TS godverdomme. Ga nou eens een keer weg. Er staat bij je UI 'gestopt'. BLIJF DAN OOK WEG!!!! Straks krijgt iedereen nog instant-aids. Nu bewijs je alleen maar dat je niet te vertrouwen bent en dan open je nog een topic dat jij je verkiesbaar stelt als mod ook.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:21 schreef AdvancedPower het volgende:
Het is vrijdagavond om ongeveer half 11 s' avonds, ik hang in het dorp rond met nog wat vrienden, en krijg een sms'je. Ik open hem vlot door op het touch-screen te tikken.
[..]
Ik sms haar terug dat ik wel zin heb en dat ik van de partij zal zijn.
Zaterdagsavonds ben ik zoals gezegd om half 9 op de plek van bestemming. Iedereen juicht als ik binnen kom. Feliciteer de jarige meid en geef haar mijn cadeautje voor haar. De radio speelt 'Not Afraid' van Eminem. Redelijke chille beat om mee te beginnen.
De jarige vraagt of ik wat te drinken wil en ik vertel haar dat ik wel een lekker colaatje lus. Drink mijn cola op, kijk wat voetbal met alle genodigde en om het kwartier is er buiten een rookpauze.
Ik kijk verschrikt op als er om rond een uur of half 10 de deurbel gaat. Ik zat het dichts bij de deur dus doe hem open. 3, knappe en mooie, meiden staan voor de deur. Ik heet ze welkom. Ik pak hun jassen aan en vertel ze waar ze heen moeten.
De avond verloopt spoedig en ik maak een leuke babbeltje met alle genodigden. Dan gaat de drank uit de koelkast en wordt het een gekkenboel. Een paar maten waren helemaal zat. De dames waren naar 4 biertjes (![]()
) al plat. Ik had echt een:
gevoel. Je hebt er immers nog maar 4 gehad.
Gelukkig bleef TS nuchter omdat hij simpelweg nog geen bier drinkt. Af en toe een paar slokjes maar meer dan ook niet. Maar ja, even terugkomend op die meiden. Daar ligt mijn klacht: die meiden waren 'zogenaamd' na 4 biertjes al dronken.Kom op zeg.. Dan ben je echt niet dronken hoor.
![]()
Ik heb wel een reden waarom ze het deden: zodat het leek of ze zichzelf niet meer onder controle hadden en zo met iedereen konden gaan.![]()
![]()
Klacht: meiden die net doen alsof ze dronken zijn.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jij drinkt daar niets van?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:31 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik dronk niet hoor. Maar er was Vodka, rode en witte spermakleurachtige flesjes. En bier, van alles wat.
Verkapt kijk-mij-een-touchscreentelefoon-hebben-topicquote:Op maandag 14 juni 2010 21:21 schreef AdvancedPower het volgende:
Het is vrijdagavond om ongeveer half 11 s' avonds, ik hang in het dorp rond met nog wat vrienden, en krijg een sms'je. Ik open hem vlot door op het touch-screen te tikken.
[..]
Ik sms haar terug dat ik wel zin heb en dat ik van de partij zal zijn.
[rest van de OP]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.
Dit dus.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 03:01 schreef Levolution het volgende:
Waarom denkt iedereen dat dit een verzonnen topic is, een avondje met vrienden is toch niet zo raar?
En juichen doen wij met onze vrienden ook altijd bij elkaar, je wil elkaar immers warm onthalen of niet soms?
Stelletje autisten hier die geen vrienden hebben en de gewoonste zaken meteen verzonnen vinden.![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:21 schreef AdvancedPower het volgende:
Iedereen juicht als ik binnen kom.
Jij reageert ook alleen maar op reacties die enigzins positief zijn he. De rest negeer je maar. Maak dan gewoon geen topic als je niet tegen kritiek kan.quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 03:01 schreef Levolution het volgende:
Waarom denkt iedereen dat dit een verzonnen topic is, een avondje met vrienden is toch niet zo raar?
En juichen doen wij met onze vrienden ook altijd bij elkaar, je wil elkaar immers warm onthalen of niet soms?
Stelletje autisten hier die geen vrienden hebben en de gewoonste zaken meteen verzonnen vinden.![]()
Ik kan juist goed tegen kritiek. Daarom ga ik ook net op jou/jullie in. Je bent een hater en jaloers op al die aandacht die ik krijg. En je moet een stoppen met je postcount omhoog te krikken.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:25 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Jij reageert ook alleen maar op reacties die enigzins positief zijn he. De rest negeer je maar. Maak dan gewoon geen topic als je niet tegen kritiek kan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |