Al die bedragen hier geloof ik ook direct.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:26 schreef wise het volgende:
[..]
Buschauffeur en 33K? Ik weet waarop ik ga solliciteren.
¤300,- voor een telefoonrekening.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee telefoonrekening die ik op dat moment niet betalen kon.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:27 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
¤300,- voor een telefoonrekening.!!
Als ik zou liegen om m'n saldo zou ik echt wel wat meer erbij verzinnen dan 2kquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:27 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Al die bedragen hier geloof ik ook direct.
Nee t mobile had een fout gemaakt met internet op mijn mobiel. En op dat moment had ik geen geld en moest het binnen zoveel dagen betalen vandaar.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:27 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
¤300,- voor een telefoonrekening.!!
Mensen die 'ervan staan te kijken' als ze 50 moeten betalenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:28 schreef wise het volgende:
[..]
![]()
Zekers. Ik sta er al van te kijken als ik 50 moet betalen. Maar 300 euro.
Ik heb (eerlijk) nooit meer dan ¤300,- op mijn normale rekening. Waarom zou ik dat doen. Gewoon hoppa naar de spaarrekening.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als ik zou liegen om m'n saldo zou ik echt wel wat meer erbij verzinnen dan 2k
En je hebt het niet gelijk teruggekregen ofzo?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee t mobile had een fout gemaakt met internet op mijn mobiel. En op dat moment had ik geen geld en moest het binnen zoveel dagen betalen vandaar.
dat heb ik 3 keer gehad en ze zouden 127 euro terug verwerken, in januari al, nog niet gedaan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee t mobile had een fout gemaakt met internet op mijn mobiel. En op dat moment had ik geen geld en moest het binnen zoveel dagen betalen vandaar.
Inderdaad. Mijn god, ¤300,- daar heb je zo wat mijn hele jaarabbo mee.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:28 schreef wise het volgende:
[..]
![]()
Zekers. Ik sta er al van te kijken als ik 50 moet betalen. Maar 300 euro.
Omdat ik over een maand op vakantie ga en geld meemoet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb (eerlijk) nooit meer dan ¤300,- op mijn normale rekening. Waarom zou ik dat doen. Gewoon hoppa naar de spaarrekening.
Wel, ze hebben het bedrag steeds van mijn telefoonrekening afgehaald dus hoefde paar maanden niets te betalen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En je hebt het gelijk niet teruggekregen ofzo?
Ja ze zijn soms zo slordig met die dingenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dat heb ik 3 keer gehad en ze zouden 127 euro terug verwerken, in januari al, nog niet gedaan.
Mijn max is 30, mijn normale is 13.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:29 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mensen die 'ervan staan te kijken' als ze 50 moeten betalen![]()
.
Mensen die nog nooit een enorme telefoonrekening hebben gehad![]()
.
Ja, over een maand. Wat moet je er nu mee dan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Omdat ik over een maand op vakantie ga en geld meemoet.
Waarom zou ik het nu op mn spaarrekening zetten en over een maand weer terughalen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:34 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, over een maand. Wat moet je er nu mee dan.
Oh zo. Nou, ik heb nooit problemen met T-Mobile. Ze hebben zelfs die internetkorting voor mij al gegeven.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wel, ze hebben het bedrag steeds van mijn telefoonrekening afgehaald dus hoefde paar maanden niets te betalen.
Rente.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom zou ik het nu op mn spaarrekening zetten en over een maand weer terughalen?
30 euro en ik zat er elke maand overheen omdat ze mn internet opgefucked hadden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:33 schreef Otis2.0 het volgende:
Mijn telefoonrekening is gemiddeld iets van 40 in de maand maar is ook wel eens flink over de 100 geweest.
Ja en nu heb je zo een storing en ik kan niet gebeld worden, en er wordt niks aan gedaan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ze zijn soms zo slordig met die dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |