Ja die 22 cent is de moeite ruimschoot waard.quote:
Zegt de rich boy.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:35 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben denk ik de armste uit de SC op rv na.
Elke maand doe je ook grote inkopen en zulks.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja die 22 cent is de moeite ruimschoot waard.
Mensen die niet met geld om kunnen gaanquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:36 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat, wie niet met geld om kan gaan en het dan op de normale rekening laat staan.
Rich boyquote:
Hm.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Rich boy. Dat mijn ouders welvarend zijn wil niet zeggen dat ik dat ben. As we are speaking 80 euro op m'n lopende rekening en m'n spaarrekening is al leeggeplunderd.
IK ZEG TOCH DAT IK HET VOLGENDE MAAND MOET HEBBEN VOOR EEN VAKANTIE WAAROM ZOU IK HET DAN NU EEN MAAND OP EEN SPAARREKENING ZETTEN?!?!?!?!?!?!quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:36 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Elke maand doe je ook grote inkopen en zulks.
Rentequote:Op woensdag 16 juni 2010 12:37 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
IK ZEG TOCH DAT IK HET VOLGENDE MAAND MOET HEBBEN VOOR EEN VAKANTIE WAAROM ZOU IK HET DAN NU EEN MAAND OP EEN SPAARREKENING ZETTEN?!?!?!?!?!?!
Ja, een jaar heeft 12 maanden, Einstein. Waar komt dat geld ineens vandaan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:37 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
IK ZEG TOCH DAT IK HET VOLGENDE MAAND MOET HEBBEN VOOR EEN VAKANTIE WAAROM ZOU IK HET DAN NU EEN MAAND OP EEN SPAARREKENING ZETTEN?!?!?!?!?!?!
Afgelopen twee maanden heb ik relatief weinig uitgegeven en ongeveer 1550 euro verdiend. Dan ga ik dat niet twee maanden op een spaarrekening zetten om op die manier 35 cent rente te verdienenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, een jaar heeft 12 maanden, Einstein. Waar komt dat geld ineens vandaan?
Da's echt wel meer dan 35 cent hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Afgelopen twee maanden heb ik weinig uitgegeven en ongeveer 1350 euro verdiend. Dan ga ik dat niet twee maanden op een spaarrekening zetten om op die manier 35 cent rente te verdienen.
Ik zet jou en rich boy Lakitu hierbij uit de straat-clan totdat je die 1.5k hebt uitgegeven aan drank, drugs, auto's en ho's.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Afgelopen twee maanden heb ik relatief weinig uitgegeven en ongeveer 1550 euro verdiend. Dan ga ik dat niet twee maanden op een spaarrekening zetten om op die manier 35 cent rente te verdienen.
Oh wut, is dat voor jou vandaag?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:41 schreef wolvendagen het volgende:
Er belde net iemand.Maar ik weet niet wie, want hing op na 2 keer overgaan
en ik weet niet of ik gebeld word door school als ik slaag
ik weet alleen van 4 en 5 dat je gebeld wordt als je zakt.
Het systeem van de bestuiving van bloemenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:36 schreef Otis2.0 het volgende:
Weten jullie wat trouwens echt een briljant ingenieus uitgedoktert systeem is?![]()
Tussen 16.00 en 17.00 uur wordt telefonisch bekend gemaaktquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Oh wut, is dat voor jou vandaag?
Voor 3 euro doe ik het ook niet hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Da's echt wel meer dan 35 cent hoor.Ik vind het raar in ieder geval. Ik boek gewoon elke maand een deel van mijn loon over naar mijn spaarrekening, wanneer ik iets duurs ga kopen oid haal ik het er wel weer af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |