaad ook vanwege het ongeluk tussen Utrecht en Woerdenquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:24 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
het was overal drama, van rotterdam naar utrecht reden er ook een hele tijd geen treinen
Nee, dat is mijn oudere zus!quote:
Van hier?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:34 schreef motorbloempje het volgende:vanuit Arnhem
even het trouwpak van mr mo halen!
over 5 weken precies zijn we getrouwd!
Als er overigens nog mensen zijn die het leuk zouden vinden om toch naar de bruiloft te komendan zou ik dat wel tof vinden
iig voor het feest zou dat echt tof zijn
dus...
Jawel, AufWiedersnitzel heet ze!quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn oudere zus!Wat grappig dat je dat nog weet
Mijn jongere zusje is geslaagd en heeft voor zover ik weet geen account hier!
Mijn zusje is vorig jaar gezakt en deed de examens nu over op het volwassenonderwijs op een ROC. Daar hebben ze wat minder belang bij de leerlingen en meer bij de centen, getuige het feit dat ze het hele jaar geen wiskunde les heeft gehadquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:34 schreef Razztwizzle het volgende:
Jeetje Goodbye, wat laat! Hier werden ze tussen 10:30 en 11:00 gebeld door hun mentoren, direct na de examenvergaderingen. Ho, edit, zie dat ze is geslaagd, feli!
Ik post te weinig maar lees wel heel braaf mee met jullie. Ben zó druk met vanalles, school-koor-thuis-school-school-school, die laatste weken zijn zware loodjes. Probeer wel m'n eten in de gaten te houden.
Vandaag:
O: Twee boterhammen met pindakaas en komkommer, glas karnemelk.
T: Appel
L: Krentebol met kaas, boterham met rauwe ham, thee.
T: Boterham met rauwe ham.
T: Plak mamma's zelfgebakken citroencake
T: Halve banaan
A: Vijf vissticks uit de oven, koolsla en twee scheppen gekookte worteltjes.
Voor een dag met 1 vergadering, 2 lesuren en heeeeel veel zitten&nakijken wel wat veel.
Wel raar hoor, de normen waren er al vanaf 8:00, fijne school danquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijn zusje is vorig jaar gezakt en deed de examens nu over op het volwassenonderwijs op een ROC. Daar hebben ze wat minder belang bij de leerlingen en meer bij de centen, getuige het feit dat ze het hele jaar geen wiskunde les heeft gehadMijn vader heeft dus ook schoolgeld min de kosten voor wiskunde overgemaakt
![]()
Maar ik ben dus blij dat ze geslaagd is!Hoe is het 'jouw' leerlingen vergaan? Of deden die geen examen maar is er alleen kans op blijven zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |