Oh gewoon, standaard smiley. Wees blij dat ik er nietquote:Op maandag 14 juni 2010 18:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarom dieIk weet toch al lang dat jij mijn meesteres op het gebied van instructie mbt computers bent?
Oh, dan had ik het M-woord en jij het F-woord weer uit de kast gehaald.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh gewoon, standaard smiley. Wees blij dat ik er nietneer heb gezet
Ik heb het antispatdeksel voor in de magnetron vermoordquote:Op maandag 14 juni 2010 08:39 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, die slingers hangen best leuk. Peace zit vanmiddag alleen thuis te kijken.. ik ga op mn werk kijken en Twan op school. Lennon is op kdv en daar zullen ze wel niet kijken. Dus ja, alles is klaar voor vanmiddag!! Ik heb alleen de hup holland hup speen van Lennon vermoord lees: laten smelten in het pannetje toen ik de speen aan het uitkoken was en dat vergeten was..![]()
![]()
Hij vliegt naar huis - en weer terugquote:Op maandag 14 juni 2010 10:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Verschrikkelijke naam...![]()
En trouwens zo stom dat hij in Zuid Afrika zit... de kans dat hij kan spelen, is erg klein. Dan wil je toch bij je vrouw en baby zijn??
20.30 morgen?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:40 schreef Whiteguy het volgende:'avond.
Was gezellig in de kroeg, al het bier is op. Tenminste, ik heb het idee dat ik al het bier op heb wat beschikbaar was in de regio. Als er nog meer bier was, jammer dan, ik ga snurken denk ik tot 20:30
Italie tegen Paraguay om 20.30quote:Op maandag 14 juni 2010 19:40 schreef Whiteguy het volgende:
Iemand enig idee welke wedstrijd er vanavond nog is?
sterktequote:Op maandag 14 juni 2010 19:57 schreef iamredleader het volgende:
Zonder dollen: ik ga zometeen naar bed. Ben echt ziek aan het worden, spierpijn, rillingen, ietwat draaierig, en m'n oog doet echt pijn
Italië gaat verliezen.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
benieuwd hoe Italië gaat spelen, tot nu toe is alleen duitsland echt overtuigend
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:00 schreef Cobra4 het volgende:
Italië gaat verliezen.![]()
Dat doen ze in elke oorlog.
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nu snel naar bed want dan had ik gelijk
Ik heb net een spatel gemold. Wat deed ik? Ik duwde wat op een gehaktbal om die platter en dus sneller gaar te maken...quote:Op maandag 14 juni 2010 19:04 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb het antispatdeksel voor in de magnetron vermoordOven aangezet en dat ding er niet uitgehaald
Sssstttquote:Op maandag 14 juni 2010 20:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Red, hoe is je kennis met betrekking tot turbo's/sprinters? Kan je me uitleggen wat er gebeurt op de stop loss reset datum?
Ik heb nog niet veel wedstrijden gezien, maar Mofrika - Kangoeroe's wel en ik ben niet onder de indruk van onze oosterburen. Van geen enkel land overigens, maar Australië was gewoon bar en bar slecht...quote:Op maandag 14 juni 2010 19:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
benieuwd hoe Italië gaat spelen, tot nu toe is alleen duitsland echt overtuigend
Er waren eens 11 Italianen die op oorlogspad waren............... en die verloren.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij is IARL een verhaaltje aan het voorlezen...
Nee he, niet weer dat verhaal over Moeselientje...quote:Op maandag 14 juni 2010 20:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er waren eens 11 Italianen die op oorlogspad waren............... en die verloren.
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee he, niet weer dat verhaal over Moeselientje...
The Cleaner!quote:
Niet belangrijk.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Helaas heb ik met beide landen net de finale misgelopen....
Van mij als bondscoach?quote:
quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat me raden:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik heb geen toestemming gekregen.quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb geen toestemming gekregen.
Ze wisten misschien dat je langs kwam voor het oude papier?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:06 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanavond mocht ik oud papier ophalen voor de voetbalclub, wat heb ik toch een hekel aan mensen die alles maar zo op straat tiefen zonder enig beleid, kun je alles van straat rapen...
Per augustus verhuist ze ook naar Amsterdam.....quote:
Dan maken ze scheenbeschermers.....quote:Op maandag 14 juni 2010 21:09 schreef MadMaster het volgende:
Levert dat oude papier nog wat op of hebben jullie op woensdagmiddag een papier-mache club?
Da's lekker dichtbij.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Per augustus verhuist ze ook naar Amsterdam.....![]()
Da's minder .quote:En Jill gaat waarschijnlijk ook al verhuizen..... gaat lekker zo.
Geef me even d'r adres en ik regel een foto voor Cobra...quote:Op maandag 14 juni 2010 21:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Per augustus verhuist ze ook naar Amsterdam.....En Jill gaat waarschijnlijk ook al verhuizen..... gaat lekker zo.
damn, heb je gezocht op "lelijk"en "geel" ?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Via Autoweek.nl een apart model auto gevonden
[ afbeelding ]
Afgezien van de nogal opvallende kleur valt het nu nog best mee. Maar...
[ afbeelding ]
Je kan de achterwand van de cabine en de achterbank naar buiten schuiven! En de auto was alleen leverbaar in het geel
Dat heb ik nog niet. Maar ze gaat in elk geval in een Loft wonen.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geef me even d'r adres en ik regel een foto voor Cobra...
Die Skoda komt me bekend voorquote:Op maandag 14 juni 2010 21:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Via Autoweek.nl een apart model auto gevonden
[ afbeelding ]
Afgezien van de nogal opvallende kleur valt het nu nog best mee. Maar...
[ afbeelding ]
Je kan de achterwand van de cabine en de achterbank naar buiten schuiven! En de auto was alleen leverbaar in het geel
Nee, zat 'Klokje rond' te kijken, serie over mensen die al heel veel hebben gereden in hun auto. Zitten soms leuke verhalen en bijzondere auto's tussen, zoals deze. In heel Nederland zijn er nog een stuk of 30.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
damn, heb je gezocht op "lelijk"en "geel" ?
Helemaal minder omdat ik een flink aantal uur zal moeten vliegen wil ik even een bakkie bij haar doen....quote:Op maandag 14 juni 2010 21:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's lekker dichtbij.![]()
[..]
Da's minder .
Was het wat? Ik heb gelijk opgezocht wat die dingen moeten opbrengenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die Skoda komt me bekend voorVolgens mij heb ik in zo'n soort type een keer meegereden met iemand
Ja, vandaar dat het overgrote deel het keurig in dozen/kratten aan de weg zetquote:Op maandag 14 juni 2010 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze wisten misschien dat je langs kwam voor het oude papier?
15, 30 of 40 Loft?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet. Maar ze gaat in elk geval in een Loft wonen.
Mocht jij niet Amsterdam (US) bedoelen dan zit jij in het buitenland!?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Helemaal minder omdat ik een flink aantal uur zal moeten vliegen wil ik even een bakkie bij haar doen....
Het levert een aanzienlijk bedrag op naar het schijntquote:Op maandag 14 juni 2010 21:09 schreef MadMaster het volgende:
Levert dat oude papier nog wat op of hebben jullie op woensdagmiddag een papier-mache club?
Een loft is een grote woning die doorgaans uit één ruimte bestaat die de bewoner naar eigen inzicht kan indelen. In die zin lijkt het principe op een studio met dien verstande dat een studio veel kleiner is. Lofts worden vaak multifunctioneel gebruikt door wonen en werken te combineren. Lofts zijn te vinden in voormalige industriële gebouwen, fabriekshallen, pakhuizen et cetera, die voor bewoning geschikt zijn gemaakt. Het is in oude centra van grote steden een populaire, zij het geen goedkope, manier van wonen.quote:
Het 'dak' bij de achterbank was bij ons van plastic en dat was redelijk kut. En het zat wat krapjes. Dus nee, geen echt succes.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Was het wat? Ik heb gelijk opgezocht wat die dingen moeten opbrengen. Vond het wel een toffe en bijzondere auto
Jill gaat waarschijnlijk voor minstens 1 jaar naar Bangkok.....quote:Op maandag 14 juni 2010 21:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mocht jij niet Amsterdam (US) bedoelen dan zit jij in het buitenland!?
Wat!?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jill gaat waarschijnlijk voor minstens 1 jaar naar Bangkok.....
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het levert een aanzienlijk bedrag op naar het schijnt
Kijk, nog even en je betaalt een vermogen om in een kartonnen doos op straat te kunnen slapen....quote:laatst gewijzigd: 26-03-2010 15:08
De prijs van oud papier is verdrievoudigd
Kartonnen verpakkingen worden door de sterk gestegen prijzen van onder andere oud papier flink duurder. Uiteindelijk zal dit doorberekend worden aan de consument. Dat zei directeur Toon Schrijver van de Vereniging Golfkarton vrijdag.
Oud papier
,,De prijs van oud papier is in een jaar tijd verdrievoudigd'', weet Schrijver. Een meevaller voor bijvoorbeeld de sportclubs die maandelijks het oud papier in de buurt ophalen, waarmee ze de contributie laag kunnen houden.
Wat zal ik dan bij een rijke club zitten, want ook de contributie vind ik vrij hoogquote:Op maandag 14 juni 2010 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Kijk, nog even en je betaalt een vermogen om in een kartonnen doos op straat te kunnen slapen....
Alvast een hypotheek afsluiten dus....quote:Op maandag 14 juni 2010 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Kijk, nog even en je betaalt een vermogen om in een kartonnen doos op straat te kunnen slapen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |