Nah, wil niet dronken zijn omdat ik erg bang ben om in het ziekenhuis te belanden. Vroeger een operatie meegemaakt enz...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:25 schreef Skonk het volgende:
Maar waarom drink je eigenlijk niet?
Blow je wel?
Wat?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:27 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nah, wil niet dronken zijn omdat ik erg bang ben om in het ziekenhuis te belanden. Vroeger een operatie meegemaakt enz...
Maten blowen wel, ik niet. Zelfde verhaal.
Ja dag, jij lust gewoon geen bier. Normale gasten die liever niet zat worden drinken gewoon tot ze aangeschoten zijn en mixen het dan een beetje met cola ofzo.quote:
Ik lus wel bier, het is lekker zelfs.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:31 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ja dag, jij lust gewoon geen bier. Normale gasten die liever niet zat worden drinken gewoon tot ze aangeschoten zijn en mixen het dan een beetje met cola ofzo.
je gaat vanaf je 16e wel drinkenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:39 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Af en toe wel.
Maar ben geen die-hard drinker zoals jou.
Maar wel kunnen inschatten dat je na 4 bier niet dronken kan worden als 15 jarige.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:06 schreef Levolution het volgende:
AP kan tenminste zijn eigen verstandige keuzes maken, i.p.v. meelopen met zijn vrienden.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:27 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nah, wil niet dronken zijn omdat ik erg bang ben om in het ziekenhuis te belanden. Vroeger een operatie meegemaakt enz...
Maten blowen wel, ik niet. Zelfde verhaal.
Want Amstel is geen slootwater?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:24 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Bier! Als het maar geen Heineken is.
Bloedbarend & Messejochemquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:29 schreef BalkenendeV het volgende:
Ik was ook op dit feest en ik kan je vertellen dat AP zelf ook dronken was.Echt waar joh hij snaaide met jongens enzo, wat een loser.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |