Het is nog lang geen 4 uur dus nergens om je zorgen over te maken. Maar jullie worden dus niet opgebeld als je gelaagd bent?quote:
Ik wilde zeggen, elke keer weer die TAN-code op je mobieltje ontvangen voor 32 cent.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Voor 3 euro doe ik het ook niet hoor. Ik snap je probleem niet zo. Als ik nou in september 7000 euro erop heb staan doe ik dat ook wel ja, maar dit is zo nutteloos
.
Dat systeem van jouw school is beter dan dat van mijne vorig jaar.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tussen 16.00 en 17.00 uur wordt telefonisch bekend gemaakt
wie afgewezen is.
Tussen 19.00 en 20.00 uur worden alle geslaagde
examenkandidaten op school verwacht voor de uitreiking van
de voorlopige cijferlijsten en de aanvraagformulieren t.b.v.
herkansing/cijferverbetering.
Volgens mn school wel.
Nee, dus ik moet tussen 4 en 5 weg hier.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het is nog lang geen 4 uur dus nergens om je zorgen over te maken. Maar jullie worden dus niet opgebeld als je gelaagd bent?
Wd smste mij in de nacht van vrijdag op zaterdag omstreeks 4:00 met de tekst HIHIHIH HOI!!!!11111quote:
Het is geen probleem. Ik snap het alleen niet. Maar jij moet het helemaal zelf weten natuurlijk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Voor 3 euro doe ik het ook niet hoor. Ik snap je probleem niet zo. Als ik nou in september 7000 euro erop heb staan doe ik dat ook wel ja, maar dit is zo nutteloos
.
Ja, ik ben ook wel blij dat ze het zo doen... maar toch, dan zit je tussen 4 een 5 echt te stressen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:44 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat systeem van jouw school is beter dan dat van mijne vorig jaar.Iedereen werd gewoon gebeld. En mijn mentor was een zeikstraal die iedereen gewoon eerst 30 seconden laat gissen ook nog.
Het niet beter vinden dat iedereen gebeld wordtquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:44 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat systeem van jouw school is beter dan dat van mijne vorig jaar.Iedereen werd gewoon gebeld. En mijn mentor was een zeikstraal die iedereen gewoon eerst 30 seconden laat gissen ook nog.
Gewoon muppetface doen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook wel blij dat ze het zo doen... maar toch, dan zit je tussen 4 een 5 echt te stressen.Ik ga echt huilen als ze me bellen.
Wat stomquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, dus ik moet tussen 4 en 5 weg hier.
Lullig is wel als ze je vergeten te bellen om te zeggen dat je gezakt bent met WD's systeem.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het niet beter vinden dat iedereen gebeld wordt![]()
Ik sms niet met FOK!kers.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wd smste mij in de nacht van vrijdag op zaterdag omstreeks 4:00 met de tekst HIHIHIH HOI!!!!11111
Ik gooi mezelf voor de trein als ik niet slaag, dan ben ik echt het afvoerputje van de maatschappij.quote:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:47 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik sms niet met FOK!kers. [ afbeelding ]
Ja, dat ben ik dus wel. Maar het is het idee.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:46 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die niet 100% zeker zijn dat ze geslaagd zijn.
quote:Kim Jong-Il prijst elftal
Noord-Korea heeft zijn voetballers geprezen om hun volharding en de felle strijd die ze gisteren voerden met de Brazilianen tijdens het WK voetbal. De Noord-Koreanen bleven kansen creëren zonder vertrouwen te verliezen ondanks een 2-0-achterstand, aldus staatspersbureau KCNA vanochtend.
De wedstrijd was vanaf het begin een stevige afwisseling tussen aanval en verdediging, stelde de spreekbuis van het stalinistische regime. Noord-Korea wist in de 88ste minuut nog te scoren. Het land vecht om de eerste twee plaatsen in groep G, ook wel de 'poule des doods' genoemd, met Brazilië, Ivoorkust en Portugal.
Kenker, nu wil ik snel mijn tentamen maken en constant F5'n op ns.nl/storingen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik gooi mezelf voor de trein als ik niet slaag, dan ben ik echt het afvoerputje van de maatschappij.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:48 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Kenker, nu wil ik snel mijn tentamen maken en constant F5'n op ns.nl/storingen.
Ik kan niet kijken of dat de jouwe is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:49 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen waarvan het nummer eindigt op 593![]()
Weet ik. Het heeft dan ook netnummer 0181.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kan niet kijken of dat de jouwe is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |