Dit heb je verzonnen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 03:01 schreef Levolution het volgende:
Waarom denkt iedereen dat dit een verzonnen topic is, een avondje met vrienden is toch niet zo raar?
En juichen doen wij met onze vrienden ook altijd bij elkaar, je wil elkaar immers warm onthalen of niet soms?
Stelletje autisten hier die geen vrienden hebben en de gewoonste zaken meteen verzonnen vinden.![]()
Haha ROLFMAOWPIMP! ik snap hem haaha keizer van keizerskroon! dat biermerk snap je hem? haha ja he? ______________________quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:41 schreef MYV het volgende:
AP Topic
AP = Baas, hij drinkt nog niet.
Verstandige keizer
als je dat drinkt ben je iig geen baasquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:42 schreef BalkenendeV het volgende:
[..]
Haha ROLFMAOWPIMP! ik snap hem haaha keizer van keizerskroon! dat biermerk snap je hem? haha ja he? ______________________
Want eckte bazen drinken rum!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:43 schreef DeBassist het volgende:
[..]
als je dat drinkt ben je iig geen baas
ekte bazen drinken Jack danielsquote:
Jack Danielsquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:41 schreef MYV het volgende:
AP Topic
AP = Baas, hij drinkt nog niet.
Verstandige keizer
Perfecte verwoording van mijn gedachten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:47 schreef afcajos het volgende:
Geen bier drinken
Niet door hebben dat die meisjes easy waren om te pakken.
Wel door hebben dat de meisjes easy waren om te pakken, maar het vervolgens niet doen
Ik blijf verbaasd zijn, hoe kan je denken dat dit verzonnen isquote:
Enige juiste reactie.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:47 schreef afcajos het volgende:
Geen bier drinken
Niet door hebben dat die meisjes easy waren om te pakken.
Wel door hebben dat de meisjes easy waren om te pakken, maar het vervolgens niet doen
G-t-f-o.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:36 schreef RickoKun het volgende:
Waarom dissen jullie TS?! Is het cool om maagkanker te krijgen ofsow?! Kut alcohol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fixedquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:38 schreef HenkXL het volgende:
Godverdomme wat een kut topic Advanced power () topic!
Hier stopte ik met lezen.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:21 schreef AdvancedPower het volgende:
Het is vrijdagavond om ongeveer half 11 s' avonds, ik hang in het dorp rond met nog wat vrienden, en krijg een sms'je. Ik open hem vlot door op het touch-screen te tikken.
[..]
Ik sms haar terug dat ik wel zin heb en dat ik van de partij zal zijn.
Zaterdagsavonds ben ik zoals gezegd om half 9 op de plek van bestemming. Iedereen juicht als ik binnen kom. Feliciteer de jarige meid en geef haar mijn cadeautje voor haar. De radio speelt 'Not Afraid' van Eminem. Redelijke chille beat om mee te beginnen.
De jarige vraagt of ik wat te drinken wil en ik vertel haar dat ik wel een lekker colaatje lus. Drink mijn cola op, kijk wat voetbal met alle genodigde en om het kwartier is er buiten een rookpauze.
Ik kijk verschrikt op als er om rond een uur of half 10 de deurbel gaat. Ik zat het dichts bij de deur dus doe hem open. 3, knappe en mooie, meiden staan voor de deur. Ik heet ze welkom. Ik pak hun jassen aan en vertel ze waar ze heen moeten.
De avond verloopt spoedig en ik maak een leuke babbeltje met alle genodigden. Dan gaat de drank uit de koelkast en wordt het een gekkenboel. Een paar maten waren helemaal zat. De dames waren naar 4 biertjes (![]()
) al plat. Ik had echt een:
gevoel. Je hebt er immers nog maar 4 gehad.
Gelukkig bleef TS nuchter omdat hij simpelweg nog geen bier drinkt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |