SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Nee, jij hebt gewoon van die enorme, lompe, Duitse klauwenquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan heb jij kleine pootjes. Want ik heb best kleine handen en mijn middelvinger is al 9 cm.
Dat maakt niet zo heel veel uit volgens mij.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:58 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ze staat gewoon te lang droog, vergeef het haar.
Ik heb hele mooie tere zachte kleine handjes die je makkelijk overal om heen kan vouwen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:59 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, jij hebt gewoon van die enorme, lompe, Duitse klauwen
Binnenkant 6,5 buitenkant 8. Heb heul geen grote klauwen zat gewoon verkeerd te meten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:01 schreef Lakitu het volgende:
Binnenkant 9.5, buitenkant 11. Ik weet niet hoe jullie meten.
Klauwtjes dan =$quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Binnenkant 6,5 buitenkant 8. Heb heul geen grote klauwen zat gewoon verkeerd te meten.
Jouwe is 5.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:02 schreef reetveter het volgende:
Wat 9 cm voor een middelvinger? Ik heb geen liniaal maar dat is de mijne denk ik niet.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:09 schreef WillFerrell het volgende:
w00t0t00t, 177 uuro's terug van de haters van de b-dienst.
Ik heb nog steeds geen bericht.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:09 schreef WillFerrell het volgende:
w00t0t00t, 177 uuro's terug van de haters van de b-dienst.
Ik lijk ook op een wk-speler maar ik ga niet zeggen welke.quote:
KLeine handen betekent kleine penis.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zolang iets anders maar compenseert.
Ik op meerdere als ik de geruchten moet geloven.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik lijk ook op een wk-speler maar ik ga niet zeggen welke.
Charisteas.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niet op een wk-speler toch? Wie dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik op meerdere als ik de geruchten moet geloven.
Mensen die zo nodig moeten opscheppen.quote:
Hij is een mix tussen Vujicevic en Ronaldo.quote:
Ribéry?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren van de foto's...quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
KLeine handen betekent kleine penis.
quote:
Haters.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik zou volgens de voorlopige teruggave maar 125 terugkrijgen.
Ook om bomen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb hele mooie tere zachte kleine handjes die je makkelijk overal om heen kan vouwen.
En nu.quote:
En dan stoer doen met je geld tegenover jongeren.quote:
echt he. ik zou verdomme nog liever een ton aan schulden hebben dan rijk zijn en het leven van wise hebben.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:16 schreef Bragi het volgende:
[..]
En dan stoer doen met je geld tegenover jongeren.
Snap je, niemand beat mijn saldo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:16 schreef Bragi het volgende:
[..]
En dan stoer doen met je geld tegenover jongeren.
Iedereen beat mijn saldoquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Snap je, niemand beat mijn saldo.
Ik elk einde van de maand.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:19 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik had dat een jaar terug nog wel eens, dat ik met 30 euro op mn rekening zat.
Dat had mn vader serieus een keer.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:21 schreef WillFerrell het volgende:
W0t, B-dienst heeft een fout gemaakt. Eet dit wise.
[ afbeelding ]
Zet dan op je spaarrekening.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:20 schreef Otis2.0 het volgende:
Die van mij is 1700nog nooit zoveel gehad
wie zegt dan?quote:
nicequote:Op woensdag 16 juni 2010 12:21 schreef WillFerrell het volgende:
W0t, B-dienst heeft een fout gemaakt. Eet dit wise.
[ afbeelding ]
en jij gelooft datquote:
ik kreeg brief binnen en 2 dagen later stond het eropquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:23 schreef tliciouz het volgende:
WHUT. Ik kijk net en mijn geld van de belastingsdienst staat er opmaar geen brief gehad.
wat, ik heb ook geen brief gehad. even kijken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:23 schreef tliciouz het volgende:
WHUT. Ik kijk net en mijn geld van de belastingsdienst staat er opmaar geen brief gehad.
Ja maar ik heb heul geen brief.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:23 schreef wise het volgende:
[..]
ik kreeg brief binnen en 2 dagen later stond het erop
quote:
Komt goed. Bij mijn ouders staat het er ook al een paar dagen op en die kregen net ook pas een brief.quote:
BUIG VOOR MIJN GELDquote:
Komt vast nog welquote:
Ja ik vind het prima hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Komt goed. Bij mijn ouders staat het er ook al een paar dagen op en die kregen net ook pas een brief.
Kost en inwoning?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:24 schreef tliciouz het volgende:
En kutte van alles is dat ik die 300 euro meteen weer kan overmaken naar vriendlief
Inderdaad snel weg voor je te laat komt ervoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:24 schreef Bragi het volgende:
Het debielenuurtje is weer begonnen blijkbaar.Laters.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Inderdaad snel weg voor je te laat komt ervoor.
nee ze betaald hem om haar vriend te zijn.quote:
Buschauffeur en 33K? Ik weet waarop ik ga solliciteren.quote:
Nee telefoonrekening die ik op dat moment niet betalen kon.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nee ze betaald hem om haar vriend te zijn.
Al die bedragen hier geloof ik ook direct.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:26 schreef wise het volgende:
[..]
Buschauffeur en 33K? Ik weet waarop ik ga solliciteren.
¤300,- voor een telefoonrekening.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee telefoonrekening die ik op dat moment niet betalen kon.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:27 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
¤300,- voor een telefoonrekening.!!
Als ik zou liegen om m'n saldo zou ik echt wel wat meer erbij verzinnen dan 2kquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:27 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Al die bedragen hier geloof ik ook direct.
Nee t mobile had een fout gemaakt met internet op mijn mobiel. En op dat moment had ik geen geld en moest het binnen zoveel dagen betalen vandaar.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:27 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
¤300,- voor een telefoonrekening.!!
Mensen die 'ervan staan te kijken' als ze 50 moeten betalenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:28 schreef wise het volgende:
[..]
![]()
Zekers. Ik sta er al van te kijken als ik 50 moet betalen. Maar 300 euro.
Ik heb (eerlijk) nooit meer dan ¤300,- op mijn normale rekening. Waarom zou ik dat doen. Gewoon hoppa naar de spaarrekening.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als ik zou liegen om m'n saldo zou ik echt wel wat meer erbij verzinnen dan 2k
En je hebt het niet gelijk teruggekregen ofzo?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee t mobile had een fout gemaakt met internet op mijn mobiel. En op dat moment had ik geen geld en moest het binnen zoveel dagen betalen vandaar.
dat heb ik 3 keer gehad en ze zouden 127 euro terug verwerken, in januari al, nog niet gedaan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee t mobile had een fout gemaakt met internet op mijn mobiel. En op dat moment had ik geen geld en moest het binnen zoveel dagen betalen vandaar.
Inderdaad. Mijn god, ¤300,- daar heb je zo wat mijn hele jaarabbo mee.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:28 schreef wise het volgende:
[..]
![]()
Zekers. Ik sta er al van te kijken als ik 50 moet betalen. Maar 300 euro.
Omdat ik over een maand op vakantie ga en geld meemoet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb (eerlijk) nooit meer dan ¤300,- op mijn normale rekening. Waarom zou ik dat doen. Gewoon hoppa naar de spaarrekening.
Wel, ze hebben het bedrag steeds van mijn telefoonrekening afgehaald dus hoefde paar maanden niets te betalen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En je hebt het gelijk niet teruggekregen ofzo?
Ja ze zijn soms zo slordig met die dingenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dat heb ik 3 keer gehad en ze zouden 127 euro terug verwerken, in januari al, nog niet gedaan.
Mijn max is 30, mijn normale is 13.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:29 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mensen die 'ervan staan te kijken' als ze 50 moeten betalen![]()
.
Mensen die nog nooit een enorme telefoonrekening hebben gehad![]()
.
Ja, over een maand. Wat moet je er nu mee dan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Omdat ik over een maand op vakantie ga en geld meemoet.
Waarom zou ik het nu op mn spaarrekening zetten en over een maand weer terughalen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:34 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, over een maand. Wat moet je er nu mee dan.
Oh zo. Nou, ik heb nooit problemen met T-Mobile. Ze hebben zelfs die internetkorting voor mij al gegeven.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wel, ze hebben het bedrag steeds van mijn telefoonrekening afgehaald dus hoefde paar maanden niets te betalen.
Rente.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom zou ik het nu op mn spaarrekening zetten en over een maand weer terughalen?
30 euro en ik zat er elke maand overheen omdat ze mn internet opgefucked hadden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:33 schreef Otis2.0 het volgende:
Mijn telefoonrekening is gemiddeld iets van 40 in de maand maar is ook wel eens flink over de 100 geweest.
Ja en nu heb je zo een storing en ik kan niet gebeld worden, en er wordt niks aan gedaan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ze zijn soms zo slordig met die dingen
Ja die 22 cent is de moeite ruimschoot waard.quote:
Zegt de rich boy.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:35 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben denk ik de armste uit de SC op rv na.
Elke maand doe je ook grote inkopen en zulks.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja die 22 cent is de moeite ruimschoot waard.
Mensen die niet met geld om kunnen gaanquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:36 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat, wie niet met geld om kan gaan en het dan op de normale rekening laat staan.
Rich boyquote:
Hm.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Rich boy. Dat mijn ouders welvarend zijn wil niet zeggen dat ik dat ben. As we are speaking 80 euro op m'n lopende rekening en m'n spaarrekening is al leeggeplunderd.
IK ZEG TOCH DAT IK HET VOLGENDE MAAND MOET HEBBEN VOOR EEN VAKANTIE WAAROM ZOU IK HET DAN NU EEN MAAND OP EEN SPAARREKENING ZETTEN?!?!?!?!?!?!quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:36 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Elke maand doe je ook grote inkopen en zulks.
Rentequote:Op woensdag 16 juni 2010 12:37 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
IK ZEG TOCH DAT IK HET VOLGENDE MAAND MOET HEBBEN VOOR EEN VAKANTIE WAAROM ZOU IK HET DAN NU EEN MAAND OP EEN SPAARREKENING ZETTEN?!?!?!?!?!?!
Ja, een jaar heeft 12 maanden, Einstein. Waar komt dat geld ineens vandaan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:37 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
IK ZEG TOCH DAT IK HET VOLGENDE MAAND MOET HEBBEN VOOR EEN VAKANTIE WAAROM ZOU IK HET DAN NU EEN MAAND OP EEN SPAARREKENING ZETTEN?!?!?!?!?!?!
Afgelopen twee maanden heb ik relatief weinig uitgegeven en ongeveer 1550 euro verdiend. Dan ga ik dat niet twee maanden op een spaarrekening zetten om op die manier 35 cent rente te verdienenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, een jaar heeft 12 maanden, Einstein. Waar komt dat geld ineens vandaan?
Da's echt wel meer dan 35 cent hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Afgelopen twee maanden heb ik weinig uitgegeven en ongeveer 1350 euro verdiend. Dan ga ik dat niet twee maanden op een spaarrekening zetten om op die manier 35 cent rente te verdienen.
Ik zet jou en rich boy Lakitu hierbij uit de straat-clan totdat je die 1.5k hebt uitgegeven aan drank, drugs, auto's en ho's.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Afgelopen twee maanden heb ik relatief weinig uitgegeven en ongeveer 1550 euro verdiend. Dan ga ik dat niet twee maanden op een spaarrekening zetten om op die manier 35 cent rente te verdienen.
Oh wut, is dat voor jou vandaag?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:41 schreef wolvendagen het volgende:
Er belde net iemand.Maar ik weet niet wie, want hing op na 2 keer overgaan
en ik weet niet of ik gebeld word door school als ik slaag
ik weet alleen van 4 en 5 dat je gebeld wordt als je zakt.
Het systeem van de bestuiving van bloemenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:36 schreef Otis2.0 het volgende:
Weten jullie wat trouwens echt een briljant ingenieus uitgedoktert systeem is?![]()
Tussen 16.00 en 17.00 uur wordt telefonisch bekend gemaaktquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Oh wut, is dat voor jou vandaag?
Voor 3 euro doe ik het ook niet hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Da's echt wel meer dan 35 cent hoor.Ik vind het raar in ieder geval. Ik boek gewoon elke maand een deel van mijn loon over naar mijn spaarrekening, wanneer ik iets duurs ga kopen oid haal ik het er wel weer af.
Het is nog lang geen 4 uur dus nergens om je zorgen over te maken. Maar jullie worden dus niet opgebeld als je gelaagd bent?quote:
Ik wilde zeggen, elke keer weer die TAN-code op je mobieltje ontvangen voor 32 cent.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Voor 3 euro doe ik het ook niet hoor. Ik snap je probleem niet zo. Als ik nou in september 7000 euro erop heb staan doe ik dat ook wel ja, maar dit is zo nutteloos
.
Dat systeem van jouw school is beter dan dat van mijne vorig jaar.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tussen 16.00 en 17.00 uur wordt telefonisch bekend gemaakt
wie afgewezen is.
Tussen 19.00 en 20.00 uur worden alle geslaagde
examenkandidaten op school verwacht voor de uitreiking van
de voorlopige cijferlijsten en de aanvraagformulieren t.b.v.
herkansing/cijferverbetering.
Volgens mn school wel.
Nee, dus ik moet tussen 4 en 5 weg hier.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het is nog lang geen 4 uur dus nergens om je zorgen over te maken. Maar jullie worden dus niet opgebeld als je gelaagd bent?
Wd smste mij in de nacht van vrijdag op zaterdag omstreeks 4:00 met de tekst HIHIHIH HOI!!!!11111quote:
Het is geen probleem. Ik snap het alleen niet. Maar jij moet het helemaal zelf weten natuurlijk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Voor 3 euro doe ik het ook niet hoor. Ik snap je probleem niet zo. Als ik nou in september 7000 euro erop heb staan doe ik dat ook wel ja, maar dit is zo nutteloos
.
Ja, ik ben ook wel blij dat ze het zo doen... maar toch, dan zit je tussen 4 een 5 echt te stressen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:44 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat systeem van jouw school is beter dan dat van mijne vorig jaar.Iedereen werd gewoon gebeld. En mijn mentor was een zeikstraal die iedereen gewoon eerst 30 seconden laat gissen ook nog.
Het niet beter vinden dat iedereen gebeld wordtquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:44 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat systeem van jouw school is beter dan dat van mijne vorig jaar.Iedereen werd gewoon gebeld. En mijn mentor was een zeikstraal die iedereen gewoon eerst 30 seconden laat gissen ook nog.
Gewoon muppetface doen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook wel blij dat ze het zo doen... maar toch, dan zit je tussen 4 een 5 echt te stressen.Ik ga echt huilen als ze me bellen.
Wat stomquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, dus ik moet tussen 4 en 5 weg hier.
Lullig is wel als ze je vergeten te bellen om te zeggen dat je gezakt bent met WD's systeem.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het niet beter vinden dat iedereen gebeld wordt![]()
Ik sms niet met FOK!kers.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wd smste mij in de nacht van vrijdag op zaterdag omstreeks 4:00 met de tekst HIHIHIH HOI!!!!11111
Ik gooi mezelf voor de trein als ik niet slaag, dan ben ik echt het afvoerputje van de maatschappij.quote:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:47 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik sms niet met FOK!kers. [ afbeelding ]
Ja, dat ben ik dus wel. Maar het is het idee.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:46 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die niet 100% zeker zijn dat ze geslaagd zijn.
quote:Kim Jong-Il prijst elftal
Noord-Korea heeft zijn voetballers geprezen om hun volharding en de felle strijd die ze gisteren voerden met de Brazilianen tijdens het WK voetbal. De Noord-Koreanen bleven kansen creëren zonder vertrouwen te verliezen ondanks een 2-0-achterstand, aldus staatspersbureau KCNA vanochtend.
De wedstrijd was vanaf het begin een stevige afwisseling tussen aanval en verdediging, stelde de spreekbuis van het stalinistische regime. Noord-Korea wist in de 88ste minuut nog te scoren. Het land vecht om de eerste twee plaatsen in groep G, ook wel de 'poule des doods' genoemd, met Brazilië, Ivoorkust en Portugal.
Kenker, nu wil ik snel mijn tentamen maken en constant F5'n op ns.nl/storingen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik gooi mezelf voor de trein als ik niet slaag, dan ben ik echt het afvoerputje van de maatschappij.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:48 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Kenker, nu wil ik snel mijn tentamen maken en constant F5'n op ns.nl/storingen.
Ik kan niet kijken of dat de jouwe is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:49 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen waarvan het nummer eindigt op 593![]()
Weet ik. Het heeft dan ook netnummer 0181.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kan niet kijken of dat de jouwe is.
Dan is het niet mijn nummer.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Weet ik. Het heeft dan ook netnummer 0181.
Club is goed, maar dude.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:56 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto is nog steeds killing me.
WAT, die is gewoon gratis man?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen, elke keer weer die TAN-code op je mobieltje ontvangen voor 32 cent.
Dat zit bij me in de klas. Als zij zo naar examenuitreiking gaat, ga ik kaaankerhard lachen als ze moet tekenen.quote:
quote:
Ja of zij om jou als je niet geslaagd bent!quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat zit bij me in de klas. Als zij zo naar examenuitreiking gaat, ga ik kaaankerhard lachen als ze moet tekenen.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja of zij om jou als je niet geslaagd bent!
Nee ik hoop het voor je.
Whehe.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Inderdaad snel weg voor je te laat komt ervoor.
Boeiend, is toch nog geen vier.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:12 schreef wolvendagen het volgende:
KANKER
mensen bellen, laten twee keer overgaan
kankerkanker.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:12 schreef wolvendagen het volgende:
KANKER
kankerkanker.
Maar dalijk bellen ze ook als ik geslaagd ben of zo. Ineens. outta nowhere of ze bellen eerder.quote:
Haha ik weet wie.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:12 schreef wolvendagen het volgende:
KANKER
kankerkanker.
Nee. Ik ben stressed out terwijl ik weet dat ik geslaagd ben.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:15 schreef Otis2.0 het volgende:
WD, doe je nu alleen zo gestresst zodat je straks extra blij kan doen?
Nee.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar dalijk bellen ze ook als ik geslaagd ben of zo. Ineens. outta nowhere of ze bellen eerder.
EN DAN BELLEN ZE EINZERquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:15 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga me aankleden en even naar de drogist.
quote:
Maar jij bent een meisje, jou neem ik niks kwalijk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:26 schreef Chai het volgende:
[..]
ik ook niet. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik ga naar Eindhoven verhuizen.quote:
quote:
Ik heb hetzelfde, alleen 0-1 voor Chili.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:31 schreef Bragi het volgende:
Mijn voorspellingen voor vandaag:
[ afbeelding ]
ROTTERDAM - Eindhoven is de onveiligste gemeente van Nederland. Dat blijkt zaterdag uit de jaarlijkse Misdaadmeter van het AD. Rotterdam staat op de tweede plaats.quote:
quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, alleen 0-1 voor Chili.
Ik snapte hem wel hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:29 schreef WillFerrell het volgende:
Hier, voor Chai en RV.
[ afbeelding ]
Ik heb:quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:31 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik snapte hem wel hoor. [ afbeelding ]
Ik ben Paula de koe niet.
Ik zei het ook alleen maar omdat het lek die plek net niet bedekte. Ik zou never nooit in reserve België willen wonen natuurlijk. Gekkies.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Veel files daar in de buurt. En je doet er lang over om op de snelweg te komen.
wat wie welke keeperquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:41 schreef reetveter het volgende:
Die keeper. Hoe erg je moet reageren.
Ed de Goeij.quote:
In het weekend is iedereen de stad in. Net zoals 's avondsquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:47 schreef Japsnars het volgende:
Die SC gaat overdag zo veel sneller dan in het weekend en 's avonds
Hoi
Nog niet toegevoegd aan msn zeker?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:47 schreef Japsnars het volgende:
Hoi
HAHAHAH KIJK MIJ PRECIES GOED WONEN DAN!!!quote:
Ik ben pas net thuisquote:
Wat? Waarvoor, die putdeksels?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:48 schreef reetveter het volgende:
Ik kreeg net een telefoontjeEr is me een advocaat toegewezen
![]()
Ha!quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HAHAHAH KIJK MIJ PRECIES GOED WONEN DAN!!!
Hele dag noemt ie dat.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben pas net thuis
Gewoon de hele tijd les gehad en vervolgens even op de hei gezeten, nu ben ik echt pas een kwartier thuis en het enige wat ik heb gedaan is op de bank zitten, de friteuse aangooien en nu op FOK zitten![]()
Ja, dan ineens niet. Maar wel als ie op Eindhoven staat.quote:
Waar?quote:
Ja, euh...quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dan ineens niet. Maar wel als ie op Eindhoven staat.
De klok tikt...ieder moment van de dag kan ze iemand anders ontmoeten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben pas net thuis
Gewoon de hele tijd les gehad en vervolgens even op de hei gezeten, nu ben ik echt pas een kwartier thuis en het enige wat ik heb gedaan is op de bank zitten, de friteuse aangooien en nu op FOK zitten![]()
WTF.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja. De gemeente heeft aangifte gedaan.
Ja ik wist niet hoe ik het anders moet verwoordenquote:
Ja man, op school riep ze opeens ook tegen een vriendin 'ik weet al wat ik vanmiddag ging doen en zo'n grote smile' en toen kreeg ik ook al meteen zo'n oh shit moment, maar het zal natuurlijk wel weer loos alarm zijn geweestquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
De klok tikt...ieder moment van de dag kan ze iemand anders ontmoeten.
Haha, wtfquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Celstraf, jij krijgt hem.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat loos alarm is hoor. Zo zeggen meiden dat als ze naar een jongen toe gaan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja man, op school riep ze opeens ook tegen een vriendin 'ik weet al wat ik vanmiddag ging doen en zo'n grote smile' en toen kreeg ik ook al meteen zo'n oh shit moment, maar het zal natuurlijk wel weer loos alarm zijn geweest
Ze zijn er achter gekomen dat rv hier illegaal is.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja ik wist niet hoe ik het anders moet verwoordenVond het zelf ook wat overdreven aangezien ik de afgelopen dagen steeds pas om half 6 thuis was maarja.
De hele dag tot nu toe dan.
Ja zei ik ook alquote:
Waarom zo doen dan...quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ze zijn er achter gekomen dat rv hier illegaal is.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:31 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, bel de gemeente dan gewoon 4 teh lolz en zeg "SEE YOU IN COURT"! En dan bel je de Rijdende Rechter op en zeg je dat de gemeente lastert.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja zei ik ook al. Dikke care, ik heb 8 of9 getuigen die kunnen zeggen dat ik helemaal niet op dat tijdstip op die plek ben geweest.
die Japanse chickquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:57 schreef Bragi het volgende:
Wie wordt eerder in de kont geneukt? rv in de bak of Japs chick door een schoolgenoot? Place your bets.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waarom zo doen dan...
Ik wou net aardig doen want een huisgenoot vindt je tweets tof. Maar nu zeg ik dat lekker niet meer.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waarom zo doen dan...
Ik wou net aardig doen want een huisgenoot vindt je tweets tof. Maar nu zeg ik dat lekker niet meer.
Waar is Laki's Beddingsoffice?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:57 schreef Bragi het volgende:
Wie wordt eerder in de kont geneukt? rv in de bak of Japs chick door een schoolgenoot? Place your bets.
quote:
Omdat ik er dan niet ben.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:47 schreef Japsnars het volgende:
Hoi
Chili is dus echt wel beter dan die hondenquote:
Waarom ik op Honduras zit? Fuck knows why, waarschijnlijk verkeerd om ingevuldquote:
Zonder dat stoere hosselgedoe dan:quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja man, op school riep ze opeens ook tegen een vriendin 'ik weet al wat ik vanmiddag ging doen en zo'n grote smile' en toen kreeg ik ook al meteen zo'n oh shit moment, maar het zal natuurlijk wel weer loos alarm zijn geweest
quote:
Ik denk Rv.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:57 schreef Bragi het volgende:
Grapje van wise.quote:
Chili is echt veel beter dan Hondurasquote:
Ja, 'gewoon wat mensen aan het toevoegen omdat dat wel zo gezellig is' ofzo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zonder dat stoere hosselgedoe dan:
`Hee, ik had je nog niet op msn, dus dacht dat t wel leuk zou zijn om je ff toe te voegen, kunnen we ook buiten school eens praten enzo.`
Ze gaat dan stierenpoep bellen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, 'gewoon wat mensen aan het toevoegen omdat dat wel zo gezellig is' ofzo.
Er zijn putdeksels gestolen en getuigen hebben mij dat zien doen. Alleen lag ik op dat moment heel ergens anders.quote:
die aanhang geeft ze echt geen magische krachten en alle grootmachten (exclusief Duitsland) hebben tot nu toe moeite gehad met scoren dus ook van Spanje verwacht ik niet ineens een over 2.5quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Chili is echt veel beter dan Honduras. Tevens het thuisland verliest nooit met 3-0 met alle aanhang. Dan wint Spanje eerder met 3-0.
quote:
Ik heb nog nooit, maar echt nog nooit iemand zo moeilijk zien doen of die iemand meost toevoegenquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan kom je echt over als een AdvancedPower.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
In je vriendin.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
Er zijn putdeksels gestolen en getuigen hebben mij dat zien doen. Alleen lag ik op dat moment heel ergens anders.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
Er zijn putdeksels gestolen en getuigen hebben mij dat zien doen. Alleen lag ik op dat moment heel ergens anders.
Heeft 'ie in haar put liggen wroeten.quote:
Beddingsofficequote:
Heb je je uitslag al?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |