quote:
Omdat ik er dan niet ben.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:47 schreef Japsnars het volgende:
Die SC gaat overdag zo veel sneller dan in het weekend en 's avonds
Hoi
Chili is dus echt wel beter dan die hondenquote:
Waarom ik op Honduras zit? Fuck knows why, waarschijnlijk verkeerd om ingevuldquote:
Zonder dat stoere hosselgedoe dan:quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja man, op school riep ze opeens ook tegen een vriendin 'ik weet al wat ik vanmiddag ging doen en zo'n grote smile' en toen kreeg ik ook al meteen zo'n oh shit moment, maar het zal natuurlijk wel weer loos alarm zijn geweest
quote:
Ik denk Rv.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:57 schreef Bragi het volgende:
Wie wordt eerder in de kont geneukt? rv in de bak of Japs chick door een schoolgenoot? Place your bets.
Grapje van wise.quote:
Chili is echt veel beter dan Hondurasquote:
Ja, 'gewoon wat mensen aan het toevoegen omdat dat wel zo gezellig is' ofzo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zonder dat stoere hosselgedoe dan:
`Hee, ik had je nog niet op msn, dus dacht dat t wel leuk zou zijn om je ff toe te voegen, kunnen we ook buiten school eens praten enzo.`
Ze gaat dan stierenpoep bellen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, 'gewoon wat mensen aan het toevoegen omdat dat wel zo gezellig is' ofzo.
Er zijn putdeksels gestolen en getuigen hebben mij dat zien doen. Alleen lag ik op dat moment heel ergens anders.quote:
die aanhang geeft ze echt geen magische krachten en alle grootmachten (exclusief Duitsland) hebben tot nu toe moeite gehad met scoren dus ook van Spanje verwacht ik niet ineens een over 2.5quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Chili is echt veel beter dan Honduras. Tevens het thuisland verliest nooit met 3-0 met alle aanhang. Dan wint Spanje eerder met 3-0.
quote:
Ik heb nog nooit, maar echt nog nooit iemand zo moeilijk zien doen of die iemand meost toevoegenquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan kom je echt over als een AdvancedPower.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
In je vriendin.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
Er zijn putdeksels gestolen en getuigen hebben mij dat zien doen. Alleen lag ik op dat moment heel ergens anders.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
Er zijn putdeksels gestolen en getuigen hebben mij dat zien doen. Alleen lag ik op dat moment heel ergens anders.
Heeft 'ie in haar put liggen wroeten.quote:
Beddingsofficequote:
Heb je je uitslag al?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |