Doe dan Belgie, die spelen tenminste niet op het WKquote:
Niet? oh, ok.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Doe dan Belgie, die spelen tenminste niet op het WK
quote:GSXsteR
Iedereen hier op het werk oranje. Van jong tot oud. Helaas met bijbehorende vuve vuva vuvvule vullele vuvuz ... toeters.
#WK2010
Verschrikkelijke naam...quote:Op maandag 14 juni 2010 10:20 schreef Whiteguy het volgende:
Zoontje voor doelman Vorm: Jaivy Waylon
[ afbeelding ]
Michel Vorm in actie tijdens de training. FOTO EPA
JOHANNESBURG - Michel Vorm zit vanmiddag als kersverse vader op de bank als het Nederlands elftal het in stadion Soccer City opneemt tegen Denemarken.
Daisy, de vriendin van de tweede doelman van Oranje, is zondag bevallen van een zoontje. Jaivy Waylon en moeder maken het goed. Vorm wist dat de kans groot was dat hij tijdens het WK vader zou worden. De keeper van FC Utrecht wilde de mondiale eindronde niet missen. (ANP/BVDL)
Kon Daisy geen andere naam verzinnen dan Jaivy Waylon ?
quote:Dus jij bent zo iemand die constant op de nek gezeten moet worden anders doet hij geen ene kleaut?
Zo'n stagiair trap je er als organisatie toch meteen uit.
Hier op de zaak heeft ICT tijdens het WK ongeveer elke mogelijkheid tot streaming video uitgezet en een hele rambam WK sites uit de lucht gegooid buiten lunchtijden. Fijn voor de mensen die niet "lunchen" maar gewoon door werken.
Overigens heb ik de eerste portable digitenne tvtjes al gespot op de kantoren. Te zielig! ga werken plebs!
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:39 schreef Etcetera het volgende:
Ik meldde op Tweakers dat ik alleen op m'n stage zit en straks de NOS stream aanzit om voetbal te kijken. Krijg je zo'n reactie
[..]
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb gezegd dat ik stage loop op de multimedia redactie van een krant, maar daar krijg ik dus geen reactie opVerrassend
Ik begrijp hem wel hoor. Voor hem is dit waarschijnlijk ook 'once in a lifetime'. Plus goed voor zijn CV en daarmee salaris. Als voetballer moet je toch in een jaar of 15 binnen zijn om de rest van je leven mee rond te komen (ik verwacht van iemand die zijn kind jaivy waylon noemt niet dat ie raketgeleerde is).quote:Op maandag 14 juni 2010 10:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Verschrikkelijke naam...![]()
En trouwens zo stom dat hij in Zuid Afrika zit... de kans dat hij kan spelen, is erg klein. Dan wil je toch bij je vrouw en baby zijn??
Mogguhquote:Op maandag 14 juni 2010 10:57 schreef lubje25 het volgende:
Trololo, dit topic moest wel geopend zijn door C4![]()
morgen allemaal
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:24 schreef Etcetera het volgende:
Overigens is een Opel Astra station 1.8i best een auto waar je veel te snel veel te hard in kunt rijden
Wordt er ook whisky geschonken daar?quote:Op maandag 14 juni 2010 10:37 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Was echt geweldig live, gisteren op ScotfestAlleen jammer dat Scrum niet kwam en je er dit keer geen broodje Haggis kon kopen, maar verder was het een leuke middag.
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:16 schreef De_Hertog het volgende:
Dat helaas niet, althans, ik was niets tegengekomen. Ze hadden niet eens bier, alleen Heineken..
Ondanks dat het betrekking heeft op voetbal, toch veel plezier.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:25 schreef Whiteguy het volgende:
* Whiteguy gaat maar eens richting de kroeg
Wat dat betreft was het wel minder dan vorig jaar, toen waren er toch betere bands, meer Schots eten en drinken en een grotere markt. Maar ja, bezuinigingen.. Bij ons in het dorp gaan al drie leuke evenementen helemaal niet door dit jaar.quote:
Ja misschien ook wel... maar toch...quote:Op maandag 14 juni 2010 10:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik begrijp hem wel hoor. Voor hem is dit waarschijnlijk ook 'once in a lifetime'. Plus goed voor zijn CV en daarmee salaris. Als voetballer moet je toch in een jaar of 15 binnen zijn om de rest van je leven mee rond te komen (ik verwacht van iemand die zijn kind jaivy waylon noemt niet dat ie raketgeleerde is).
Ik heb er nog nooit van gehoord, maar het klinkt wel goed.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wat dat betreft was het wel minder dan vorig jaar, toen waren er toch betere bands, meer Schots eten en drinken en een grotere markt. Maar ja, bezuinigingen.. Bij ons in het dorp gaan al drie leuke evenementen helemaal niet door dit jaar.
Ook met epische laadruimte? Er kan wat in zo'n dingquote:Op maandag 14 juni 2010 11:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]ik had een 1.6 Ecotec, dat was ook heel leuk blazen
Vorig jaar waren we inderdaad niet gegaan omdat het veel te hard regende, maar het is inderdaad wel leuk. Ook gisteren heb ik me prima vermaakt verderquote:Op maandag 14 juni 2010 11:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord, maar het klinkt wel goed.
Heb een aantal jaren geleden wel zoiets in de tuinen van de Keukenhof meegemaakt, onder de noemer Keltisch Festival. Ook veel Schotse en Ierse muziek/dans/voedsel/drank/gebruiken in allerlei vormen, was zeer geslaagd bij mooi weer.
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:44 schreef Etcetera het volgende:
Ook met epische laadruimte? Er kan wat in zo'n ding
quote:Op maandag 14 juni 2010 12:04 schreef Etcetera het volgende:
Mijn schoonzus had een kattenkrabpaal gekocht voor in haar nieuwe huis. Dat ding zat in een vrij grote doos (hoogte: tot je knieen ongeveer). M'n vriend schuift 'm zonder mankeren achterin
quote:Op maandag 14 juni 2010 12:04 schreef Etcetera het volgende:
Mijn schoonzus had een kattenkrabpaal gekocht voor in haar nieuwe huis. Dat ding zat in een vrij grote doos (hoogte: tot je knieen ongeveer). M'n vriend schuift 'm zonder mankeren achterin
Ik vraag me uberhaupt af hoe lang al die streams het vol gaan houden, dus wees blijquote:Op maandag 14 juni 2010 12:48 schreef Etcetera het volgende:Sportredactie heeft tv aan met geluid, dus geen stream voor mij (die 10 seconden achterloopt ofzo
)
* Vraagt Gas Unie om een aardbeving >4.0 om 13.31 uur.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:52 schreef Etcetera het volgende:
Daarom ben ik ook blijDe kans dat de tv eruit klapt is niet zo groot. Of hij moet nu bepalen om naar beneden te donderen
--> BNWquote:Op maandag 14 juni 2010 12:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
* Vraagt Gas Unie om een aardbeving >4.0 om 13.31 uur.
Dan is er in elk geval nieuws om over te schrijvenquote:Op maandag 14 juni 2010 12:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
* Vraagt Gas Unie om een aardbeving >4.0 om 13.31 uur.
Schrijf het artikel maar vast. Maar pas om 13.32 uur publiceren!quote:Op maandag 14 juni 2010 12:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan is er in elk geval nieuws om over te schrijven
Heb je een scoop, gebruik je het niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:02 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga niet over het nieuwsIk doe onderzoek. Nou ja dat probeer ik
quote:Op maandag 14 juni 2010 13:00 schreef Cobra4 het volgende:
Schrijf het artikel maar vast. Maar pas om 13.32 uur publiceren!
Dat zou wel erg opvallen als jij alleen naar buiten gaat.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
moet ik "even" het kantoor uitlopen tijdens deze aardbeving?
Hier ook.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:48 schreef iamredleader het volgende:
Het is nu rustig op de afdelingben zelf lekker aan het werk
Mja, laat dan maarquote:Op maandag 14 juni 2010 13:56 schreef iamredleader het volgende:
Met z'n drietjes, elke minuut 8 cijfers omlaag, is dat haalbaar? Da's elke 7 seconden een getal posten, dan duurt het 348/8 = 44 minuten. Dat is haalbaar, maar dan moeten we wel echt doorposten!
Heb ik ookquote:Op maandag 14 juni 2010 13:58 schreef De_Hertog het volgende:
Ben ook af en toe gewoon te snel voor Fok!Dan post ik hier, ga ik naar MyAT en touwtrekken, post ik daar en krijg ik een waarschuwing dat ik te snel ben...
Doe ook wel mee hoorquote:Op maandag 14 juni 2010 13:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee joh, da's makkelijk te doen!
Dat komt pas na de groepswedstrijdenquote:Op maandag 14 juni 2010 14:02 schreef De_Hertog het volgende:
Het is zeker nog te vroeg voor verlengingen en penaltys?
Als we hiermee de wedstrijd winnen dan is dat natuurlijk TOTAAL onterecht.quote:
elia maar in de basis tegen japanquote:Op maandag 14 juni 2010 15:36 schreef Etcetera het volgende:
Met eigen doelpunt van de DenenElia speelde goed trouwens
Dacht ik ookquote:Op maandag 14 juni 2010 15:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
elia maar in de basis tegen japan
Ik snap de helft niet, maar klikken is foei natuurlijkquote:Op maandag 14 juni 2010 15:39 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en mag ik evenop een bepaald uitzendbureau dat begint met de letter C!!
![]()
![]()
![]()
Ik vond ze al niet leuk en nu helemaal niet meer. N.a.v. een gesprekje "klikken" bij degene die erover gaat in Den Haag!! En niet met ons.. Walgelijk.
Ze waren niet "tevreden"?quote:Op maandag 14 juni 2010 15:39 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en mag ik evenop een bepaald uitzendbureau dat begint met de letter C!!
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:02 schreef MadMaster het volgende:
Everybody happy, al was het maar omdat de wedstrijd voorbij is?
Precies... nou ja. We kregen dit mailtje/ deze vraag van de contactpersoon met de vraag hoe wij hierin zitten, dat doet hij dus wel goed. Onze manager heeft bij afwezigheid van mijn leidinggevende wel een goed mailtje met uitleg teruggestuurd. Maar als ik ze spreek, zal ik het nog wel even zeggen dat ik dit niet netjes vond.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:00 schreef iamredleader het volgende:
Je hoort ook niet over, maar met mensen te praten
anders nog nieuws?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:06 schreef iamredleader het volgende:
Vanavond maar op tijd naar bed, ben een beetje gaar, en bovendien last van m'n rechteroogwas vanochtend rood, opgezet en hij voelt "drukkerig"...
nu ga je al om 20:00 naar bed?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:06 schreef iamredleader het volgende:
Vanavond maar op tijd naar bed, ben een beetje gaar, en bovendien last van m'n rechteroogwas vanochtend rood, opgezet en hij voelt "drukkerig"...
das minderquote:Op maandag 14 juni 2010 16:29 schreef iamredleader het volgende:ff serieus, het is waarschijnlijk een ontstoken oog, dus morgen even bij de huisarts langs
Nee, geen nieuwe.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hebben ze weer wat mensen in greppels gevonden?
quote:
Is die al op het matje geweest?quote:Op maandag 14 juni 2010 17:20 schreef Cobra4 het volgende:
Nee, geen nieuwe.![]()
Het ging over de vorige die gevonden is.
Ik heb het over dit model:quote:Op maandag 14 juni 2010 18:28 schreef Etcetera het volgende:
Weet je dan ook iets van het kopieren van bestand A van een windows bak naar een USB stick waarna het op een Apple/Mac moet komen?
Geen idee of dat moeilijkheden gaat opleveren
De Mac Classic...quote:Op maandag 14 juni 2010 18:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb het over dit model:
[ afbeelding ]
Ik denk dus niet dat ik je verder kan helpen.
Da's al 26 jaar geleden dat ik die had.quote:
Dat levert 0,0 problemen op.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:28 schreef Etcetera het volgende:
Weet je dan ook iets van het kopieren van bestand A van een windows bak naar een USB stick waarna het op een Apple/Mac moet komen?
Geen idee of dat moeilijkheden gaat opleveren
Vraag 2.1: Zit er dan verschil in de formatering van USB sticks?quote:Op maandag 14 juni 2010 18:45 schreef Etcetera het volgende:
Vraag 2: Leest Mac een NTSF geformatteerde USBstick?
Volgens mij niet, maar kan mijn USB stick om het te checken even niet vinden...quote:Op maandag 14 juni 2010 18:45 schreef Etcetera het volgende:
Vraag 2: Leest Mac een NTSF geformatteerde USBstick?
Jaquote:Op maandag 14 juni 2010 18:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vraag 2.1: Zit er dan verschil in de formatering van USB sticks?
Hmm even gegoogeld, als het goed is kan Mac wel NTFS lezen maar kan je er niet zonder hulpprogramma's naartoe schrijvenquote:Op maandag 14 juni 2010 18:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar kan mijn USB stick om het te checken even niet vinden...
Waarom diequote:Op maandag 14 juni 2010 18:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
JaUSB sticks zijn volgens mij standaard in FAT32 geformatteerd en je hebt ook nog NTFS.
Oh gewoon, standaard smiley. Wees blij dat ik er nietquote:Op maandag 14 juni 2010 18:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarom dieIk weet toch al lang dat jij mijn meesteres op het gebied van instructie mbt computers bent?
Oh, dan had ik het M-woord en jij het F-woord weer uit de kast gehaald.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh gewoon, standaard smiley. Wees blij dat ik er nietneer heb gezet
Ik heb het antispatdeksel voor in de magnetron vermoordquote:Op maandag 14 juni 2010 08:39 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, die slingers hangen best leuk. Peace zit vanmiddag alleen thuis te kijken.. ik ga op mn werk kijken en Twan op school. Lennon is op kdv en daar zullen ze wel niet kijken. Dus ja, alles is klaar voor vanmiddag!! Ik heb alleen de hup holland hup speen van Lennon vermoord lees: laten smelten in het pannetje toen ik de speen aan het uitkoken was en dat vergeten was..![]()
![]()
Hij vliegt naar huis - en weer terugquote:Op maandag 14 juni 2010 10:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Verschrikkelijke naam...![]()
En trouwens zo stom dat hij in Zuid Afrika zit... de kans dat hij kan spelen, is erg klein. Dan wil je toch bij je vrouw en baby zijn??
20.30 morgen?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:40 schreef Whiteguy het volgende:'avond.
Was gezellig in de kroeg, al het bier is op. Tenminste, ik heb het idee dat ik al het bier op heb wat beschikbaar was in de regio. Als er nog meer bier was, jammer dan, ik ga snurken denk ik tot 20:30
Italie tegen Paraguay om 20.30quote:Op maandag 14 juni 2010 19:40 schreef Whiteguy het volgende:
Iemand enig idee welke wedstrijd er vanavond nog is?
sterktequote:Op maandag 14 juni 2010 19:57 schreef iamredleader het volgende:
Zonder dollen: ik ga zometeen naar bed. Ben echt ziek aan het worden, spierpijn, rillingen, ietwat draaierig, en m'n oog doet echt pijn
Italië gaat verliezen.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
benieuwd hoe Italië gaat spelen, tot nu toe is alleen duitsland echt overtuigend
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:00 schreef Cobra4 het volgende:
Italië gaat verliezen.![]()
Dat doen ze in elke oorlog.
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nu snel naar bed want dan had ik gelijk
Ik heb net een spatel gemold. Wat deed ik? Ik duwde wat op een gehaktbal om die platter en dus sneller gaar te maken...quote:Op maandag 14 juni 2010 19:04 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb het antispatdeksel voor in de magnetron vermoordOven aangezet en dat ding er niet uitgehaald
Sssstttquote:Op maandag 14 juni 2010 20:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Red, hoe is je kennis met betrekking tot turbo's/sprinters? Kan je me uitleggen wat er gebeurt op de stop loss reset datum?
Ik heb nog niet veel wedstrijden gezien, maar Mofrika - Kangoeroe's wel en ik ben niet onder de indruk van onze oosterburen. Van geen enkel land overigens, maar Australië was gewoon bar en bar slecht...quote:Op maandag 14 juni 2010 19:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
benieuwd hoe Italië gaat spelen, tot nu toe is alleen duitsland echt overtuigend
Er waren eens 11 Italianen die op oorlogspad waren............... en die verloren.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij is IARL een verhaaltje aan het voorlezen...
Nee he, niet weer dat verhaal over Moeselientje...quote:Op maandag 14 juni 2010 20:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er waren eens 11 Italianen die op oorlogspad waren............... en die verloren.
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee he, niet weer dat verhaal over Moeselientje...
The Cleaner!quote:
Niet belangrijk.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Helaas heb ik met beide landen net de finale misgelopen....
Van mij als bondscoach?quote:
quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat me raden:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik heb geen toestemming gekregen.quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb geen toestemming gekregen.
Ze wisten misschien dat je langs kwam voor het oude papier?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:06 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanavond mocht ik oud papier ophalen voor de voetbalclub, wat heb ik toch een hekel aan mensen die alles maar zo op straat tiefen zonder enig beleid, kun je alles van straat rapen...
Per augustus verhuist ze ook naar Amsterdam.....quote:
Dan maken ze scheenbeschermers.....quote:Op maandag 14 juni 2010 21:09 schreef MadMaster het volgende:
Levert dat oude papier nog wat op of hebben jullie op woensdagmiddag een papier-mache club?
Da's lekker dichtbij.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Per augustus verhuist ze ook naar Amsterdam.....![]()
Da's minder .quote:En Jill gaat waarschijnlijk ook al verhuizen..... gaat lekker zo.
Geef me even d'r adres en ik regel een foto voor Cobra...quote:Op maandag 14 juni 2010 21:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Per augustus verhuist ze ook naar Amsterdam.....En Jill gaat waarschijnlijk ook al verhuizen..... gaat lekker zo.
damn, heb je gezocht op "lelijk"en "geel" ?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Via Autoweek.nl een apart model auto gevonden
[ afbeelding ]
Afgezien van de nogal opvallende kleur valt het nu nog best mee. Maar...
[ afbeelding ]
Je kan de achterwand van de cabine en de achterbank naar buiten schuiven! En de auto was alleen leverbaar in het geel
Dat heb ik nog niet. Maar ze gaat in elk geval in een Loft wonen.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geef me even d'r adres en ik regel een foto voor Cobra...
Die Skoda komt me bekend voorquote:Op maandag 14 juni 2010 21:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Via Autoweek.nl een apart model auto gevonden
[ afbeelding ]
Afgezien van de nogal opvallende kleur valt het nu nog best mee. Maar...
[ afbeelding ]
Je kan de achterwand van de cabine en de achterbank naar buiten schuiven! En de auto was alleen leverbaar in het geel
Nee, zat 'Klokje rond' te kijken, serie over mensen die al heel veel hebben gereden in hun auto. Zitten soms leuke verhalen en bijzondere auto's tussen, zoals deze. In heel Nederland zijn er nog een stuk of 30.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
damn, heb je gezocht op "lelijk"en "geel" ?
Helemaal minder omdat ik een flink aantal uur zal moeten vliegen wil ik even een bakkie bij haar doen....quote:Op maandag 14 juni 2010 21:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's lekker dichtbij.![]()
[..]
Da's minder .
Was het wat? Ik heb gelijk opgezocht wat die dingen moeten opbrengenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die Skoda komt me bekend voorVolgens mij heb ik in zo'n soort type een keer meegereden met iemand
Ja, vandaar dat het overgrote deel het keurig in dozen/kratten aan de weg zetquote:Op maandag 14 juni 2010 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze wisten misschien dat je langs kwam voor het oude papier?
15, 30 of 40 Loft?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet. Maar ze gaat in elk geval in een Loft wonen.
Mocht jij niet Amsterdam (US) bedoelen dan zit jij in het buitenland!?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Helemaal minder omdat ik een flink aantal uur zal moeten vliegen wil ik even een bakkie bij haar doen....
Het levert een aanzienlijk bedrag op naar het schijntquote:Op maandag 14 juni 2010 21:09 schreef MadMaster het volgende:
Levert dat oude papier nog wat op of hebben jullie op woensdagmiddag een papier-mache club?
Een loft is een grote woning die doorgaans uit één ruimte bestaat die de bewoner naar eigen inzicht kan indelen. In die zin lijkt het principe op een studio met dien verstande dat een studio veel kleiner is. Lofts worden vaak multifunctioneel gebruikt door wonen en werken te combineren. Lofts zijn te vinden in voormalige industriële gebouwen, fabriekshallen, pakhuizen et cetera, die voor bewoning geschikt zijn gemaakt. Het is in oude centra van grote steden een populaire, zij het geen goedkope, manier van wonen.quote:
Het 'dak' bij de achterbank was bij ons van plastic en dat was redelijk kut. En het zat wat krapjes. Dus nee, geen echt succes.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Was het wat? Ik heb gelijk opgezocht wat die dingen moeten opbrengen. Vond het wel een toffe en bijzondere auto
Jill gaat waarschijnlijk voor minstens 1 jaar naar Bangkok.....quote:Op maandag 14 juni 2010 21:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mocht jij niet Amsterdam (US) bedoelen dan zit jij in het buitenland!?
Wat!?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jill gaat waarschijnlijk voor minstens 1 jaar naar Bangkok.....
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het levert een aanzienlijk bedrag op naar het schijnt
Kijk, nog even en je betaalt een vermogen om in een kartonnen doos op straat te kunnen slapen....quote:laatst gewijzigd: 26-03-2010 15:08
De prijs van oud papier is verdrievoudigd
Kartonnen verpakkingen worden door de sterk gestegen prijzen van onder andere oud papier flink duurder. Uiteindelijk zal dit doorberekend worden aan de consument. Dat zei directeur Toon Schrijver van de Vereniging Golfkarton vrijdag.
Oud papier
,,De prijs van oud papier is in een jaar tijd verdrievoudigd'', weet Schrijver. Een meevaller voor bijvoorbeeld de sportclubs die maandelijks het oud papier in de buurt ophalen, waarmee ze de contributie laag kunnen houden.
Wat zal ik dan bij een rijke club zitten, want ook de contributie vind ik vrij hoogquote:Op maandag 14 juni 2010 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Kijk, nog even en je betaalt een vermogen om in een kartonnen doos op straat te kunnen slapen....
Alvast een hypotheek afsluiten dus....quote:Op maandag 14 juni 2010 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Kijk, nog even en je betaalt een vermogen om in een kartonnen doos op straat te kunnen slapen....
Wacht. Even mijn oordopjes uit doen. Ik heb eerder op de avond naar een nummer van Meeuwis moeten/mogen luisteren.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jill gaat waarschijnlijk voor minstens 1 jaar naar Bangkok.....
Is een vereniging niet per definitie gewoon kostendekkend?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wat zal ik dan bij een rijke club zitten, want ook de contributie vind ik vrij hoog
En ze verdienen aan ons team in de kantine ook elke week bakken met geld
Ze kan daar haar les geven als ballet/dansinstructrice.....quote:
Ik zal vast 2 melkpakken als onderpand inbrengen...quote:Op maandag 14 juni 2010 21:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Alvast een hypotheek afsluiten dus....
Oh. Das dus goed voor haar maar klote voor jou.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze kan daar haar les geven als ballet/dansinstructrice.....
Okay, niet de moeite waard om 3000 euro aan te spenderen dusquote:Op maandag 14 juni 2010 21:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het 'dak' bij de achterbank was bij ons van plastic en dat was redelijk kut. En het zat wat krapjes. Dus nee, geen echt succes.
Komt mij goed uit, ik had Paraguay op winst gezet in de poulequote:
quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Italië gaat verliezen.![]()
Dat doen ze in elke oorlog.
Ja, de club zal al het binnenkomende geld ook weer in de vereniging steken natuurlijkquote:Op maandag 14 juni 2010 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is een vereniging niet per definitie gewoon kostendekkend?
Dus goedkoop bier = hogere contributie óf papier ophalen langs de weg?
Dankzij die plasmatv's heb je nu ook al geen mooie tv-dozen meer waar een heel minstens 1 heel pygmeeëngezin in kon wonen....quote:Op maandag 14 juni 2010 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal vast 2 melkpakken als onderpand inbrengen...
Ze zei al dat ik gewoon ook naar Thailand moest komen. Kan ik elke dag kickboksen met de allerbesten.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh. Das dus goed voor haar maar klote voor jou.
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze zei al dat ik gewoon ook naar Thailand moest komen. Kan ik elke dag kickboksen met de allerbesten.
Da's ook wel nodig ook...quote:Op maandag 14 juni 2010 21:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze kan daar haar les geven als ballet/dansinstructrice.....
Gelukkig zijn er nog wasmachines...quote:Op maandag 14 juni 2010 21:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dankzij die plasmatv's heb je nu ook al geen mooie tv-dozen meer waar een heel minstens 1 heel pygmeeëngezin in kon wonen....
Ik heb die grap ook al gemaakt tegen Jill!quote:
Blaauw oog!?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb die grap ook al gemaakt tegen Jill!![]()
dat kwam me overigens wel op een fikse tik te staan....
Waarop ze zei: 'Me love you long time' en het weer goed maakte?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb die grap ook al gemaakt tegen Jill!![]()
dat kwam me overigens wel op een fikse tik te staan....
MSX2... jeugdsentimentquote:Op maandag 14 juni 2010 18:23 schreef Cobra4 het volgende:
Wel een Mac gehad.![]()
De opvolger van mijn MSX2 was er één.
Op zich zou ik wel willen maar dan moet ik wel eerst even de loterij winnen....quote:
Dat dacht ik al.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op zich zou ik wel willen maar dan moet ik wel eerst even de loterij winnen....
Nee wel een pijnlijk achterhoofd...quote:
ssstttquote:Op maandag 14 juni 2010 21:31 schreef Etcetera het volgende:
C4! What the hell!
http://twitter.com/CobraCommander/statuses/16158499437
Hé Mr. Edit, je kan rustig doorslapen, voetbal is boring nu...quote:Op maandag 14 juni 2010 21:30 schreef Whiteguy het volgende:
Zo. Even slapen tot 20:30 is niet gelukt. Italie staat achter lees iK ?![]()
[..]
MSX2... jeugdsentiment![]()
![]()
De nostalgiequote:Op maandag 14 juni 2010 21:31 schreef Etcetera het volgende:
C4! What the hell!
http://twitter.com/CobraCommander/statuses/16158499437
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarop ze zei: 'Me love you long time' en het weer goed maakte?
Ik ben even snel gaan kijken. En ook die heb ik nog.quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.![]()
als je maar wel het adres van Nina Hagen II achterlaat.
En daar mag jij dan koffie bij komen drinken in Bangkok?quote:
Tot nu toe was alles ongelofelijk saai, ook die wedstrijd van NL.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé Mr. Edit, je kan rustig doorslapen, voetbal is boring nu...
Ik zei het eerder vanavond ook al, geen één ploeg maakt indruk op me...quote:Op maandag 14 juni 2010 21:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tot nu toe was alles ongelofelijk saai, ook die wedstrijd van NL.
Als het net geen wedstrijd van NL was geweest had ik weggezapt iig...
Jill is meer een zus dan een vriendin.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En daar mag jij dan koffie bij komen drinken in Bangkok?
Daar mag tdan och wel iets tegen over staan...
Zoals Jamai meer een nicht is dan een neef, ik snap het...quote:Op maandag 14 juni 2010 21:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jill is meer een zus dan een vriendin.
Dan heb je gister Duitsland - Australië zeker niet gezien? Leuke pot!quote:Op maandag 14 juni 2010 21:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tot nu toe was alles ongelofelijk saai, ook die wedstrijd van NL.
Als het net geen wedstrijd van NL was geweest had ik weggezapt iig...
Wat!?quote:
Ik ken Jill al sinds haar derde en ik was toen 8 omdat ik veel met haar broer speelde vroeger.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals Jamai meer een nicht is dan een neef, ik snap het...
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Even schelden op mijn projectgroepje:
Voor een schoolproject zouden we een bordspel maken, soort variant op Cluedo. De persoon die het bord zou maken (ik doe de kaarten) had wat persoonlijke omstandigheden (geen idee wat), dus die kon er niet mee verder. De groep bestaat verder uit iemand die de presentatie voor woensdag grotendeels doet en iemand die een Mac heeft gekocht maar zelf eigenlijk niet weet waarom. De groep wilde vandaag afspreken op school. Ik kon niet, want moest de hele dag werken. Maakt niet uit, ze zouden kijken wat ze konden doen vandaag.
En inderdaad, ik had een Photoshopdocument in mijn mailbox. Na het werk even ontspannen, Photoshop installeren en kijken wat voor finishing touches ik er nog aan zou moeten geven. Wat zit er in het Photoshopbestand? Zes plaatjes, meer niet. En dan ook nog met een zwarte rand die ik er waarschijnlijk eerst weer af moet halen. AAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHH!
En om het nog erger te maken: ik had gisteren al een Excelbestand verstuurd als basisontwerp voor het bord. Mooie vierkantje vakjes, paar samenvoegen en een plaatje er in plakken en je bent klaar. Maar nee, dat was niet goed genoeg volgens die trut met die Mac. Ze zoekt het maar lekker uit, ik ga het in Excel in elkaar flansen. Waarschijnlijk ziet ze het verschil toch niet
Ur Fuckedquote:Op maandag 14 juni 2010 21:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Even schelden op mijn projectgroepje:
Voor een schoolproject zouden we een bordspel maken, soort variant op Cluedo. De persoon die het bord zou maken (ik doe de kaarten) had wat persoonlijke omstandigheden (geen idee wat), dus die kon er niet mee verder. De groep bestaat verder uit iemand die de presentatie voor woensdag grotendeels doet en iemand die een Mac heeft gekocht maar zelf eigenlijk niet weet waarom. De groep wilde vandaag afspreken op school. Ik kon niet, want moest de hele dag werken. Maakt niet uit, ze zouden kijken wat ze konden doen vandaag.
En inderdaad, ik had een Photoshopdocument in mijn mailbox. Na het werk even ontspannen, Photoshop installeren en kijken wat voor finishing touches ik er nog aan zou moeten geven. Wat zit er in het Photoshopbestand? Zes plaatjes, meer niet. En dan ook nog met een zwarte rand die ik er waarschijnlijk eerst weer af moet halen. AAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHH!
En om het nog erger te maken: ik had gisteren al een Excelbestand verstuurd als basisontwerp voor het bord. Mooie vierkantje vakjes, paar samenvoegen en een plaatje er in plakken en je bent klaar. Maar nee, dat was niet goed genoeg volgens die trut met die Mac. Ze zoekt het maar lekker uit, ik ga het in Excel in elkaar flansen. Waarschijnlijk ziet ze het verschil toch niet
Ik zal kijken wat ik kan fixen.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat!?
Het eerste gun ik je. En het tweede gun ik mij.
Als ze het niet ziet, is zij fuckedquote:
Op zich wel, maar daar was al erg snel de spanning vanaf omdat er vrij vroeg een rode kaart viel.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan heb je gister Duitsland - Australië zeker niet gezien? Leuke pot!
Enkeltje Bangkok vanaf ¤530.quote:
Ik moet daar ook wel eten enz. Ik heb geen zin om te leechen van Jill.quote:
¤3 per dag is genoeg.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik moet daar ook wel eten enz. Ik heb geen zin om te leechen van Jill.
Klopt. En ik zou ook bij mijn 'stiefzusje' kunnen bietsen..... Die woont daar ook.....quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan heb je gister Duitsland - Australië zeker niet gezien? Leuke pot!
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog niet veel wedstrijden gezien, maar Mofrika - Kangoeroe's wel en ik ben niet onder de indruk van onze oosterburen. Van geen enkel land overigens, maar Australië was gewoon bar en bar slecht...
Inderdaad moet ik nog wel bezien hoe Duitsland zich tegen een betere tegenstander staande houdt maar ik vond ze op zich wel aanvallend spelen in tegenstelling tot wat ik meestal van Duitsland heb gezien.quote:
Er zijn zoveel manieren om aan geld te komen daar in Bangkok...quote:Op maandag 14 juni 2010 21:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klopt. En ik zou ook bij mijn 'stiefzusje' kunnen bietsen..... Die woont daar ook.....
Maf ze...quote:Op maandag 14 juni 2010 21:49 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga snurken. Om 0500 gaat de wekker weer.
Trustequote:Op maandag 14 juni 2010 21:49 schreef Cobra4 het volgende:
Slaap lekker!!quote:Op maandag 14 juni 2010 21:49 schreef Cobra4 het volgende:
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn zoveel manieren om aan geld te komen daar in Bangkok...![]()
Misschien zoekt Joran nog personeel...
Het komt wel af hoor, maar misschien niet zoals zij wilquote:
Ah Doris D and The Pins traden op?quote:
Ik zie 3 bowlingpins en een soort kabouter plop....quote:
Ik zie 4 hele enge sextoys. Je weet het namelijk maar nooit met die Japanners. Always expected the sickest shit!quote:Op maandag 14 juni 2010 21:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zie 3 bowlingpins en een soort kabouter plop....
Kabouter Buttplugquote:Op maandag 14 juni 2010 21:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie 4 hele enge sextoys. Je weet het namelijk maar nooit met die Japanners. Always expected the sickest shit!
het beeld is idd erg mooi!!quote:Op maandag 14 juni 2010 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Kwaliteit van mijn USB-ontvangertje is toch wel verbluffend:
[ afbeelding ]
Tsja, als het veel slechter had geweest, hadden we hier digitenne al een tijdje geleden opgezegd. Bovendien is het wel zo dat ze tijdens bijvoorbeeld een voetbal wedstrijd de bitrate op dat kanaal omhoog gooien, ten koste van een ander kanaal. Dat wil zeggen, als je toevallig tijdens een champions league of WK wedstrijd een kanaal als discovery channel zou willen zien, ziet dat er voor geen meter uit, omdat dan daarvan de kwaliteit omlaag gegooit wordt.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Kwaliteit van mijn USB-ontvangertje is toch wel verbluffend:
[ afbeelding ]
In Almere is Digitenne een drama.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tsja, als het veel slechter had geweest, hadden we hier digitenne al een tijdje geleden opgezegd. Bovendien is het wel zo dat ze tijdens bijvoorbeeld een voetbal wedstrijd de bitrate op dat kanaal omhoog gooien, ten koste van een ander kanaal. Dat wil zeggen, als je toevallig tijdens een champions league of WK wedstrijd een kanaal als discovery channel zou willen zien, ziet dat er voor geen meter uit, omdat dan daarvan de kwaliteit omlaag gegooit wordt.
Ik ben er ook te lang niet geweest om je van dienst te kunnen zijn...quote:Op maandag 14 juni 2010 22:17 schreef MadMaster het volgende:
Iemand nog winkel/horeca-tips voor Antwerpen?
Ben er al een flinke tijd niet meer geweest en ga er morgen met de Yanks heen...
Ja, ik zou naar Brussel gaan.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:17 schreef MadMaster het volgende:
Iemand nog winkel/horeca-tips voor Antwerpen?
Ben er al een flinke tijd niet meer geweest en ga er morgen met de Yanks heen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |