Nee, je probeert lamon. uit de kast te krijgen zodat er weer een rel komt. En dat lijkt me nou niet echt nodigquote:Op zondag 13 juni 2010 21:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Reageer dan ook gewoon niet op mijn post. Ik heb het hier duidelijk gewoon tegen en over Lamon.
Klinkt fijnquote:
Ze hebben alleen Bendtner.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:10 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Doe nou niet, zo roep je het noodlot over ons af
Korenmarkt en Jansplaats dacht ik.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb er maar 1 gezien, maar dat was dit weekend misschien hangen er nu wel meer.
Je had meerdere vriendjes?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:11 schreef Smart_ass het volgende:
Lijkt me vrij vervelend trouwens.Gelukkig mochten mijn schoonmoeders mij wel altijd.
Vrouwenquote:Op zondag 13 juni 2010 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh daar heeft ze eigenlijk geen echte reden voor.
Maar hoe weet je het dan? Heeft ze het ooit echt gezegd?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat mozy haar kent via fokquote:Op zondag 13 juni 2010 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja moeders van andere vrienden en vriendinnen vinden mij altijd wel heel aardig, maar ja.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:11 schreef Smart_ass het volgende:
Lijkt me vrij vervelend trouwens.Gelukkig mochten mijn schoonmoeders mij wel altijd.
Ik heb het vroeger wel gekeken hoor, maar na 1 van de beste wedstrijden ooit (Nederland-Tjechie) waarbij Nederland verloor, en Dick Advocaat allerlei doodverwensingen kreeg, ontdekte ik dat de ergenis groter was dan het plezier van een mooie wedstrijd.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:06 schreef reetveter het volgende:
Waarom trouwens haten op Lamon., als die geen voetbal wil kijken hoeft dat toch niet? Dat heb ik liever dan dat er 1 bij zit die geforceerd zit te kijken en die je dan alles moet uitleggen.
quote:
Omdat ik er niet meer mag komen?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Omdat mozy haar kent via fok.
Maar hoe weet je dat ze je niet mag dan?
quote:
Wat?quote:
Ze verbied je om daar te komen? Dat is best wel raarquote:
Nee.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat?maar er moet toch iets aan vooraf zijn gegaan waardoor dat niet meer mag?
Whihi nee natuurlijk niet. Maar ik heb in mijn 20jarig bestaan wel meerdere vriendjes gehad. Vandaarrrrr.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Slimme aanpak, moet ik ook eens gaan doen!
Kutgeluid.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:17 schreef Smart_ass het volgende:
Opzich lijkt het me trouwens best leuk om die wedstrijden in de Arena te zien.
Nee nu ik er niet meer kom niet meer. Maar het werkte natuurlijk ook niet echt.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dudeen probeert ze ook te stoken of gaat het niet zo ver?
Nah, beter met vrienden in de kroeg.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:17 schreef Smart_ass het volgende:
Opzich lijkt het me trouwens best leuk om die wedstrijden in de Arena te zien.
Mijn moeder mag Chai ook niet.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:19 schreef wolvendagen het volgende:
Wat heb ik gemist, mag de moeder van Mozy Chai niet?
Ja belachelijk natuurlijk. Maar ik heb er nu niet echt problemen meer mee, ik hoef geen contact meer met d'r.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:19 schreef Smart_ass het volgende:
Lol wtf dat is echt raar. Kinderachtig ook. Maar wat vindt Mozy daarvan dan?
Mm. Blijft weird.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja belachelijk natuurlijk. Maar ik heb er nu niet echt problemen meer mee, ik hoef geen contact meer met d'r.
dikzakquote:Op zondag 13 juni 2010 21:23 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga zo eens even 12 mini worstenbroodjes warm maken
quote:
Ik had 3 jaar terug ofzo een schoonmoeder die weigerde mij hun huis binnen te laten omdat mijn ouders gescheiden zijn, ik elektrisch gitaar speelde en geen kunstliefhebber was. Tuig was ik dus, kon niks van deugen.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:11 schreef Smart_ass het volgende:
quote:
Netjesquote:
Is toch wel vervelend als Mozy elk weekend bij jou is en niet meer bij zijn vrienden kan zijn? En dat jij elk weekend bij je thuis met hem zit opgescheept?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja belachelijk natuurlijk. Maar ik heb er nu niet echt problemen meer mee, ik hoef geen contact meer met d'r.
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:22 schreef L0t.. het volgende:
Ik maak banaan met chocolade uit de ovenDoe dat altijd op de bbq, maar denk dat het zo ook wel moet lukken.
Loool whut?! Wat erg.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik had 3 jaar terug ofzo een schoonmoeder die weigerde mij hun huis binnen te laten omdat mijn ouders gescheiden zijn, ik elektrisch gitaar speelde en geen kunstliefhebber was. Tuig was ik dus, kon niks van deugen.
Wat een rare vooroordelen. Ben blij dat mijn ouders niet zo denken.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik had 3 jaar terug ofzo een schoonmoeder die weigerde mij hun huis binnen te laten omdat mijn ouders gescheiden zijn, ik elektrisch gitaar speelde en geen kunstliefhebber was. Tuig was ik dus, kon niks van deugen.
Doh.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:27 schreef Allure_ het volgende:
wtf een vriendin van me gaat morgen in het oranje naar stage.
Hij is hier sinds zaterdagavond. Dat is meestal, omdat het idd anders erg onhandig wordt.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Is toch wel vervelend als Mozy elk weekend bij jou is en niet meer bij zijn vrienden kan zijn? En dat jij elk weekend bij je thuis met hem zit opgescheept?
Vinger der anaal.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:27 schreef Allure_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
WD ook.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:27 schreef Allure_ het volgende:
Mijn vader lachte je uit. Om je foto.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:27 schreef reetveter het volgende:
Mijn schoonouders van al mijn vriendinnen mochten mij altijd omdat ik een master ben met voetbal.
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Vinger der anaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat? Waarom geen paard?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Vinger der anaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nasty, ik ben blij dat mijn vriendin niet 3 dagen non stop bij me was elk weekend. Dat is teveel van het goede.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij is hier sinds zaterdagavond. Dat is meestal, omdat het idd anders erg onhandig wordt.
Ja, maar dat is niet mijn schoonpa.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn vader lachte je uit. Om je foto.
Dat zou een overkill zijn op deze leeftijd.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nasty, ik ben blij dat mijn vriendin niet 3 dagen non stop bij me was elk weekend. Dat is teveel van het goede.
Hoezo? 3 dagen seksquote:Op zondag 13 juni 2010 21:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat zou een overkill zijn op deze leeftijd.
Dat dus. Dat hou je niet vol. Tenzij je geen homeboys hebtquote:Op zondag 13 juni 2010 21:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Haha achja ik vond het opzich wel grappig. Ergste was nog dat die mensen zichzelf als heel goed christen zagen. Niet wetende dat ik hier degene ben die de goede christen isquote:Op zondag 13 juni 2010 21:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Loool whut?! Wat erg.!
Ik weet eigenlijk niet wat ik zou doen als mijn schoonmoeder echt een hekel aan mij had. Ik weet niet of ik daarmee zou kunnen leven.![]()
Haha waarom niet? Mij boeit het echt niet meer, maar dat is ook omdat het niet echt persoonlijk is. Waarschijnlijk gewoon omdat ik zijn vriendin ben, want anders had ze wel een reden kunnen geven. Dus het ligt gewoon aan haar dat zij er niet mee kan omgaan.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Loool whut?! Wat erg.!
Ik weet eigenlijk niet wat ik zou doen als mijn schoonmoeder echt een hekel aan mij had. Ik weet niet of ik daarmee zou kunnen leven.![]()
Hoevaak zie jij je girl dan? Want zij woont toch niet in Grunn, of wel?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nasty, ik ben blij dat mijn vriendin niet 3 dagen non stop bij me was elk weekend. Dat is teveel van het goede.
Dit is dus een dag he. En 3 dagen is idd best zwaar.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Haha ja ik denk het. Ze was steeds ook mijn vriendin aan het vertellen dat ze liever had dat ze met iemand anders zou gaan enzo. Ach.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat was denk ik ook wel bij die ene van Otis, maar dan verzint die moeder dat gewoon als een soort smoesjesOmdat ze een ander 'soort' jongen in gedachten had.
2/3 per week. Maar dan niet non-stop achter elkaar omdat zij echt heel druk is. En ik voetbal.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hoevaak zie jij je girl dan? Want zij woont toch niet in Grunn, of wel?
Nohhh, Gristenen! Maar waren ze echt van de kerk? Als in zwarte kousen?!quote:Op zondag 13 juni 2010 21:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha achja ik vond het opzich wel grappig. Ergste was nog dat die mensen zichzelf als heel goed christen zagen. Niet wetende dat ik hier degene ben die de goede christen is![]()
.
Nee maar opzich is het natuurlijk wel ruig. Ging ze altijd stiekem het huis uit sluipen omdat haar ouders het niet mochten weten enzo. Kei-opwindend =$ =$.
Je naam.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ga zo ook mijn nagels weer oranje lakken.Is er in ieder geval íets oranje.
HAHAHA, moet je zien hoe die kijktquote:Op zondag 13 juni 2010 21:33 schreef tliciouz het volgende:
Oh dude mijn ouders draven door.
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHquote:Op zondag 13 juni 2010 21:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
HAHAHA, moet je zien hoe die kijkt. Net een kleine treurwilg
!
Ja arm beest.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
HAHAHA, moet je zien hoe die kijkt. Net een kleine treurwilg
!
Als je ouders niet Duits zijn, dan zijn ze gewoon gek.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:33 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Nee zo nou ook weer niet. Maar ik bedoel; hoe kun je jezelf nou als goede christen zien en tegelijkertijd zo snel iemand veroordelen op basis van niks?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nohhh, Gristenen! Maar waren ze echt van de kerk? Als in zwarte kousen?!
What the fuckquote:Op zondag 13 juni 2010 21:33 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:33 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zijn niet voor niets voor Duitslandquote:Op zondag 13 juni 2010 21:35 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als je ouders niet Duits zijn, dan zijn ze gewoon gek.
Ja daar heb je wel gelijk in. Of doelde je op mijn oranje username? Mijn echte naam is opzich ook wel vrij.. oranje. In zekere zin.quote:
Volgens mij bestaat het Christendom sowieso uit een en al vooroordelen.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee zo nou ook weer niet. Maar ik bedoel; hoe kun je jezelf nou als goede christen zien en tegelijkertijd zo snel iemand veroordelen op basis van niks?
Achja, die mensen neem ik niet serieus.
PLOIN.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel gelijk in. Of doelde je op mijn oranje username? Mijn echte naam is opzich ook wel vrij.. oranje. In zekere zin.
Ik doel op datgene waar jij wilt dat ik op doel.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel gelijk in. Of doelde je op mijn oranje username? Mijn echte naam is opzich ook wel vrij.. oranje. In zekere zin.
Die mensen ga ik altijd graag mee in discussiequote:Op zondag 13 juni 2010 21:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee zo nou ook weer niet. Maar ik bedoel; hoe kun je jezelf nou als goede christen zien en tegelijkertijd zo snel iemand veroordelen op basis van niks?
Achja, die mensen neem ik niet serieus.
Welneequote:Op zondag 13 juni 2010 21:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hosselverhalen.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:37 schreef NoelGallagher het volgende:
EN NG HAD VANDAAG EEN SMA GEREGELD, HEUS WAAR.
Sexy.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:37 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik doel op datgene waar jij wilt dat ik op doel.
Ik heb nog homeboys die voor mij even belangrijk zijn als mijn vriendin. Dan nog familie en hobby's.quote:
Christendom is ook nogal breed hè, maar een deel familie is ook christelijk en die zijn niet zo.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat het Christendom sowieso uit een en al vooroordelen.Maar ach, ik houd me daar niet mee bezig.
Al dat gejank om die toetersquote:
quote:
I see what you did there.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat het Christendom sowieso uit een en al vooroordelen.![]()
En die date van eergisteren dan?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:37 schreef NoelGallagher het volgende:
PM mij even foto's wil je.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb sowieso helemaal niets met religie. Wat mij betreft mag het vandaag nog afgeschaft worden.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Christendom is ook nogal breed hè, maar een deel familie is ook christelijk en die zijn niet zo.Die veroordelen mensen juist niet zo maar en hebben ook respect voor mensen die anders denken.
Nee, vertel.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waar haal ik het gore lef toch ook vandaan
Oh ik kan daar altijd zo boos om worden he. Laatst ook een tante van m'n vriend die over haar zoon zat te praten van jaaa en nou gaan ze samenwonen en niet eens trouwen, dat vind ik echt belachelijk. Dat is sowieso al fucking dom om zo te denken natuurlijk maar ook nog eens mega onbeschoft waar ik en m'n vriend bij zittenquote:Op zondag 13 juni 2010 21:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die mensen ga ik altijd graag mee in discussie. Gewoon ook eeventjes de oogkleppen opzetten.
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb sowieso helemaal niets met religie. Wat mij betreft mag het vandaag nog afgeschaft worden.
Bullshit, wen je vanzelf wel aan.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die kutdingen zijn vervelend meng.
Waar lurkt hij? Tevens is hij jonger dus ik sta boven hem.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:40 schreef Smart_ass het volgende:
Jaaaa pv yosander lurkt bij jou omdat je z'n UI hebt gejat!
Ik niet. Mijn vriend is de belangrijkste persoon in m'n leven. Familie heb ik amper en m'n vriendinnen zijn heel leuk maar niet leuker dan m'n vriend.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb nog homeboys die voor mij even belangrijk zijn als mijn vriendin. Dan nog familie en hobby's.
quote:
Fobo.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waar lurkt hij? Tevens is hij jonger dus ik sta boven hem.
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:36 schreef StrikerZeljko het volgende:
"Bendtner speelt niet tegen Oranje, Tomasson vraagteken.."
Zeg alsjeblieft poule, ik word gek van poolquote:
FOK! heeft het pool genoemd.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zeg alsjeblieft poule, ik word gek van pool
Wilde er ook net een opmerking over maken jaquote:Op zondag 13 juni 2010 21:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zeg alsjeblieft poule, ik word gek van pool
/care, er zou toch al geen tegendoelpunt komen.quote:
Ja ik zag het, tenenkrommend slechtquote:
Ja anonieme_fokker ben ik. Toen ik net keek stond er iig 2 keer yosander.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:44 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zie 4 keer Anonieme_Fokker en Cheqy.
Waarom ben jij dat?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja anonieme_fokker ben ik. Toen ik net keek stond er iig 2 keer yosander.
Por supuesto hablo español, bebe.quote:
Oja, zweden doet niet mee he.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:47 schreef wolvendagen het volgende:
http://twitter.com/MalillaBodil
HAHA BITCHES IK HEB EEN NEDERLANDSE FLAG OM ORANJE TE SUPPORTEN VIA TWITTER HAAHAAAA
Beloning is?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:46 schreef Allure_ het volgende:
Laki, je mag mijn Spaans wel maken [ afbeelding ]
Als ik een penis had, had ik nu gezegd: suck my fucking cock.quote:
graciasquote:
Ja denk ik. Omdat ik altijd anoniem lurk en ik net in je fobo keek. Dus ik ben sowieso 1 van die anonieme_fokkers.quote:
Hoe kun je anoniem lurken?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja denk ik. Omdat ik altijd anoniem lurk en ik net in je fobo keek. Dus ik ben sowieso 1 van die anonieme_fokkers.
Dat woordje kenikniet.quote:
Ben je geen 40-jarige ventert dan?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik een penis had, had ik nu gezegd: suck my fucking cock.
realmentequote:
oh. nooit geweten.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Instellingen wijzigen -> surf anoniem.
encajesculo.quote:
Een kusje waar ik wil?quote:
Whehe, si, de donde y en quelle dato.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Quieres tener sexo conmigo, guapo?
Ja. Ik hoorde een BlackBerry geluidje bij de wedstrijd.quote:
TROLLquote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:57 schreef Otis2.0 het volgende:
Duitsland zet een 1 september 1939 op Australie.
JONGE, CHECK DIE WEERSPIEGELING DAN! HET IS EEN FOTOSHOP! IK KAN HET WETEN, WANT IK HEB AL AARDIG WAT FOTOSHOPS GEZIEN IN MIJN LEVEN!!!!quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:58 schreef Bragi het volgende:
[..]
JONGE, CHECK DIE WEERSPIEGELING DAN! HET IS EEN FOTOSHOP! IK KAN HET WETEN, WANT IK HEB AL AARDIG WAT FOTOSHOPS GEZIEN IN MIJN LEVEN!!!!
Waarom altijd negersquote:Op zondag 13 juni 2010 21:58 schreef Smart_ass het volgende:
De enige redelijk knappe in het Duitse team is in ieder geval geen geboren Duitser.
Them sons a bitchesquote:Op zondag 13 juni 2010 21:58 schreef Bragi het volgende:
[..]
JONGE, CHECK DIE WEERSPIEGELING DAN! HET IS EEN FOTOSHOP! IK KAN HET WETEN, WANT IK HEB AL AARDIG WAT FOTOSHOPS GEZIEN IN MIJN LEVEN!!!!
Tu casa, tu cama. Dos semanas, el sábado veintiséis de junio. Las diez en punto.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Whehe, si, de donde y en quelle dato.
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:00 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik dacht dat Duitsland speelde :S :S eerst scoort een Pool, daarna nog een Pool, dan zie ik opeens een Braziliaan scoren en nu wordt er een Turk uitgehaald voor een Spanjaard :S :S![]()
Ik wou zeggen. Dat kan echt niet he.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:00 schreef L0t.. het volgende:
Voor de wedstrijd had ik nog sympathie voor Duitsland, maar nu ze eenmaal spelen is het helemaal weg, het voelde al zo onnatuurlijk
Ik gun ze gewoon de blijdschap niet. Maar dat gun ik überhaupt geen ander landquote:Op zondag 13 juni 2010 22:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik wou zeggen. Dat kan echt niet he.
Puhlease, je kijkt voetbal zoals mijn vriendin dat doet.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:04 schreef Allure_ het volgende:
Ik zag 1 lekkertje lopen, bij Australie. Maar ik heb 'm nog niet kunnen spotten.
Hoe moet ik dan kijken.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Puhlease, je kijkt voetbal zoals mijn vriendin dat doet.
4-1.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:07 schreef Smart_ass het volgende:
Wat denken jullie dat Nederland - Denemarken wordt dan?
KIJK TV JIJ!quote:Op zondag 13 juni 2010 22:06 schreef Lakitu het volgende:
Doe dan maar 6-0 ofzo, beter dat niemand in mn poules gelijk krijgt
Geloof het wel:quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:58 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik heb 3-1 voorspeld maar ik denk/hoop eigenlijk op een grotere score.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:07 schreef Smart_ass het volgende:
Wat denken jullie dat Nederland - Denemarken wordt dan?
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Met je bakkes dicht terwijl je frituur haalt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]Ik zou het niet pikken. Trap hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Same.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:08 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik heb 3-1 voorspeld maar ik denk/hoop eigenlijk op een grotere score.
Ik ben agressief omdat wedstrijden niet gaan zoals ze horen te gaan zoals ik had voorspeld.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
KIJK TV JIJ!
Wat doe je 2 dingen tegelijk.
quote:De 'match predictor' maakt een berekening naar aanleiding van de volgende gegevens:
- Onderlinge ontmoetingen tussen beide landen.
- Individuele prestaties en teamprestaties van de afgelopen tien jaar.
kijk hem pratenquote:Op zondag 13 juni 2010 22:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ben agressief omdat wedstrijden niet gaan zoals ze horen te gaan zoals ik had voorspeld.
Dus tv op de achtergrond.
En nu?quote:
Onzin, kijk na de vorige onmoetingen van nederland tegen duitsland, en nederland tegen italiequote:
Zie m'n laatste post. Zo'n supertool is het niet.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:13 schreef reetveter het volgende:
Bragi, die site is trouwens stierenballen. Ze hebben gewoon het van de fifa-ranglijst overgenomen.
Nee, dat is niet spannend.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Moet het spannend worden. Zal ik weer over anale seks beginnen?
No.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Inderdaad. We weten nu toch al voor welke opening je gaat kiezen. Wat is daar nou spannend aan.quote:
gastquote:Op zondag 13 juni 2010 22:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Viesss, Patrick Sterquote:Op zondag 13 juni 2010 22:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |