Ja... Idem. Weet niet of je op mij zit te wachten natuurlijkquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Van hier?Ik denk dat er heel veel mensen het leuk zouden vinden. (Ik weet niet of jij het leuk vind als ik zou komen maar ik zou het heel leuk vinden als ik zou mogen komen en ik kan komen! Nou ja als er nog een paar slankies komen anders durf ik niet
)
Oh, dat klinkt goedquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:38 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Wel raar hoor, de normen waren er al vanaf 8:00, fijne school dan.
Van "mijn" klasje (ik ben geen mentor, geef ze alleen Engels) zijn er 15 geslaagd, 1tje gezakt, en 2 moeten een herkansing doen om nog te kunnen slagen. De gezakte kwam van de HAVO en kan nu dus probleemloos door naar 't HBO, is jammer maar geen gekke dingen meer met deelcertificaten enzo.
Nee, ik heb het nog nooit gehad, dus dat was ik nietquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:31 schreef P.F het volgende:
Jaaaa ook voor SDB!
Vervloekt is de gene die mij heeft kennis laten maken met speculoospasta, vik, jij was het hè?!
Oooooh echt??quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:34 schreef motorbloempje het volgende:vanuit Arnhem
even het trouwpak van mr mo halen!
over 5 weken precies zijn we getrouwd!
Als er overigens nog mensen zijn die het leuk zouden vinden om toch naar de bruiloft te komendan zou ik dat wel tof vinden
iig voor het feest zou dat echt tof zijn
dus...
quote:
Dat dus! Als ik in Nederland was zou ik het heel leuk vinden.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Van hier?Ik denk dat er heel veel mensen het leuk zouden vinden. (Ik weet niet of jij het leuk vind als ik zou komen maar ik zou het heel leuk vinden als ik zou mogen komen en ik kan komen! Nou ja als er nog een paar slankies komen anders durf ik niet
)
HA! En die met crunch is eigenlijk een hele andere smaak dus je kunt ze de hele dag afwisselenquote:
Hetzelfde hier, ik was ook graag gekomenquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:49 schreef Merel het volgende:
Oh wacht, ik zit de 22e in FrankrijkMaar anders had ik het ook supertof gevonden!
Oh, ik bedoelde het niet vervelend hoor! Prima als je 't op die manier ook haalt natuurlijk, maar voor haar was het al duidelijk dat VWO na haar HAVO-diploma eigenlijk niet ging lukken. Nu kan ze zo in één keer door, ze had zich zelfs al ingeschreven op 't HBO. Dus zodoende.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt goed![]()
Zowel ik als mijn zusje waren wel deelcertificaat-kandidaatjes![]()
Wat een sneu verhaal, dat topic...quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:52 schreef P.F het volgende:
DaD wou toch misschien een poezel?
Nieuw huisje gezocht voor witte kater peper
Wat jammer.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi!
Balen kwak! En leuk aanbod Mo!
Hier ook een beetje balen, hadden al langer afgesproken met studiegenootjes om met 5 te gaan eten voor mn verjaardag, nu blijven er 3 (inc mij) over en ik vat het persoonlijk op natuurlijk dat mensen niet kunnen...
En ik ben gewoon moe en ik had heel veel honger.
Ja, hierquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:34 schreef motorbloempje het volgende:
vanuit Arnhem
even het trouwpak van mr mo halen!
over 5 weken precies zijn we getrouwd!
Als er overigens nog mensen zijn die het leuk zouden vinden om toch naar de bruiloft te komendan zou ik dat wel tof vinden
iig voor het feest zou dat echt tof zijn
dus...
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:24 schreef Tinkepink het volgende:
Verder nog niets gelezen, maar kwak, even het volgende:
Hoe kut het ook allemaal is, probeer niet in de slachtoffer rol te schieten, maar probeer actief te handelen. Bel al de scholen die jou uit wilden nodigen op in volgorde van leuk - niet leuk. Vertel ze eerlijk wat er aan de hand is (dat je een baan hebt aangenomen, maar dat er toch een misverstand blijkt te bestaan over de arbeidsvoorwaarden) en dat je, als ze nog interesse hebben, graag op gesprek wilt komen, de baan wilt aannemen of wat dan ook. Er zal er vast wel een happen, en waarschijnlijk wel meer. Ga op gesprek, geef duidelijk aan wat je wilt en niet wilt en beslis dan met welke school je in zee gaat. Zijn ze nu helemaal besodemieterd. Zo mogen blij zijn met je, in plaats van zich zo te gedragen!
Nou, hier ook niet ik ben al in 4 winkels geweest.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:25 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, en ik wil ook een oranje jurkEn die hebben ze hier neit.
Same here.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:25 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, en ik wil ook een oranje jurkEn die hebben ze hier neit.
nou, ik zou het ook heel leuk vinden! en ik kan ook nog eens, én ik kan een busje rijden als we echt met een groepje gaan (moet iemand m wel hurenquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gefelie zusje van GeeBee en Totziens!![]()
Mo! Wat tofIk weet niet zo uit mn hoofd of ik dan kan, maar ik zou het zeker leuk vinden
*pictured busje met carpool-slankies-delegatie*
Maar nu eerst naar Zumbaaaa![]()
ik snap je punt, maar ik heb er zó de energie niet voor :$ ik hou van zekerheid, en ik ben nu zo gewend aan t idee van wat mn werk wordt volgend jaar dat ik ook niet meer terug wíl krabbelen... ik raak al aan t hyperventileren van de gedachte...die gesprekken die ik afzei is echt alweer anderhalve maand geleden enzo...quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:24 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe kut het ook allemaal is, probeer niet in de slachtoffer rol te schieten, maar probeer actief te handelen. Bel al de scholen die jou uit wilden nodigen op in volgorde van leuk - niet leuk. Vertel ze eerlijk wat er aan de hand is (dat je een baan hebt aangenomen, maar dat er toch een misverstand blijkt te bestaan over de arbeidsvoorwaarden) en dat je, als ze nog interesse hebben, graag op gesprek wilt komen, de baan wilt aannemen of wat dan ook. Er zal er vast wel een happen, en waarschijnlijk wel meer. Ga op gesprek, geef duidelijk aan wat je wilt en niet wilt en beslis dan met welke school je in zee gaat. Zijn ze nu helemaal besodemieterd. Zo mogen blij zijn met je, in plaats van zich zo te gedragen!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou, ik zou het ook heel leuk vinden! en ik kan ook nog eens, én ik kan een busje rijden als we echt met een groepje gaan (moet iemand m wel huren)
dus als je t écht leuk vindt als er wat mensen komen, ook al ken je ons nog niet allemaal "live", ik zou t wel tof vinden
Je gaat waarschijnlijk snel genoeg resultaat merken, en da's de beste motivatie.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:58 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind het wel lastig allemaal, het lijkt net of je niks afvalt. Maar da's natuurlijk logisch, ik ben pas 2 dagen bezigMijn uiteindelijke lijstje:
O: 1 snee chocopasta, 1 beschuitje smeerkaas 48+, 1 beker yoghurtdrink
L: 1 snee pindakaas, 1 snee chocopasta, 2 volkoren crackers met kaas en tomaat.
T: 1 appel en een kopje thee.
T: chocoladecroissantje
S: Zwemtraining 1 uur en 45 minuten
D: Broccoli gehakt kaas schotel + bakje chocoladevla.
T: kopje thee + handje doppinda's.
O gaaf! Maar dan kan je niet drinkenquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou, ik zou het ook heel leuk vinden! en ik kan ook nog eens, én ik kan een busje rijden als we echt met een groepje gaan (moet iemand m wel huren)
dus als je t écht leuk vindt als er wat mensen komen, ook al ken je ons nog niet allemaal "live", ik zou t wel tof vinden
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:24 schreef Tinkepink het volgende:
Rijd je dan ook even over Groningen om mij op te pikken?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Tof! Volgens mij zijn er best wel een aantal geïnteresseerdenquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:20 schreef Viking84 het volgende:
[..].
En ik kom ook graag naar de Brulocht van Mootje mits er ook andere slankies komen en mits het in praktisch opzicht haalbaar is.
Je had eerst gezegd dat het qua gasten niet meer zou passen wss, dus het is een hele leuke verrassing! (Lang, lang geleden!)quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:34 schreef motorbloempje het volgende:
maar tof! Als iedereen die graag wil komen haar adres even pm't, dan stuur ik morgen een kaartje![]()
klinkt heel stom, maar 't is wel een beetje een opluchtingik durfde 't eigenlijk niet te vragen, zo van 'ja, van internet' en 'zouden ze't wel leuk vinden en zulks'
dus ik ben wel echt helemaal vertederd enzo!
En Mr.Mo zei: "gewoon doen!" dus dank je Mr.Mo!
Toen ik jouw post las wist ik al bijna zeker dat Mr. Mo vast iets liefs/bemoedigens had gezegd! En daar ga jij mee trouwenquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:34 schreef motorbloempje het volgende:
maar tof! Als iedereen die graag wil komen haar adres even pm't, dan stuur ik morgen een kaartje![]()
klinkt heel stom, maar 't is wel een beetje een opluchtingik durfde 't eigenlijk niet te vragen, zo van 'ja, van internet' en 'zouden ze't wel leuk vinden en zulks'
dus ik ben wel echt helemaal vertederd enzo!
En Mr.Mo zei: "gewoon doen!" dus dank je Mr.Mo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |