Dan is het niet mijn nummer.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Weet ik. Het heeft dan ook netnummer 0181.
Club is goed, maar dude.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:56 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto is nog steeds killing me.
WAT, die is gewoon gratis man?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen, elke keer weer die TAN-code op je mobieltje ontvangen voor 32 cent.
Dat zit bij me in de klas. Als zij zo naar examenuitreiking gaat, ga ik kaaankerhard lachen als ze moet tekenen.quote:
quote:
Ja of zij om jou als je niet geslaagd bent!quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat zit bij me in de klas. Als zij zo naar examenuitreiking gaat, ga ik kaaankerhard lachen als ze moet tekenen.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja of zij om jou als je niet geslaagd bent!
Nee ik hoop het voor je.
Whehe.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Inderdaad snel weg voor je te laat komt ervoor.
Boeiend, is toch nog geen vier.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:12 schreef wolvendagen het volgende:
KANKER
mensen bellen, laten twee keer overgaan
kankerkanker.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:12 schreef wolvendagen het volgende:
KANKER
kankerkanker.
Maar dalijk bellen ze ook als ik geslaagd ben of zo. Ineens. outta nowhere of ze bellen eerder.quote:
Haha ik weet wie.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:12 schreef wolvendagen het volgende:
KANKER
kankerkanker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |