Doe dan Belgie, die spelen tenminste niet op het WKquote:
Niet? oh, ok.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Doe dan Belgie, die spelen tenminste niet op het WK
quote:GSXsteR
Iedereen hier op het werk oranje. Van jong tot oud. Helaas met bijbehorende vuve vuva vuvvule vullele vuvuz ... toeters.
#WK2010
Verschrikkelijke naam...quote:Op maandag 14 juni 2010 10:20 schreef Whiteguy het volgende:
Zoontje voor doelman Vorm: Jaivy Waylon
[ afbeelding ]
Michel Vorm in actie tijdens de training. FOTO EPA
JOHANNESBURG - Michel Vorm zit vanmiddag als kersverse vader op de bank als het Nederlands elftal het in stadion Soccer City opneemt tegen Denemarken.
Daisy, de vriendin van de tweede doelman van Oranje, is zondag bevallen van een zoontje. Jaivy Waylon en moeder maken het goed. Vorm wist dat de kans groot was dat hij tijdens het WK vader zou worden. De keeper van FC Utrecht wilde de mondiale eindronde niet missen. (ANP/BVDL)
Kon Daisy geen andere naam verzinnen dan Jaivy Waylon ?
quote:Dus jij bent zo iemand die constant op de nek gezeten moet worden anders doet hij geen ene kleaut?
Zo'n stagiair trap je er als organisatie toch meteen uit.
Hier op de zaak heeft ICT tijdens het WK ongeveer elke mogelijkheid tot streaming video uitgezet en een hele rambam WK sites uit de lucht gegooid buiten lunchtijden. Fijn voor de mensen die niet "lunchen" maar gewoon door werken.
Overigens heb ik de eerste portable digitenne tvtjes al gespot op de kantoren. Te zielig! ga werken plebs!
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:39 schreef Etcetera het volgende:
Ik meldde op Tweakers dat ik alleen op m'n stage zit en straks de NOS stream aanzit om voetbal te kijken. Krijg je zo'n reactie
[..]
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb gezegd dat ik stage loop op de multimedia redactie van een krant, maar daar krijg ik dus geen reactie opVerrassend
Ik begrijp hem wel hoor. Voor hem is dit waarschijnlijk ook 'once in a lifetime'. Plus goed voor zijn CV en daarmee salaris. Als voetballer moet je toch in een jaar of 15 binnen zijn om de rest van je leven mee rond te komen (ik verwacht van iemand die zijn kind jaivy waylon noemt niet dat ie raketgeleerde is).quote:Op maandag 14 juni 2010 10:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Verschrikkelijke naam...![]()
En trouwens zo stom dat hij in Zuid Afrika zit... de kans dat hij kan spelen, is erg klein. Dan wil je toch bij je vrouw en baby zijn??
Mogguhquote:Op maandag 14 juni 2010 10:57 schreef lubje25 het volgende:
Trololo, dit topic moest wel geopend zijn door C4![]()
morgen allemaal
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:24 schreef Etcetera het volgende:
Overigens is een Opel Astra station 1.8i best een auto waar je veel te snel veel te hard in kunt rijden
Wordt er ook whisky geschonken daar?quote:Op maandag 14 juni 2010 10:37 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Was echt geweldig live, gisteren op ScotfestAlleen jammer dat Scrum niet kwam en je er dit keer geen broodje Haggis kon kopen, maar verder was het een leuke middag.
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:16 schreef De_Hertog het volgende:
Dat helaas niet, althans, ik was niets tegengekomen. Ze hadden niet eens bier, alleen Heineken..
Ondanks dat het betrekking heeft op voetbal, toch veel plezier.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:25 schreef Whiteguy het volgende:
* Whiteguy gaat maar eens richting de kroeg
Wat dat betreft was het wel minder dan vorig jaar, toen waren er toch betere bands, meer Schots eten en drinken en een grotere markt. Maar ja, bezuinigingen.. Bij ons in het dorp gaan al drie leuke evenementen helemaal niet door dit jaar.quote:
Ja misschien ook wel... maar toch...quote:Op maandag 14 juni 2010 10:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik begrijp hem wel hoor. Voor hem is dit waarschijnlijk ook 'once in a lifetime'. Plus goed voor zijn CV en daarmee salaris. Als voetballer moet je toch in een jaar of 15 binnen zijn om de rest van je leven mee rond te komen (ik verwacht van iemand die zijn kind jaivy waylon noemt niet dat ie raketgeleerde is).
Ik heb er nog nooit van gehoord, maar het klinkt wel goed.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wat dat betreft was het wel minder dan vorig jaar, toen waren er toch betere bands, meer Schots eten en drinken en een grotere markt. Maar ja, bezuinigingen.. Bij ons in het dorp gaan al drie leuke evenementen helemaal niet door dit jaar.
Ook met epische laadruimte? Er kan wat in zo'n dingquote:Op maandag 14 juni 2010 11:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]ik had een 1.6 Ecotec, dat was ook heel leuk blazen
Vorig jaar waren we inderdaad niet gegaan omdat het veel te hard regende, maar het is inderdaad wel leuk. Ook gisteren heb ik me prima vermaakt verderquote:Op maandag 14 juni 2010 11:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord, maar het klinkt wel goed.
Heb een aantal jaren geleden wel zoiets in de tuinen van de Keukenhof meegemaakt, onder de noemer Keltisch Festival. Ook veel Schotse en Ierse muziek/dans/voedsel/drank/gebruiken in allerlei vormen, was zeer geslaagd bij mooi weer.
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:44 schreef Etcetera het volgende:
Ook met epische laadruimte? Er kan wat in zo'n ding
quote:Op maandag 14 juni 2010 12:04 schreef Etcetera het volgende:
Mijn schoonzus had een kattenkrabpaal gekocht voor in haar nieuwe huis. Dat ding zat in een vrij grote doos (hoogte: tot je knieen ongeveer). M'n vriend schuift 'm zonder mankeren achterin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |