Ja, euh...quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dan ineens niet. Maar wel als ie op Eindhoven staat.
De klok tikt...ieder moment van de dag kan ze iemand anders ontmoeten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben pas net thuis
Gewoon de hele tijd les gehad en vervolgens even op de hei gezeten, nu ben ik echt pas een kwartier thuis en het enige wat ik heb gedaan is op de bank zitten, de friteuse aangooien en nu op FOK zitten![]()
WTF.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja. De gemeente heeft aangifte gedaan.
Ja ik wist niet hoe ik het anders moet verwoordenquote:
Ja man, op school riep ze opeens ook tegen een vriendin 'ik weet al wat ik vanmiddag ging doen en zo'n grote smile' en toen kreeg ik ook al meteen zo'n oh shit moment, maar het zal natuurlijk wel weer loos alarm zijn geweestquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
De klok tikt...ieder moment van de dag kan ze iemand anders ontmoeten.
Haha, wtfquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Celstraf, jij krijgt hem.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat loos alarm is hoor. Zo zeggen meiden dat als ze naar een jongen toe gaan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja man, op school riep ze opeens ook tegen een vriendin 'ik weet al wat ik vanmiddag ging doen en zo'n grote smile' en toen kreeg ik ook al meteen zo'n oh shit moment, maar het zal natuurlijk wel weer loos alarm zijn geweest
Ze zijn er achter gekomen dat rv hier illegaal is.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja ik wist niet hoe ik het anders moet verwoordenVond het zelf ook wat overdreven aangezien ik de afgelopen dagen steeds pas om half 6 thuis was maarja.
De hele dag tot nu toe dan.
Ja zei ik ook alquote:
Waarom zo doen dan...quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ze zijn er achter gekomen dat rv hier illegaal is.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:31 schreef Bragi het volgende:
Mijn voorspellingen voor vandaag:
[ afbeelding ]
Nou, bel de gemeente dan gewoon 4 teh lolz en zeg "SEE YOU IN COURT"! En dan bel je de Rijdende Rechter op en zeg je dat de gemeente lastert.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja zei ik ook al. Dikke care, ik heb 8 of9 getuigen die kunnen zeggen dat ik helemaal niet op dat tijdstip op die plek ben geweest.
die Japanse chickquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:57 schreef Bragi het volgende:
Wie wordt eerder in de kont geneukt? rv in de bak of Japs chick door een schoolgenoot? Place your bets.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waarom zo doen dan...
Ik wou net aardig doen want een huisgenoot vindt je tweets tof. Maar nu zeg ik dat lekker niet meer.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waarom zo doen dan...
Ik wou net aardig doen want een huisgenoot vindt je tweets tof. Maar nu zeg ik dat lekker niet meer.
Waar is Laki's Beddingsoffice?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:57 schreef Bragi het volgende:
Wie wordt eerder in de kont geneukt? rv in de bak of Japs chick door een schoolgenoot? Place your bets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |