Ok, sorry! Ik had het de eerste keer dat ik je verzoek zag gecheckt en zag dat het open was en heb weer weggeklikt in de veronderstelling dat het al opengegooid was. Vanochtend heb ik het dus even snel vanaf de foon voor je gekicktquote:Op maandag 14 juni 2010 21:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Voor gewone usertjes niet. In elk geval niet voor mij.
Een post uit het topic citeren geeft deze melding:
Dit topic is ouder dan 1274 dagen. Je kunt er daarom niet meer op reageren. Als je over dit onderwerp nog iets wil zeggen, start dan een nieuw topic met een verwijzing daar deze.
Het viel toch wel meequote:Op donderdag 17 juni 2010 15:34 schreef Bluesdude het volgende:
[Schokkend!] PvdA stuurt aan op racistisch kabinet met PVV!
trolltopic met trolltitel...
het kan toch nooit een serieus topic worden zo ?
Ik krijg die melding niet, zal het even doorspelen aan mensen die hier meer verstand van hebbenquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:44 schreef maartena het volgende:
Westerlingen net zo "bekrompen" als moslims?
Ergens in dat topic zit iemand met een icoontje op een home.planet.nl account dat niet meer werkt.... (vraagt om wachtwoord)
Leuk dat je de titel verandert, maar wat doet het in POL? er loopt een zelfde topic over in NWS en het zou beter passen in het wetenschapsforum. Het heeft geen fluit met politiek te maken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kan er op gelet worden, dat topics die hier geopend worden in ieder geval zijdelings met politiek te maken hebben en niet alleen vanwege hoop op provocatie? Voorbeeldje: Etnische diversiteit in klassen leidt tot slechte prestaties
Natuurlijk wel, gezien de politieke (!) discussies over zwarte en witte scholen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 07:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Leuk dat je de titel verandert, maar wat doet het in POL? er loopt een zelfde topic over in NWS en het zou beter passen in het wetenschapsforum. Het heeft geen fluit met politiek te maken.
Maar de discussie leeft voortquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:04 schreef Ryan3 het volgende:
Nieuw politiek onderwerp; wat is jouw etnische achtergrond?
Deze kan dicht, gaat niet door..
Ik hoop het toch niet. Andere partijen hebben dit niet opgenomen in hun verlanglijstje. En eerlijk vind ik dat maar goed ook. Nederland zou zo wel erg bedenkelijke trekjes krijgen.quote:
Subtiel.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:35 schreef GSbrder het volgende:
Politiek stelsel Nederland achterhaald?
Jammer van de mooie discussie, maar het verwaterd een beetje in moddergooien en uitschelden.
Waar nog meer?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:43 schreef justanick het volgende:
[..]
Subtiel.
Maar inderdaad, er zijn wat topics waar even wat modjes doorheen moeten.
Ik vind die wel op de persoon maar niet echt hard ofzo. En helaas ook niet uit de toon vallend in het topic.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:41 schreef Klopkoek het volgende:
owja, dat gezuig van pietverdriet en van scorpie mag wel zeker? scorpie leverde gewoon een laag bij de grondse streek, justanigger
Politiek stelsel Nederland achterhaald ?
Politiek stelsel Nederland achterhaald ?
Hoe voorspelbaar jouw reactie weer.... zo ontzettend voorspelbaar...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:46 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik vind die wel op de persoon maar niet echt hard ofzo. En helaas ook niet uit de toon vallend in het topic.
Dat je je blijkbaar aangesproken voelt (en weer een poging doet om mij te beledigen middels een flauwe racial slur) zegt eigenlijk al genoeg.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:41 schreef Klopkoek het volgende:
owja, dat gezuig van pietverdriet en van scorpie mag wel zeker? scorpie leverde gewoon een laag bij de grondse streek, justanigger
Jij zou het ook niet leuk vinden als je vermeende persoonlijke situatie erbij wordt gehaald om je in diskrediet te brengenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:08 schreef justanick het volgende:
[..]
Dat je je blijkbaar aangesproken voelt (en weer een poging doet om mij te beledigen middels een flauwe racial slur) zegt eigenlijk al genoeg.
Misschien ben ik te stoned van de pijnstillers ofzo, maarre: watte?quote:Op zondag 27 juni 2010 18:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Klopkoek's minimumloon + belastingen + verassingentopic Kan iemand even de crematies veranderen in onverwachte gebeurtenissen?
Taalfoutje in de topictitel.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:49 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Misschien ben ik te stoned van de pijnstillers ofzo, maarre: watte?
Ik had van jou een hogere pet opquote:Op zondag 27 juni 2010 19:49 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Misschien ben ik te stoned van de pijnstillers ofzo, maarre: watte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |