Nee. Ik ben stressed out terwijl ik weet dat ik geslaagd ben.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:15 schreef Otis2.0 het volgende:
WD, doe je nu alleen zo gestresst zodat je straks extra blij kan doen?
Nee.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar dalijk bellen ze ook als ik geslaagd ben of zo. Ineens. outta nowhere of ze bellen eerder.
EN DAN BELLEN ZE EINZERquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:15 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga me aankleden en even naar de drogist.
quote:
Maar jij bent een meisje, jou neem ik niks kwalijk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:26 schreef Chai het volgende:
[..]
ik ook niet. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik ga naar Eindhoven verhuizen.quote:
quote:
Ik heb hetzelfde, alleen 0-1 voor Chili.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:31 schreef Bragi het volgende:
Mijn voorspellingen voor vandaag:
[ afbeelding ]
ROTTERDAM - Eindhoven is de onveiligste gemeente van Nederland. Dat blijkt zaterdag uit de jaarlijkse Misdaadmeter van het AD. Rotterdam staat op de tweede plaats.quote:
quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, alleen 0-1 voor Chili.
Ik snapte hem wel hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:29 schreef WillFerrell het volgende:
Hier, voor Chai en RV.
[ afbeelding ]
Ik heb:quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:31 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik snapte hem wel hoor. [ afbeelding ]
Ik ben Paula de koe niet.
Ik zei het ook alleen maar omdat het lek die plek net niet bedekte. Ik zou never nooit in reserve België willen wonen natuurlijk. Gekkies.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Veel files daar in de buurt. En je doet er lang over om op de snelweg te komen.
wat wie welke keeperquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:41 schreef reetveter het volgende:
Die keeper. Hoe erg je moet reageren.
Ed de Goeij.quote:
In het weekend is iedereen de stad in. Net zoals 's avondsquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:47 schreef Japsnars het volgende:
Die SC gaat overdag zo veel sneller dan in het weekend en 's avonds
Hoi
Nog niet toegevoegd aan msn zeker?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:47 schreef Japsnars het volgende:
Hoi
HAHAHAH KIJK MIJ PRECIES GOED WONEN DAN!!!quote:
Ik ben pas net thuisquote:
Wat? Waarvoor, die putdeksels?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:48 schreef reetveter het volgende:
Ik kreeg net een telefoontjeEr is me een advocaat toegewezen
![]()
Ha!quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HAHAHAH KIJK MIJ PRECIES GOED WONEN DAN!!!
Hele dag noemt ie dat.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben pas net thuis
Gewoon de hele tijd les gehad en vervolgens even op de hei gezeten, nu ben ik echt pas een kwartier thuis en het enige wat ik heb gedaan is op de bank zitten, de friteuse aangooien en nu op FOK zitten![]()
Ja, dan ineens niet. Maar wel als ie op Eindhoven staat.quote:
Waar?quote:
Ja, euh...quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dan ineens niet. Maar wel als ie op Eindhoven staat.
De klok tikt...ieder moment van de dag kan ze iemand anders ontmoeten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben pas net thuis
Gewoon de hele tijd les gehad en vervolgens even op de hei gezeten, nu ben ik echt pas een kwartier thuis en het enige wat ik heb gedaan is op de bank zitten, de friteuse aangooien en nu op FOK zitten![]()
WTF.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja. De gemeente heeft aangifte gedaan.
Ja ik wist niet hoe ik het anders moet verwoordenquote:
Ja man, op school riep ze opeens ook tegen een vriendin 'ik weet al wat ik vanmiddag ging doen en zo'n grote smile' en toen kreeg ik ook al meteen zo'n oh shit moment, maar het zal natuurlijk wel weer loos alarm zijn geweestquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
De klok tikt...ieder moment van de dag kan ze iemand anders ontmoeten.
Haha, wtfquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Celstraf, jij krijgt hem.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat loos alarm is hoor. Zo zeggen meiden dat als ze naar een jongen toe gaan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja man, op school riep ze opeens ook tegen een vriendin 'ik weet al wat ik vanmiddag ging doen en zo'n grote smile' en toen kreeg ik ook al meteen zo'n oh shit moment, maar het zal natuurlijk wel weer loos alarm zijn geweest
Ze zijn er achter gekomen dat rv hier illegaal is.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja ik wist niet hoe ik het anders moet verwoordenVond het zelf ook wat overdreven aangezien ik de afgelopen dagen steeds pas om half 6 thuis was maarja.
De hele dag tot nu toe dan.
Ja zei ik ook alquote:
Waarom zo doen dan...quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ze zijn er achter gekomen dat rv hier illegaal is.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:31 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, bel de gemeente dan gewoon 4 teh lolz en zeg "SEE YOU IN COURT"! En dan bel je de Rijdende Rechter op en zeg je dat de gemeente lastert.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja zei ik ook al. Dikke care, ik heb 8 of9 getuigen die kunnen zeggen dat ik helemaal niet op dat tijdstip op die plek ben geweest.
die Japanse chickquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:57 schreef Bragi het volgende:
Wie wordt eerder in de kont geneukt? rv in de bak of Japs chick door een schoolgenoot? Place your bets.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waarom zo doen dan...
Ik wou net aardig doen want een huisgenoot vindt je tweets tof. Maar nu zeg ik dat lekker niet meer.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waarom zo doen dan...
Ik wou net aardig doen want een huisgenoot vindt je tweets tof. Maar nu zeg ik dat lekker niet meer.
Waar is Laki's Beddingsoffice?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:57 schreef Bragi het volgende:
Wie wordt eerder in de kont geneukt? rv in de bak of Japs chick door een schoolgenoot? Place your bets.
quote:
Omdat ik er dan niet ben.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:47 schreef Japsnars het volgende:
Hoi
Chili is dus echt wel beter dan die hondenquote:
Waarom ik op Honduras zit? Fuck knows why, waarschijnlijk verkeerd om ingevuldquote:
Zonder dat stoere hosselgedoe dan:quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja man, op school riep ze opeens ook tegen een vriendin 'ik weet al wat ik vanmiddag ging doen en zo'n grote smile' en toen kreeg ik ook al meteen zo'n oh shit moment, maar het zal natuurlijk wel weer loos alarm zijn geweest
quote:
Ik denk Rv.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:57 schreef Bragi het volgende:
Grapje van wise.quote:
Chili is echt veel beter dan Hondurasquote:
Ja, 'gewoon wat mensen aan het toevoegen omdat dat wel zo gezellig is' ofzo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zonder dat stoere hosselgedoe dan:
`Hee, ik had je nog niet op msn, dus dacht dat t wel leuk zou zijn om je ff toe te voegen, kunnen we ook buiten school eens praten enzo.`
Ze gaat dan stierenpoep bellen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, 'gewoon wat mensen aan het toevoegen omdat dat wel zo gezellig is' ofzo.
Er zijn putdeksels gestolen en getuigen hebben mij dat zien doen. Alleen lag ik op dat moment heel ergens anders.quote:
die aanhang geeft ze echt geen magische krachten en alle grootmachten (exclusief Duitsland) hebben tot nu toe moeite gehad met scoren dus ook van Spanje verwacht ik niet ineens een over 2.5quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Chili is echt veel beter dan Honduras. Tevens het thuisland verliest nooit met 3-0 met alle aanhang. Dan wint Spanje eerder met 3-0.
quote:
Ik heb nog nooit, maar echt nog nooit iemand zo moeilijk zien doen of die iemand meost toevoegenquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan kom je echt over als een AdvancedPower.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
In je vriendin.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
Er zijn putdeksels gestolen en getuigen hebben mij dat zien doen. Alleen lag ik op dat moment heel ergens anders.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
Er zijn putdeksels gestolen en getuigen hebben mij dat zien doen. Alleen lag ik op dat moment heel ergens anders.
Heeft 'ie in haar put liggen wroeten.quote:
Beddingsofficequote:
Heb je je uitslag al?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |