Ik sms haar terug dat ik wel zin heb en dat ik van de partij zal zijn.quote:Kom je zaterdag ook op mijn verjaardagsparty? Half 9 begint het. Xx [insert name]
quote:
Als jij mij bijles geeft moet dat wel een 8/10 worden.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:24 schreef Ravenous- het volgende:
Props voor je zinsbouw, maar je interpunctie en spelling kunnen beter.
6/10
Heineken is wel redelijk chil, mits je het niet hoeft te combineren met ander bierquote:Op maandag 14 juni 2010 21:24 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Mensen die geen bier drinken.
Bier! Als het maar geen Heineken is.
vrouwen die wel even denken dat ze kunnen zeggen welk bier ik wel of niet mag drinken.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:24 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Mensen die geen bier drinken.
Ik zeg niet dat jij geen Heineken mag drinken, ik zeg wat ik van Heineken vind. Ik vind Heineken 'quote:Op maandag 14 juni 2010 21:25 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
vrouwen die wel even denken dat ze kunnen zeggen welk bier ik wel of niet mag drinken.
godverdomme TS is echt een gappie.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:29 schreef Jig_Saw het volgende:
Op maandag 14 juni 2010 21:21 schreef AdvancedPower het volgende:
Het is vrijdagavond om ongeveer half 11 s' avonds, ik hang in het dorp rond met nog wat vrienden, en krijg een sms'je. Ik open hem vlot door op het touch-screen te tikken.
[..]
Ik sms haar terug dat ik wel zin heb en dat ik van de partij zal zijn.
Zaterdagsavonds ben ik zoals gezegd om half 9 op de plek van bestemming. Iedereen juicht als ik binnen kom.
[ afbeelding ]
![]()
??Que!^&*(@?__?!
Ik dronk niet hoor. Maar er was Vodka, rode en witte spermakleurachtige flesjes. En bier, van alles wat.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:29 schreef o.us het volgende:
Welk merk bier dronk je TS? Als het slootwater is sluit ik je topic.
De OP niet lezenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:29 schreef o.us het volgende:
Welk merk bier dronk je TS? Als het slootwater is sluit ik je topic.
quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:29 schreef Jig_Saw het volgende:
Op maandag 14 juni 2010 21:21 schreef AdvancedPower het volgende:
Het is vrijdagavond om ongeveer half 11 s' avonds, ik hang in het dorp rond met nog wat vrienden, en krijg een sms'je. Ik open hem vlot door op het touch-screen te tikken.
[..]
Zaterdagsavonds ben ik zoals gezegd om half 9 op de plek van bestemming. Iedereen juicht stenigd me als ik binnen kom.
[ afbeelding ]
![]()
??Que!^&*(@?__?!
Nee, hij heeft cola op een feestje gedronken.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:41 schreef Zwolsboy het volgende:TS is naar de kleuterdisco geweest met nep bier (ranja)
Puur door 1 biertje of in combinatie met andere shit?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:49 schreef Achterlijke-Gladiool het volgende:
Ik ben een keer stomdronken van 1 biertje geweest. Jouw stelling gaat dus niet per definitie op. Echter, veel aandachtshoeren gedragen zich graag dronken.
k ook niet szweet jee! hadz jue daar problems mee..!quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:22 schreef TNA het volgende:
Ongelofelijk TS, de waardeloze topics die jij weet te openen
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:22 schreef TNA het volgende:
Ongelofelijk TS, de waardeloze topics die jij weet te openen
HAHA, ik keek niet goed en dacht dat jij AP was i.v.m. UserIconquote:Op maandag 14 juni 2010 22:00 schreef Aron7120 het volgende:
Mensen betichten van het niet tegen alcohol kunnen terwijl je zelf niks drinkt:
Ik had die van mij eerderquote:Op maandag 14 juni 2010 22:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
HAHA, ik keek niet goed en dacht dat jij AP was i.v.m. UserIcon
Puur door 1 biertje, yep.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:51 schreef John_Q het volgende:
[..]
Puur door 1 biertje of in combinatie met andere shit?
Je doet je naam eer aanquote:Op maandag 14 juni 2010 22:08 schreef Achterlijke-Gladiool het volgende:
[..]
Puur door 1 biertje, yep.
Dat is dus ook waar men voor waarschuwt met binge drinking etc. vermoed ik. Je weet niet hoe dingen vallen. 99 vd 100x gaat het goed. Maar er zijn dus ook mensen die niet 1 biertje drinken en dan stoppen. Nee, ze gooien heel snel van alles naar binnen. Als het dan een keer verkeerd valt kun je de ambulance bellen, maar die komt dan nogal eens te laat. Je kan je leven daar niet naar inrichten. Hoewel, ik heb dat wel gedaan maar kan me voorstellen dat mensen dat niet doen, kunnen of willen.
Doden die vallen met drinken komen meestal daardoor (alcoholvergiftiging). Het beroerde is dat dat dus al kan gebeuren binnen 1 biertje (zoals bij mij, ik had nog niet eens dat biertje op, net iets over de helft ofzo) en ik ben naar buiten gegaan om daar de boel uit te kotsen. Vrienden dachten: laat maar liggen, heeft teveel gedronken, eigen schuld. Niet dus....
Ben uiteindelijk naar boven getild en heb daar de boel ondergekotst, toen in slaap gevallen en de volgende ochtend wakker en naar huis.
Alcoholvergiftiging etc is bad, mkay.... En het gebeurt veel te vaak.
Heb je het bier in je longen gegoten?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:08 schreef Achterlijke-Gladiool het volgende:
[..]
Puur door 1 biertje, yep.
Dat is dus ook waar men voor waarschuwt met binge drinking etc. vermoed ik. Je weet niet hoe dingen vallen. 99 vd 100x gaat het goed. Maar er zijn dus ook mensen die niet 1 biertje drinken en dan stoppen. Nee, ze gooien heel snel van alles naar binnen. Als het dan een keer verkeerd valt kun je de ambulance bellen, maar die komt dan nogal eens te laat. Je kan je leven daar niet naar inrichten. Hoewel, ik heb dat wel gedaan maar kan me voorstellen dat mensen dat niet doen, kunnen of willen.
Doden die vallen met drinken komen meestal daardoor (alcoholvergiftiging). Het beroerde is dat dat dus al kan gebeuren binnen 1 biertje (zoals bij mij, ik had nog niet eens dat biertje op, net iets over de helft ofzo) en ik ben naar buiten gegaan om daar de boel uit te kotsen. Vrienden dachten: laat maar liggen, heeft teveel gedronken, eigen schuld. Niet dus....
Ben uiteindelijk naar boven getild en heb daar de boel ondergekotst, toen in slaap gevallen en de volgende ochtend wakker en naar huis.
Alcoholvergiftiging etc is bad, mkay.... En het gebeurt veel te vaak.
TS godverdomme. Ga nou eens een keer weg. Er staat bij je UI 'gestopt'. BLIJF DAN OOK WEG!!!! Straks krijgt iedereen nog instant-aids. Nu bewijs je alleen maar dat je niet te vertrouwen bent en dan open je nog een topic dat jij je verkiesbaar stelt als mod ook.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:21 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Zaterdagsavonds ben ik zoals gezegd om half 9 op de plek van bestemming. Iedereen juicht als ik binnen kom. Feliciteer de jarige meid en geef haar mijn cadeautje voor haar. De radio speelt 'Not Afraid' van Eminem. Redelijke chille beat om mee te beginnen.
De jarige vraagt of ik wat te drinken wil en ik vertel haar dat ik wel een lekker colaatje lus. Drink mijn cola op, kijk wat voetbal met alle genodigde en om het kwartier is er buiten een rookpauze.
Ik kijk verschrikt op als er om rond een uur of half 10 de deurbel gaat. Ik zat het dichts bij de deur dus doe hem open. 3, knappe en mooie, meiden staan voor de deur. Ik heet ze welkom. Ik pak hun jassen aan en vertel ze waar ze heen moeten.
De avond verloopt spoedig en ik maak een leuke babbeltje met alle genodigden. Dan gaat de drank uit de koelkast en wordt het een gekkenboel. Een paar maten waren helemaal zat. De dames waren naar 4 biertjes (![]()
) al plat. Ik had echt een:
gevoel. Je hebt er immers nog maar 4 gehad.
Gelukkig bleef TS nuchter omdat hij simpelweg nog geen bier drinkt. Af en toe een paar slokjes maar meer dan ook niet. Maar ja, even terugkomend op die meiden. Daar ligt mijn klacht: die meiden waren 'zogenaamd' na 4 biertjes al dronken.Kom op zeg.. Dan ben je echt niet dronken hoor.
![]()
Ik heb wel een reden waarom ze het deden: zodat het leek of ze zichzelf niet meer onder controle hadden en zo met iedereen konden gaan.![]()
![]()
Klacht: meiden die net doen alsof ze dronken zijn.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jij drinkt daar niets van?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:31 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik dronk niet hoor. Maar er was Vodka, rode en witte spermakleurachtige flesjes. En bier, van alles wat.
Verkapt kijk-mij-een-touchscreentelefoon-hebben-topicquote:Op maandag 14 juni 2010 21:21 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
[rest van de OP]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.
Dit dus.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 03:01 schreef Levolution het volgende:
Waarom denkt iedereen dat dit een verzonnen topic is, een avondje met vrienden is toch niet zo raar?
En juichen doen wij met onze vrienden ook altijd bij elkaar, je wil elkaar immers warm onthalen of niet soms?
Stelletje autisten hier die geen vrienden hebben en de gewoonste zaken meteen verzonnen vinden.![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:21 schreef AdvancedPower het volgende:
Iedereen juicht als ik binnen kom.
Jij reageert ook alleen maar op reacties die enigzins positief zijn he. De rest negeer je maar. Maak dan gewoon geen topic als je niet tegen kritiek kan.quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 03:01 schreef Levolution het volgende:
Waarom denkt iedereen dat dit een verzonnen topic is, een avondje met vrienden is toch niet zo raar?
En juichen doen wij met onze vrienden ook altijd bij elkaar, je wil elkaar immers warm onthalen of niet soms?
Stelletje autisten hier die geen vrienden hebben en de gewoonste zaken meteen verzonnen vinden.![]()
Ik kan juist goed tegen kritiek. Daarom ga ik ook net op jou/jullie in. Je bent een hater en jaloers op al die aandacht die ik krijg. En je moet een stoppen met je postcount omhoog te krikken.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:25 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Jij reageert ook alleen maar op reacties die enigzins positief zijn he. De rest negeer je maar. Maak dan gewoon geen topic als je niet tegen kritiek kan.
AP is 15, dan is het toch niet zo heel gek?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:10 schreef zquing het volgende:
TS drinkt geen bier, hoe oud ben je 12 ofzo
Ik heb meer dan genoeg 15 jarigen bier zien drinkenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
AP is 15, dan is het toch niet zo heel gek?
AP is speciaalquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:12 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik heb meer dan genoeg 15 jarigen bier zien drinken
Jij kan totaal niet tegen kritiek. Getuige dat huil/backfire topic in FB. En dat je ging stoppen met fok waarna je toch weer terugkomt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:07 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik kan juist goed tegen kritiek. Daarom ga ik ook net op jou/jullie in. Je bent een hater en jaloers op al die aandacht die ik krijg. En je moet een stoppen met je postcount omhoog te krikken.
Mensen, mensen.. Jij moet de trollrradar maar eens op je computer zetten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:18 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Jij kan totaal niet tegen kritiek. Getuige dat huil/backfire topic in FB. En dat je ging stoppen met fok waarna je toch weer terugkomt.
En klopt ik ben heel jaloers op de aandacht die jij krijgt. En als er iemand moet stoppen met zijn postcount te krikken ben jij dat. Maar goed ik vergeef het je omdat je verder toch niets te krikken hebt.
Loempia's eet ik wel.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:10 schreef zquing het volgende:
TS drinkt geen bier, hoe oud ben je 12 ofzo
Nee, ik vertrouw mensen. Zelfs toen vertrouwde ik jou even. Want ik werd verblind door de hoop dat jij echt van die forum weg zou blijven.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:24 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Mensen, mensen.. Jij moet de trollrradar maar eens op je computer zetten.
Sta je wodka te drinken, zeggen ze dat je een mietje bentquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Al die probleemdrinkers hier die het raar vinden als je geen bier drinkt
Denk niet dat ze verzonnen zijn hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:05 schreef muay-toy het volgende:
IK VIND TS verfrissend en leuke topics ook al zijn ze verzonnen ik vind dit CREATIEF en met veel HUMOR en geniet er van. MAD PROPS EN RESPECT VOOR TS![]()
![]()
Het is echt gebeurd, net of ik hier dingen ga verzinnen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:08 schreef Skonk het volgende:
[..]
Denk niet dat ze verzonnen zijn hoor
Als je denkt dat dít verzonnen is heb je echt een triest leven
[edit]Wie loopt er mijn berichten te verwijderen
Laat je zien, schorem!
Ja echt hequote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:17 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Het is echt gebeurd, net of ik hier dingen ga verzinnen.
Ach, de gene die het hardste roepen dat het nep is hebben zelf waarschijnlijk nooit feestjes of andere dingen in hun sociale leven. Tevens heeft iemand ook mijn berichten verwijderd.![]()
Haha, nou ja, heb het meerdere keren meegemaakt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:18 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ja echt he
Ik vind dit topic best wel herkenbaar anders
Vooral dat juichen als je aan komt, weet nooit wat ik moet zeggen daaropquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:20 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Haha, nou ja, heb het meerdere keren meegemaakt.
Haha, ik kijk dan altijd achterom en doe net of ik het niet door heb dat ze tegen mij juichen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:21 schreef Skonk het volgende:
[..]
Vooral dat juichen als je aan komt, weet nooit wat ik moet zeggen daarop
Nah, wil niet dronken zijn omdat ik erg bang ben om in het ziekenhuis te belanden. Vroeger een operatie meegemaakt enz...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:25 schreef Skonk het volgende:
Maar waarom drink je eigenlijk niet?
Blow je wel?
Wat?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:27 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nah, wil niet dronken zijn omdat ik erg bang ben om in het ziekenhuis te belanden. Vroeger een operatie meegemaakt enz...
Maten blowen wel, ik niet. Zelfde verhaal.
Ja dag, jij lust gewoon geen bier. Normale gasten die liever niet zat worden drinken gewoon tot ze aangeschoten zijn en mixen het dan een beetje met cola ofzo.quote:
Ik lus wel bier, het is lekker zelfs.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:31 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ja dag, jij lust gewoon geen bier. Normale gasten die liever niet zat worden drinken gewoon tot ze aangeschoten zijn en mixen het dan een beetje met cola ofzo.
je gaat vanaf je 16e wel drinkenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:39 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Af en toe wel.
Maar ben geen die-hard drinker zoals jou.
Maar wel kunnen inschatten dat je na 4 bier niet dronken kan worden als 15 jarige.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:06 schreef Levolution het volgende:
AP kan tenminste zijn eigen verstandige keuzes maken, i.p.v. meelopen met zijn vrienden.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:27 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nah, wil niet dronken zijn omdat ik erg bang ben om in het ziekenhuis te belanden. Vroeger een operatie meegemaakt enz...
Maten blowen wel, ik niet. Zelfde verhaal.
Want Amstel is geen slootwater?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:24 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Bloedbarend & Messejochemquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:29 schreef BalkenendeV het volgende:
Ik was ook op dit feest en ik kan je vertellen dat AP zelf ook dronken was.Echt waar joh hij snaaide met jongens enzo, wat een loser.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit heb je verzonnen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 03:01 schreef Levolution het volgende:
Haha ROLFMAOWPIMP! ik snap hem haaha keizer van keizerskroon! dat biermerk snap je hem? haha ja he? ______________________quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:41 schreef MYV het volgende:
AP Topic
AP = Baas, hij drinkt nog niet.
Verstandige keizer
als je dat drinkt ben je iig geen baasquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:42 schreef BalkenendeV het volgende:
[..]
Haha ROLFMAOWPIMP! ik snap hem haaha keizer van keizerskroon! dat biermerk snap je hem? haha ja he? ______________________
Want eckte bazen drinken rum!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:43 schreef DeBassist het volgende:
[..]
als je dat drinkt ben je iig geen baas
ekte bazen drinken Jack danielsquote:
Jack Danielsquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:41 schreef MYV het volgende:
AP Topic
AP = Baas, hij drinkt nog niet.
Verstandige keizer
Perfecte verwoording van mijn gedachten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:47 schreef afcajos het volgende:
Geen bier drinken
Niet door hebben dat die meisjes easy waren om te pakken.
Wel door hebben dat de meisjes easy waren om te pakken, maar het vervolgens niet doen
Ik blijf verbaasd zijn, hoe kan je denken dat dit verzonnen isquote:
Enige juiste reactie.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:47 schreef afcajos het volgende:
Geen bier drinken
Niet door hebben dat die meisjes easy waren om te pakken.
Wel door hebben dat de meisjes easy waren om te pakken, maar het vervolgens niet doen
G-t-f-o.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:36 schreef RickoKun het volgende:
Waarom dissen jullie TS?! Is het cool om maagkanker te krijgen ofsow?! Kut alcohol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fixedquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:38 schreef HenkXL het volgende:
Godverdomme wat een kut topic Advanced power () topic!
Hier stopte ik met lezen.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:21 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Zaterdagsavonds ben ik zoals gezegd om half 9 op de plek van bestemming. Iedereen juicht als ik binnen kom. Feliciteer de jarige meid en geef haar mijn cadeautje voor haar. De radio speelt 'Not Afraid' van Eminem. Redelijke chille beat om mee te beginnen.
De jarige vraagt of ik wat te drinken wil en ik vertel haar dat ik wel een lekker colaatje lus. Drink mijn cola op, kijk wat voetbal met alle genodigde en om het kwartier is er buiten een rookpauze.
Ik kijk verschrikt op als er om rond een uur of half 10 de deurbel gaat. Ik zat het dichts bij de deur dus doe hem open. 3, knappe en mooie, meiden staan voor de deur. Ik heet ze welkom. Ik pak hun jassen aan en vertel ze waar ze heen moeten.
De avond verloopt spoedig en ik maak een leuke babbeltje met alle genodigden. Dan gaat de drank uit de koelkast en wordt het een gekkenboel. Een paar maten waren helemaal zat. De dames waren naar 4 biertjes (![]()
) al plat. Ik had echt een:
gevoel. Je hebt er immers nog maar 4 gehad.
Gelukkig bleef TS nuchter omdat hij simpelweg nog geen bier drinkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |