en jij gelooft datquote:
ik kreeg brief binnen en 2 dagen later stond het eropquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:23 schreef tliciouz het volgende:
WHUT. Ik kijk net en mijn geld van de belastingsdienst staat er opmaar geen brief gehad.
wat, ik heb ook geen brief gehad. even kijken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:23 schreef tliciouz het volgende:
WHUT. Ik kijk net en mijn geld van de belastingsdienst staat er opmaar geen brief gehad.
Ja maar ik heb heul geen brief.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:23 schreef wise het volgende:
[..]
ik kreeg brief binnen en 2 dagen later stond het erop
quote:
Komt goed. Bij mijn ouders staat het er ook al een paar dagen op en die kregen net ook pas een brief.quote:
BUIG VOOR MIJN GELDquote:
Komt vast nog welquote:
Ja ik vind het prima hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Komt goed. Bij mijn ouders staat het er ook al een paar dagen op en die kregen net ook pas een brief.
Kost en inwoning?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:24 schreef tliciouz het volgende:
En kutte van alles is dat ik die 300 euro meteen weer kan overmaken naar vriendlief
Inderdaad snel weg voor je te laat komt ervoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:24 schreef Bragi het volgende:
Het debielenuurtje is weer begonnen blijkbaar.Laters.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Inderdaad snel weg voor je te laat komt ervoor.
nee ze betaald hem om haar vriend te zijn.quote:
Buschauffeur en 33K? Ik weet waarop ik ga solliciteren.quote:
Nee telefoonrekening die ik op dat moment niet betalen kon.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nee ze betaald hem om haar vriend te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |