Mja, laat dan maarquote:Op maandag 14 juni 2010 13:56 schreef iamredleader het volgende:
Met z'n drietjes, elke minuut 8 cijfers omlaag, is dat haalbaar? Da's elke 7 seconden een getal posten, dan duurt het 348/8 = 44 minuten. Dat is haalbaar, maar dan moeten we wel echt doorposten!
Heb ik ookquote:Op maandag 14 juni 2010 13:58 schreef De_Hertog het volgende:
Ben ook af en toe gewoon te snel voor Fok!Dan post ik hier, ga ik naar MyAT en touwtrekken, post ik daar en krijg ik een waarschuwing dat ik te snel ben...
Doe ook wel mee hoorquote:Op maandag 14 juni 2010 13:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee joh, da's makkelijk te doen!
Dat komt pas na de groepswedstrijdenquote:Op maandag 14 juni 2010 14:02 schreef De_Hertog het volgende:
Het is zeker nog te vroeg voor verlengingen en penaltys?
Als we hiermee de wedstrijd winnen dan is dat natuurlijk TOTAAL onterecht.quote:
elia maar in de basis tegen japanquote:Op maandag 14 juni 2010 15:36 schreef Etcetera het volgende:
Met eigen doelpunt van de DenenElia speelde goed trouwens
Dacht ik ookquote:Op maandag 14 juni 2010 15:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
elia maar in de basis tegen japan
Ik snap de helft niet, maar klikken is foei natuurlijkquote:Op maandag 14 juni 2010 15:39 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en mag ik evenop een bepaald uitzendbureau dat begint met de letter C!!
![]()
![]()
![]()
Ik vond ze al niet leuk en nu helemaal niet meer. N.a.v. een gesprekje "klikken" bij degene die erover gaat in Den Haag!! En niet met ons.. Walgelijk.
Ze waren niet "tevreden"?quote:Op maandag 14 juni 2010 15:39 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en mag ik evenop een bepaald uitzendbureau dat begint met de letter C!!
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:02 schreef MadMaster het volgende:
Everybody happy, al was het maar omdat de wedstrijd voorbij is?
Precies... nou ja. We kregen dit mailtje/ deze vraag van de contactpersoon met de vraag hoe wij hierin zitten, dat doet hij dus wel goed. Onze manager heeft bij afwezigheid van mijn leidinggevende wel een goed mailtje met uitleg teruggestuurd. Maar als ik ze spreek, zal ik het nog wel even zeggen dat ik dit niet netjes vond.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:00 schreef iamredleader het volgende:
Je hoort ook niet over, maar met mensen te praten
anders nog nieuws?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:06 schreef iamredleader het volgende:
Vanavond maar op tijd naar bed, ben een beetje gaar, en bovendien last van m'n rechteroogwas vanochtend rood, opgezet en hij voelt "drukkerig"...
nu ga je al om 20:00 naar bed?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:06 schreef iamredleader het volgende:
Vanavond maar op tijd naar bed, ben een beetje gaar, en bovendien last van m'n rechteroogwas vanochtend rood, opgezet en hij voelt "drukkerig"...
das minderquote:Op maandag 14 juni 2010 16:29 schreef iamredleader het volgende:ff serieus, het is waarschijnlijk een ontstoken oog, dus morgen even bij de huisarts langs
Nee, geen nieuwe.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hebben ze weer wat mensen in greppels gevonden?
quote:
Is die al op het matje geweest?quote:Op maandag 14 juni 2010 17:20 schreef Cobra4 het volgende:
Nee, geen nieuwe.![]()
Het ging over de vorige die gevonden is.
Ik heb het over dit model:quote:Op maandag 14 juni 2010 18:28 schreef Etcetera het volgende:
Weet je dan ook iets van het kopieren van bestand A van een windows bak naar een USB stick waarna het op een Apple/Mac moet komen?
Geen idee of dat moeilijkheden gaat opleveren
De Mac Classic...quote:Op maandag 14 juni 2010 18:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb het over dit model:
[ afbeelding ]
Ik denk dus niet dat ik je verder kan helpen.
Da's al 26 jaar geleden dat ik die had.quote:
Dat levert 0,0 problemen op.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:28 schreef Etcetera het volgende:
Weet je dan ook iets van het kopieren van bestand A van een windows bak naar een USB stick waarna het op een Apple/Mac moet komen?
Geen idee of dat moeilijkheden gaat opleveren
Vraag 2.1: Zit er dan verschil in de formatering van USB sticks?quote:Op maandag 14 juni 2010 18:45 schreef Etcetera het volgende:
Vraag 2: Leest Mac een NTSF geformatteerde USBstick?
Volgens mij niet, maar kan mijn USB stick om het te checken even niet vinden...quote:Op maandag 14 juni 2010 18:45 schreef Etcetera het volgende:
Vraag 2: Leest Mac een NTSF geformatteerde USBstick?
Jaquote:Op maandag 14 juni 2010 18:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vraag 2.1: Zit er dan verschil in de formatering van USB sticks?
Hmm even gegoogeld, als het goed is kan Mac wel NTFS lezen maar kan je er niet zonder hulpprogramma's naartoe schrijvenquote:Op maandag 14 juni 2010 18:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar kan mijn USB stick om het te checken even niet vinden...
Waarom diequote:Op maandag 14 juni 2010 18:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
JaUSB sticks zijn volgens mij standaard in FAT32 geformatteerd en je hebt ook nog NTFS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |