dikzakquote:Op zondag 13 juni 2010 21:23 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga zo eens even 12 mini worstenbroodjes warm maken
quote:
Ik had 3 jaar terug ofzo een schoonmoeder die weigerde mij hun huis binnen te laten omdat mijn ouders gescheiden zijn, ik elektrisch gitaar speelde en geen kunstliefhebber was. Tuig was ik dus, kon niks van deugen.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:11 schreef Smart_ass het volgende:
Lijkt me vrij vervelend trouwens.Gelukkig mochten mijn schoonmoeders mij wel altijd.
quote:
Netjesquote:
Is toch wel vervelend als Mozy elk weekend bij jou is en niet meer bij zijn vrienden kan zijn? En dat jij elk weekend bij je thuis met hem zit opgescheept?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja belachelijk natuurlijk. Maar ik heb er nu niet echt problemen meer mee, ik hoef geen contact meer met d'r.
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:22 schreef L0t.. het volgende:
Ik maak banaan met chocolade uit de ovenDoe dat altijd op de bbq, maar denk dat het zo ook wel moet lukken.
Loool whut?! Wat erg.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik had 3 jaar terug ofzo een schoonmoeder die weigerde mij hun huis binnen te laten omdat mijn ouders gescheiden zijn, ik elektrisch gitaar speelde en geen kunstliefhebber was. Tuig was ik dus, kon niks van deugen.
Wat een rare vooroordelen. Ben blij dat mijn ouders niet zo denken.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik had 3 jaar terug ofzo een schoonmoeder die weigerde mij hun huis binnen te laten omdat mijn ouders gescheiden zijn, ik elektrisch gitaar speelde en geen kunstliefhebber was. Tuig was ik dus, kon niks van deugen.
Doh.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:27 schreef Allure_ het volgende:
wtf een vriendin van me gaat morgen in het oranje naar stage.
Hij is hier sinds zaterdagavond. Dat is meestal, omdat het idd anders erg onhandig wordt.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Is toch wel vervelend als Mozy elk weekend bij jou is en niet meer bij zijn vrienden kan zijn? En dat jij elk weekend bij je thuis met hem zit opgescheept?
Vinger der anaal.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:27 schreef Allure_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
WD ook.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:27 schreef Allure_ het volgende:
Mijn vader lachte je uit. Om je foto.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:27 schreef reetveter het volgende:
Mijn schoonouders van al mijn vriendinnen mochten mij altijd omdat ik een master ben met voetbal.
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Vinger der anaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat? Waarom geen paard?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Vinger der anaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nasty, ik ben blij dat mijn vriendin niet 3 dagen non stop bij me was elk weekend. Dat is teveel van het goede.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij is hier sinds zaterdagavond. Dat is meestal, omdat het idd anders erg onhandig wordt.
Ja, maar dat is niet mijn schoonpa.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn vader lachte je uit. Om je foto.
Dat zou een overkill zijn op deze leeftijd.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nasty, ik ben blij dat mijn vriendin niet 3 dagen non stop bij me was elk weekend. Dat is teveel van het goede.
Hoezo? 3 dagen seksquote:Op zondag 13 juni 2010 21:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat zou een overkill zijn op deze leeftijd.
Dat dus. Dat hou je niet vol. Tenzij je geen homeboys hebtquote:Op zondag 13 juni 2010 21:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat zou een overkill zijn op deze leeftijd.
Haha achja ik vond het opzich wel grappig. Ergste was nog dat die mensen zichzelf als heel goed christen zagen. Niet wetende dat ik hier degene ben die de goede christen isquote:Op zondag 13 juni 2010 21:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Loool whut?! Wat erg.!
Ik weet eigenlijk niet wat ik zou doen als mijn schoonmoeder echt een hekel aan mij had. Ik weet niet of ik daarmee zou kunnen leven.![]()
Haha waarom niet? Mij boeit het echt niet meer, maar dat is ook omdat het niet echt persoonlijk is. Waarschijnlijk gewoon omdat ik zijn vriendin ben, want anders had ze wel een reden kunnen geven. Dus het ligt gewoon aan haar dat zij er niet mee kan omgaan.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Loool whut?! Wat erg.!
Ik weet eigenlijk niet wat ik zou doen als mijn schoonmoeder echt een hekel aan mij had. Ik weet niet of ik daarmee zou kunnen leven.![]()
Hoevaak zie jij je girl dan? Want zij woont toch niet in Grunn, of wel?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nasty, ik ben blij dat mijn vriendin niet 3 dagen non stop bij me was elk weekend. Dat is teveel van het goede.
Dit is dus een dag he. En 3 dagen is idd best zwaar.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Haha ja ik denk het. Ze was steeds ook mijn vriendin aan het vertellen dat ze liever had dat ze met iemand anders zou gaan enzo. Ach.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat was denk ik ook wel bij die ene van Otis, maar dan verzint die moeder dat gewoon als een soort smoesjesOmdat ze een ander 'soort' jongen in gedachten had.
2/3 per week. Maar dan niet non-stop achter elkaar omdat zij echt heel druk is. En ik voetbal.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hoevaak zie jij je girl dan? Want zij woont toch niet in Grunn, of wel?
Nohhh, Gristenen! Maar waren ze echt van de kerk? Als in zwarte kousen?!quote:Op zondag 13 juni 2010 21:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha achja ik vond het opzich wel grappig. Ergste was nog dat die mensen zichzelf als heel goed christen zagen. Niet wetende dat ik hier degene ben die de goede christen is![]()
.
Nee maar opzich is het natuurlijk wel ruig. Ging ze altijd stiekem het huis uit sluipen omdat haar ouders het niet mochten weten enzo. Kei-opwindend =$ =$.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |