Het is vrijdagavond om ongeveer half 11 s' avonds, ik hang in het dorp rond met nog wat vrienden, en krijg een sms'je. Ik open hem vlot door op het touch-screen te tikken.
quote:
Kom je zaterdag ook op mijn verjaardagsparty? Half 9 begint het. Xx [insert name]
Ik sms haar terug dat ik wel zin heb en dat ik van de partij zal zijn.
Zaterdagsavonds ben ik zoals gezegd om half 9 op de plek van bestemming. Iedereen juicht als ik binnen kom. Feliciteer de jarige meid en geef haar mijn cadeautje voor haar. De radio speelt 'Not Afraid' van Eminem. Redelijke chille beat om mee te beginnen.
De jarige vraagt of ik wat te drinken wil en ik vertel haar dat ik wel een lekker colaatje lus. Drink mijn cola op, kijk wat voetbal met alle genodigde en om het kwartier is er buiten een rookpauze.
Ik kijk verschrikt op als er om rond een uur of half 10 de deurbel gaat. Ik zat het dichts bij de deur dus doe hem open. 3, knappe en mooie, meiden staan voor de deur. Ik heet ze welkom. Ik pak hun jassen aan en vertel ze waar ze heen moeten.
De avond verloopt spoedig en ik maak een leuke babbeltje met alle genodigden. Dan gaat de drank uit de koelkast en wordt het een gekkenboel. Een paar maten waren helemaal zat. De dames waren naar 4 biertjes (

) al plat. Ik had echt een:

gevoel. Je hebt er immers nog maar 4 gehad.
Gelukkig bleef TS nuchter omdat hij simpelweg nog geen bier drinkt. Af en toe een paar slokjes maar meer dan ook niet. Maar ja, even terugkomend op die meiden. Daar ligt mijn klacht: die meiden waren 'zogenaamd' na 4 biertjes al dronken.

Kom op zeg.. Dan ben je echt niet dronken hoor.
Ik heb wel een reden waarom ze het deden: zodat het leek of ze zichzelf niet meer onder controle hadden en zo met iedereen konden gaan.
Klacht: meiden die net doen alsof ze dronken zijn.