Ik zeg niet dat jij geen Heineken mag drinken, ik zeg wat ik van Heineken vind. Ik vind Heineken 'quote:Op maandag 14 juni 2010 21:25 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
vrouwen die wel even denken dat ze kunnen zeggen welk bier ik wel of niet mag drinken.
godverdomme TS is echt een gappie.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:29 schreef Jig_Saw het volgende:
Op maandag 14 juni 2010 21:21 schreef AdvancedPower het volgende:
Het is vrijdagavond om ongeveer half 11 s' avonds, ik hang in het dorp rond met nog wat vrienden, en krijg een sms'je. Ik open hem vlot door op het touch-screen te tikken.
[..]
Ik sms haar terug dat ik wel zin heb en dat ik van de partij zal zijn.
Zaterdagsavonds ben ik zoals gezegd om half 9 op de plek van bestemming. Iedereen juicht als ik binnen kom.
[ afbeelding ]
![]()
??Que!^&*(@?__?!
Ik dronk niet hoor. Maar er was Vodka, rode en witte spermakleurachtige flesjes. En bier, van alles wat.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:29 schreef o.us het volgende:
Welk merk bier dronk je TS? Als het slootwater is sluit ik je topic.
De OP niet lezenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:29 schreef o.us het volgende:
Welk merk bier dronk je TS? Als het slootwater is sluit ik je topic.
quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:29 schreef Jig_Saw het volgende:
Op maandag 14 juni 2010 21:21 schreef AdvancedPower het volgende:
Het is vrijdagavond om ongeveer half 11 s' avonds, ik hang in het dorp rond met nog wat vrienden, en krijg een sms'je. Ik open hem vlot door op het touch-screen te tikken.
[..]
Ik sms haar terug dat ik wel zin heb en dat ik van de partij zal zijn.
Zaterdagsavonds ben ik zoals gezegd om half 9 op de plek van bestemming. Iedereen juicht stenigd me als ik binnen kom.
[ afbeelding ]
![]()
??Que!^&*(@?__?!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |